Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yup, remvloei voor achteren. Open schroeven en beetje bijvullen kan prima. Dot4 gebruiken.Ben ik weer. Ik zag dat dit potje tegen het minimale niveau zit. Is dit remvloeistof voor de achterrem? Kan ik dat dopje gewoon openen om te vullen? En wat doe ik er het beste in?
Had laatst dat tijdens de rit blok is op temperatuur en je komt aanrijden bv voor een rood stoplicht je rustig op komt rijden met in geknepen koppeling dat het toerental even onder de 600 toeren duikt en weer omhoog naar stationaire toerental 1000 a 1100 toeren . Dan lijkt het de ene keer dat je afremt en koppeling in knijpt dat deze bijna afslaat maar het toch niet doet gelukkig . Had thuis het zadel gedemonteerd en de tank omhoog gedaan , luchtfilter eraf gehaald compleet om te kijken of de bougie doppen goed vast zaten . Eentje op de achterste cilinder vond ik wat losjes zitten? en dop eraf gehaald en het losse metalen schroefdopje van de bougie zat los . Heb de iridium bougie losgehaald en deze zag er prima uit en het metalen schroefdopje vastgezet . Weer erin gedraaid en de dop met een duidelijke klik er weer opgezet . Hoewel ik toch weer vond dat ik de dop best wel heen en weer kon bewegen met de hand ? maar wel de duidelijk klik hoorde dat de dop vast zat. De andere drie doppen zit amper speling in en zitten perfect vast. Verder gegaan en luchtfilterhuis compleet schoon gemaakt, zat heel iets olie in gekeken of de aanzuigrubbers goed aangedrukt zitten en de boel weer gemonteerd .
Motor gestart en stuk gereden en waardrempel het euvel was weg. . Vanmiddag ging ik weer een stuk rijden en reed de motor prima geen issues of 1 keer na dat het toerental weer 1 keer toch weer rond de 600 toeren dook en snel weer naar de 1200 toeren stationair. Wie herkend dit van zijn Falco ?
Beestje had alweer telang stil gestaan nadat de oliekoeler het had begeven ergens eind vorig jaar. Balhoofdlagers vervangen en Moto Master remschijven omdat de vorige transportschade had opgelopen met verhuizen. Superbikestuur vervangen door PSR clipons. Nog meer gepuzzel om het achter de koplamp te krijgen met de clipons maar het past.
Bekijk bijlage 1497595
Mooie motor! Vooral de sticker op de radiatorBeestje had alweer telang stil gestaan nadat de oliekoeler het had begeven ergens eind vorig jaar. Balhoofdlagers vervangen en Moto Master remschijven omdat de vorige transportschade had opgelopen met verhuizen. Superbikestuur vervangen door PSR clipons. Nog meer gepuzzel om het achter de koplamp te krijgen met de clipons maar het past.
Bekijk bijlage 1497595
Oude banaan is volgens mij plug and play. Vanaf '04 moeten de linkplates, dogbone en veer mee. Staat genoeg beschreven op AF1.Mooi ding hoor.
De bananenbrug in de Falco, is dat een beetje simpel te doen? Ziet er wel enorm mooi uit zeg.
Dat, en let goed op dat je geen brug koopt die er met een terugroepactie afgehaald is, die scheuren namelijk.Oude banaan is volgens mij plug and play. Vanaf '04 moeten de linkplates, dogbone en veer mee. Staat genoeg beschreven op AF1.
Dat, en let goed op dat je geen brug koopt die er met een terugroepactie afgehaald is, die scheuren namelijk.
Misschien was je demper al aan vervanging toe en nu met de upgrade dubbel beter.
Hallo allemaal,
Vraagje: hoeveel liter en welke olie (10w etc en half of vol sinteet etc) gebruiken jullie voor een olieverversing?
Gr
Net zoals Erwin zegt, Motul 5100 15W50, is een half-syntheet. Ik begin altijd met ongeveer 3,4 liter en ga een stuk rijden. Daarna vul ik bij.Hallo allemaal,
Vraagje: hoeveel liter en welke olie (10w etc en half of vol sinteet etc) gebruiken jullie voor een olieverversing?
Gr