Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

Ja is het zo erg opvouwen? Maar het is meer dat ik toch af en toe iemand stukje mee zou willen nemen. Mijn vriendin is wel ietsje kleiner dan dat, en anders moet ze maar even opgevouwen zitten :P


Tja zij wil zonodig achterop toch }) Ik heb deze motor net maar wat een enorm geweldige motor en doordat hij enorm is ondergewaardeerd ook nog eens uniek en goedkoop. Ik zeg doen
 
Precies. Kettingspeling gewoon onbeladen meten, op zijstandaard of paddockstand. Dan moet 'ie ongeveer 25 mm zijn. Met een lineaaltje meten halverwege je voor en achtertandwiel (dus daar waar die de meeste uitslag heeft) en af en toe je wiel draaien zodat je de plek vind met de grootste en kleinste uitslag. Die moeten in de buurt van die 25 mm liggen. Is er een groot verschil tussen die twee wordt het misschien eens tijd voor een nieuwe ketting.

Kijk.., zo leer ik ook nog eens wat..
Reden van erop zitten is: wanneer je op de motor gaat zitten, zal de ketting wat strakker gaan staan. De motor heeft een Knikmoment in het frame, wat van invloed is op de kettingspanning.
 
Tja zij wil zonodig achterop toch }) Ik heb deze motor net maar wat een enorm geweldige motor en doordat hij enorm is ondergewaardeerd ook nog eens uniek en goedkoop. Ik zeg doen

Ja ik kreeg inderdaad al het idee dat hij erg ondergewaardeerd wordt, vind het echt een pracht motor. Mooier ook dan de RSV uit hetzelfde jaar, maar dat is blijkbaar toch degene die de mensen willen. Maar ik vind het prima, unieke motor voor minder geld. :)
 
Ik ben al een tijdje aan het rond kijken om navigatie te monteren op de Falco.
Ben alleen echt een knijpert... want zo vaak ga ik het niet gebruiken.

Nou zie ik wel wat mounts links en rechts die op het balhoofd worden gemonteerd.
Maar allemaal nog vrij prijzig vind ik.

b.v. Product Info (GTM14) 129,- voor alleen de steun

Wat gebruiken jullie als steun voor de navigatie ?
En zijn er rijders die hun iphone als navigatie gebruiken met een hardcase ?
http://www.addons4mobiles.nl/ultimate-addons-vork-bevestiging-hardcase-voor-iphone-4-4s.html
 
Ik ben al een tijdje aan het rond kijken om navigatie te monteren op de Falco.
Ben alleen echt een knijpert... want zo vaak ga ik het niet gebruiken.

Nou zie ik wel wat mounts links en rechts die op het balhoofd worden gemonteerd.
Maar allemaal nog vrij prijzig vind ik.

b.v. Product Info (GTM14) 129,- voor alleen de steun

Wat gebruiken jullie als steun voor de navigatie ?
En zijn er rijders die hun iphone als navigatie gebruiken met een hardcase ?
http://www.addons4mobiles.nl/ultimate-addons-vork-bevestiging-hardcase-voor-iphone-4-4s.html

Ik heb een tanktas (bags connection met zo'n quick-lock) en daarin stop ik de navi.
Sigarettenplug heb in onder het duo zitje weggewerkt, en de navi voeding loopt langs het zadeltje en de tank omhoog naar de tanktas.

Kan netter, maar voor mijn reisdoeleinden prima.
 
Heb navi op de iphone en daar een waterdichte casing voor gekocht , kabeltje getrokken en meteen een volle foon op vakantie.
Effe google en voor een paar tientjes klaar.
 
Goedemiddag jongens, ik heb vorige week een Falco gekocht! Ben er echt super blij mee, en hij ziet er bijna uit als nieuw met 56k op de teller. Ben wel nog hard op zoek naar een passagiers-zadel, dus iemand die er vanaf wilt?!
 
1623762_732432990122871_185923539_n.jpg

Dat is hem dan! :D
 
Jammer genoeg geen blauwe. (Ik heb nog een Bagster tankcover te koop.) ;)

Maar wat moet je met een duozadel als je geen duovoetsteunen hebt? :?
 
Kreeg trouwens vanmiddag mn motor niet aan de praat waarschijnlijk laten verzuipen. Had de choke per ongeluk vol open nadien had ik problemen met mm temperatuur meter er kwam bij een normaal warme motor eerst 120 graden staan. Vervolgens kwam er lll in beeld te staan . Denk zelf aan brakke sensor. Want na een bakkie en nog ff een stukje was er niks meer aan de hand. Maar waar zit dat ding? En hoe kan ik zien dat tie kapot is
 
Weet iemand nog een goede aprilia monteur in Twente. Motorcentrum almelo kon alleen mm "kwikfit" spelen. Omdat hij geen ervaring met aprilia heeft.
 
Ja echt. Hele zwermen rijders overal :]
Had alleen een kleine lekkage van koelvloeistof die daarna vanzelf ophield :?
Dus van de week maar eens even kijken achter de kappen :/
Verwacht een slang oid...
 
Das minder ik heb nog steeds last van mn fluctuerende temperatuurmeter. Alleen ik heb er niet zoveel verstand van. Dus ik ga de motorzaak spekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan