Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

Bedankt voor je reactie.

QUOTE="OpperSnokker, post: 29668633, member: 71949"]
Net zoals Erwin zegt, Motul 5100 15W50, is een half-syntheet. Ik begin altijd met ongeveer 3,4 liter en ga een stuk rijden. Daarna vul ik bij.
En voor de teller, de kilometerstand staat inderdaad opgeslagen in de unit. Andere teller is andere kilometerstand.
[/QUOTE]
 
Goeiemorgen:)
Op mijn eergisteren gekochte falco zitten laser uitlaten, maar die zien er naar mijn idee nogal Chinees uit:o Iemand een idee of dit echt uitlaten zijn gemaakt voor de falco? Maken ook echt een hels lawaai en geen mogelijkheid om DB-killers in te stoppen.
Gelukkig de originele er nog bij gekregen maar die zijn zwart gespoten8)7Iemand tips waar ik aan een degelijke set andere uitlaten kan komen?
C13BC980-72C0-45D1-821D-E6841D384519.jpeg
 
Goeiemorgen:)
Op mijn eergisteren gekochte falco zitten laser uitlaten, maar die zien er naar mijn idee nogal Chinees uit:o Iemand een idee of dit echt uitlaten zijn gemaakt voor de falco? Maken ook echt een hels lawaai en geen mogelijkheid om DB-killers in te stoppen.
Gelukkig de originele er nog bij gekregen maar die zijn zwart gespoten8)7Iemand tips waar ik aan een degelijke set andere uitlaten kan komen? Bekijk bijlage 1508354

Wat een gare dingen zijn dat hahahaha.

Hier staan 2 sets originele. Ik heb al meerdere spullen hier gekocht, allemaal prima. De originele zijn wel heeeeel zachtjes.

 
Hey @Erwin83, misschien is het wel leuk om de FP weer eens up te daten? Ik trap wel af. Voor nu nog maar even deze foto totdat ik een betere heb gemaakt. 🙃

- OZ wielen.
- Öhlins voor en achter.
- Generatie 2 achterbrug.
- Kroonplaten Gen2 tuono.
- Carbon spatbord.
- Ducati 999 voor remmen incl radiale pompen.
- Moto Master remschijven, achter wave.
- Ducati 999 radiale koppelingspomp op Oberon slave.
- Ducati rempomp achter.
- Venhill remleidingen.
- Ducati Streetfighter koplamp met carbon.
- Ombouw bovenblok naar gen2 (zuigers/cilinders/koppen/57mm TB/siemens injectoren.
- Speciale Gabro chip om dit werkend te krijgen (+22 NAAR 140pk.)
- Leo Vince SBK titanium open uitlaten.
- Jolly Carbon open luchtfilter systeem (Renegade copy.)
- Single water en duo olie radiator gen2 (geen uitstekende radiators.)
- Carbon onderkuip.
- PSR clipons.
- Oberon LED knippers in bar ends, LED knippers achter.
- Passagiers zitplaats delete, geen handvat.
- Al het alu zwart gepoedercoat.
- Oxford handvat verwarming.
- zijstandaard gsxr1000.
- Een hevig gemodificeerde kabelboom.
- Over de 110.000km.
- Koso DB-01 teller.
- Meestal heel vuil.

Bekijk bijlage 1499808
Ja hij blijft wel leuk :)
 
@Maximus Braaapus
Ik heb de openingspost even geupdate.

Iedereen die met foto en speclist genoemd willen worden, mag zich uiteraard melden. MF nieuwe stijl zorgt er sowieso ook voor dat ik weer foto's opnieuw moet plaatsen.

Die van mij is ook hopeloos verouderd:

2001 USA Model in Speed Blue
Aprilia Racing Carbon Spatbord
RSV Spiegels met geintegreede knippers
RSV Spiegel adapters zelf gemaakt
LED acherknippers
2004 RSV Sachs Schokdemper
2003 RSV linkage
Akrapovic Carbon uitlaten
Gabro Chip
K&N Luchtfilter
Magnecor ontstekingskabels
RSV Tandwielkap
42 tandwiel achter
Framesliders
Italian rimstripes

Foto is helaas niet up to date, komt binnenkort een betere.
20200321_164038.jpg
 
Welkom. Ziet er goed uit, is die overgespoten? Nee sorry, geen ruitje liggen.
Dankje wel, nee niet overgespoten voor zover ik weet. Zie je iets waardoor je denkt dat het wel zo is? De stickers op de tank zijn er later op geplaatst. Lijkt wel om de originele lak te gaan. Ik zag al teruglezend dat MDI ruiten levert, misschien wel goed om voor aftermarket te gaan aangezien dit ruitje spontaan een barst had. Als iemand nog wel wat heeft liggen hoor ik het graag!
 
Zoals het er nu naar uit ziet, is mijn Falco verkocht 8)7.Jullie moeten dus op zoek naar een nieuwe Topic Starter ;)

VERKOCHT

De topkuip en het raampje is aangepast voor het plaatsen van een superbikestuur.
Vraagprijs voor de complete neus 150 piek, incl klein spul (geen gewei!)
Kuip met raam 100
Koplamp los 50

VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog een koppelingskorf met een set platen (frictie en staal), en veren, etc.
handig als reserve onderdeel, of als je last hebt van koppelingsslip... deze frictieset (merk Adige) is goed.

Ik vraag 100 piek
 

Bijlagen

  • 20200609_085915.jpg
    20200609_085915.jpg
    953,6 KB · Weergaven: 4
Die koppeling is niet verkeerd Erwin, ik ben echter nog in de veronderstelling dat die van mij nog niet aan vervanging toe is. Nog wat anders: heeft iemand nog een origineel knipperlicht voor rechtsvoor op de plank liggen?
 
Ik ben bezig op de startkoppeling te vervangen en heb de imbus los die op het vliegwiel zit, daarachter moet je nog een soort ronde moer met 2 platte kanten los halen, maar ik kom er even niet uit met wat voor soort gereedschap dat moet, iemand hier ervaring?
 
Die koppeling is niet verkeerd Erwin, ik ben echter nog in de veronderstelling dat die van mij nog niet aan vervanging toe is. Nog wat anders: heeft iemand nog een origineel knipperlicht voor rechtsvoor op de plank liggen?
Al tijden geen falco rijder meer maar volg het nog wel. Blijft een mooie motor. Ik heb er nog wel eentje voor je, zal morgen even zoeken. Beloof niks😀
 
Ik ben bezig op de startkoppeling te vervangen en heb de imbus los die op het vliegwiel zit, daarachter moet je nog een soort ronde moer met 2 platte kanten los halen, maar ik kom er even niet uit met wat voor soort gereedschap dat moet, iemand hier ervaring?
 
Ik ben bezig op de startkoppeling te vervangen en heb de imbus los die op het vliegwiel zit, daarachter moet je nog een soort ronde moer met 2 platte kanten los halen, maar ik kom er even niet uit met wat voor soort gereedschap dat moet, iemand hier ervaring?

Zoals in de how-to die @Aprilia4fun net plaatst... die moer die jij bedoelt is het vliegwiel zelf. Die moet er nu af kunnen door 'm naar je toe te trekken. Als de startkoppeling echt compleet verragd is, kan ik me voorstellen dat er wat kracht voor nodig is. Liever ook nu weer wat hitte gebruiken, krukas en vliegwiel wil je liever niet beschadigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan