Aprilia Sl1000 Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.170
81
Verkocht! ;( Op naam de volgende Aprilia.
 

Bijlagen

  • 568B5596-6D7D-42EA-A3F7-0FE0B0BFFAD0.png
    568B5596-6D7D-42EA-A3F7-0FE0B0BFFAD0.png
    535,5 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Mooi Flip :Y loopt misschien op euro 95 (e10 ethanol), maar zou het niet doen aangezien a. je tank gaat op den duur opzwellen (kunststof) en b. het wordt ten zeerste afgeraden door Aprilia Nederland zelf. Vpower en premium benzines is ok.En ja voor mensen die denken het is een italiaan die zal wel snel stuk gaan , nee dus, er zit een V2 Rotax blok onder (Oosterrijkse degelijkheid) en zeker bullit proof is die hoge km standen > 150.000 aan kunnen. Alle opties zitten erin helemaal top ! 1950 euro is eigenlijk een weggeef prijs zeker met al die opties.
 
Ik tank indd altijd 98 om bovenstaande reden. Zeker een erg fijne motor. Lukt het verkopen niet (goed), houd ik hem lekker. Bevalt verder super, maar wil gewoon ook heel graag een Shiver.

Slang van de koelvloeistof is ook vervangen, bekende probleem is dus ook verholpen ;)
 
goede en mooie motoren,zelf 100.000 km mee gereden en geen centje pijn.
Chip is van Gabro, Gabor is een mode ontwerper dacht ik :)

De Falco is ontworpen door Martin Longmore welke ook de de audi TT en BMW Z3 heeft getekend.
Kleine aanvulling :)
 
De Falco is ontworpen door Martin Longmore welke ook de de audi TT en BMW Z3 heeft getekend.
Kleine aanvulling :)
ML-Design op insta, leuk om te volgen. Post regelmatig oude schetsen van zijn ontwerpen, o.a. van de Falco maar ook diverse andere auto's en motoren.

Falco is een topfiets en dit exemplaar ziet er super uit!
 
Mooie fiets, en een mooie prijs voor zoiets leuks, succes met de verkoop daar gaat de eventuele volgende eigenaar veel plezier aan beleven.
 
Afgelopen vrijdag 260km erbij gezet, heerlijke fiets is het.

Nog beschikbaar!
 
Vandaag gepoetst en de scotoiler bijgevuld.
 

Bijlagen

  • 1191BEC8-DB7D-4F49-9D26-88B336513186.jpeg
    1191BEC8-DB7D-4F49-9D26-88B336513186.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 22
  • 7D600A7A-E229-4508-B750-B2BD3D0B4987.jpeg
    7D600A7A-E229-4508-B750-B2BD3D0B4987.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 20
De kabels van /naar de accu/startcircuit zijn aangepast naar de dikkere versie (cablekit van AP workshops) voor het beter starten, minder belasting op het relais en startmotor/koppelingen.
 
Ik heb deze motor zelf mogen aanschouwen, een mooie en verzorgde “fiets”. Onbegrijpelijk dat deze nog niet verkocht is.
 
Ik heb deze motor zelf mogen aanschouwen, een mooie en verzorgde “fiets”. Onbegrijpelijk dat deze nog niet verkocht is.
Zeker als je je realiseert dat volgens mij alle aan te raden upgrades zijn uitgevoerd! Echt heel goed gedaan.

Deze fiets verdient een goed nieuw baasje 🙂
 
damm zo kriebelt het wel als je dit soort foto's erbij zet.
moet er maar niet naar gaan kijken want dan ben ik vrees ik verkocht , was mijn eerste echte 1000cc motor .... wel de snelste uitvoering want iedere falco eigenaar weet dat dat de blauwe zijn ;-)
 
Gave motor, heb ik ook een gehad, ontzettend fijn ding! Als er nu geen TLS stond wist ik het wel.
 
Gave motor, heb ik ook een gehad, ontzettend fijn ding! Als er nu geen TLS stond wist ik het wel.
Heb ik ook gehad, de TL red het niet met de Aprilia hoor. Enorm fijne motor.

(Ookal was TL natuurlijk ook erg leuk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan