Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat hoor ik van alle kanten inderdaad. Ik ga in het voorjaar wel een keer proefrijden.

Kom van een R1 2007 af, heb echt geen idee wat ik kan verwachten.


Ik reed hiervoor een 929 Fireblade, echt een monster. Maar op de Dorso heb ik veul meer plezier!

En mijn maatje met zijn 2008 Kawa zx10 blijf ik op een dijk of lekker binnendoor gewoon bij (meestal nog ervoor ;) )
 
Laatst bewerkt:
@ ryno 24
ik gebruik gewoon een huis tuin en keuken gps. weet het merk nıet zo. gewoon een auto gps. geen garmin ofzo.
maar als je de houder bedoeld. die is van sw mototech.
splash design is de importeur. je kan het online bestellen maar ik heb deze bij kalsbeek motoren in zwolle laten komen. moest toen uit spanje komen.
ideaale gps houder. je schroeft hem zo vast aan de 4 bouten waarmee je stuur in de kroonplaat klem zit. en tijdens het rijden kan ik gewoon nog de toeren- en km teller van de dd zien. geen probleem. goed uitzich op de gps.

Thanks voor de info :}
Heb jij de gps aangesloten op de accu DD?

@ BBQ Welkom :W
De DD is zeker een aanrader, wacht maar tot je eerste proefrit }) en vooral de 3 standen even uit proberen, R standje kan je overslaan, de "T" stand voor normaal gebruik en in de "S" stand is het knallen })
 
Laatst bewerkt:
jups. een 12v sigarettenaansteker stekkerdoos van 10 euro bij de betere onderdelenwinkel

die van mij komt bij motozoom.nl weg
 
Thanks voor de info :}
Heb jij de gps aangesloten op de accu DD?

@ BBQ Welkom :W
De DD is zeker een aanrader, wacht maar tot je eerste proefrit }) en vooral de 3 standen even uit proberen, R standje kan je overslaan, de "T" stand voor normaal gebruik en in de "S" stand is het knallen })
Thanx! Ben benieuwd
 
Kan iemand mij vertellen wat dit voor functie heeft :? alleen sier of ook echt nut :?

full
 
Kan iemand mij vertellen wat dit voor functie heeft :? alleen sier of ook echt nut :?

[afbeelding]

Volgens mij kan je dan 3 liter extra brandstof meenemen...en is het goed voor het zwaartepunt van de motor :+

Maar ik vind het ook niet echt mooi...dan kun je beter je buddyseat ombouwen voor extra brandstof :X

Waar kun je dit kopen :)
 
is ter bescherming van de abs regelunit die er achter verborgen zit, zo heeft ooit een dealer tegen me verteld
:N Als je ABS hebt dan heb je dat hele gebeuren voor bij je oliefilter zitten met n kuipje eromheen....

@ Lee-tow; is van PUIG
 
En hier n betere foto van de Engine-spoilers zoals PUIG ze noemt
PUIG7588.jpg
 
Nou als het spoiler heet dan zal het wel niets meer dan een nutteloze stroomlijn zijn.
het kunststof beschermt in ieder geval niets. Het is geen skidplate en erz itten geen uitstekende delen ofzo achter/onder die kapjes.
En ook niet zoals bij een crosser dat de vorm van de spoilers meer luchtstroom bij de radiateur langs laat. zou wel leuk zijn een extra brandstof tankje trouwens. Goede plek voor de balans. en extra bereik voor de motor
 
Je kan ook een rugzak met extra benzine meenemen ;-) is wel minder voor de balans
 
Al een tijdje geen Factory meer voorbij zien komen O-)

Heb inmiddels de duo steps en katalysator al wel weg gehaald....dus hij is weer 4 kilo lichter...op naar de 170 kilo :X

full
 
ik heb er nog maar eens een belletje heen gedaan gisteren en ze moeten op de post zijn :)

dus vandaag of morgen kunnen gixieray en ik er 1 verwachten
 
Heeft iemand trouwens enig idee waar je een open koppelingsdeksel voor de Dorso kan krijgen?
Zie dit filmpje;


Die is niet open hoor, nog steeds dicht. Alleen een droge koppeling kan open.

Hier is alleen een ruitje in gebouwd. Denk dat dit zelf is gegaan en niet in een winkel is gekocht.
 
Die is niet open hoor, nog steeds dicht. Alleen een droge koppeling kan open.

Hier is alleen een ruitje in gebouwd. Denk dat dit zelf is gegaan en niet in een winkel is gekocht.


Ja dat bedoel ik, open deksel zie je meestal alleen bij de Duc's. Maar idd met zo een ruitje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan