Aprilia SMV 750 Dorsoduro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik mijn oog heb laten vallen op een DorsoDuro...

nu heb ik nog wat vragen en ik hoop dat jullie mij daar even bij kunnen helpen.
Waar moet ik opletten bij de aankoop, las dat er wat problemen waren met de slang bij de waterpomp en er waren problemen met de teller. Hoe kan ik die constateren?

Wat is eigenlijk het verbruik van dit ding, ik las op een andere site dat je er tussen de 1 op 18 en de 1 op 20 mee moet kunnen rijden als je normaal rijd. Dat zou dus beteken dat je rond de 200km op een tank zou kunnen halen (als je je rechterhand onder controle houd) is dat één van jullie wel is gelukt?

Groeten Jim
 
zo, eindelijk de spullen binnen uit Engeland en Amerika *O*


gel zadel
Radiateur beschermer
kentekenplaathouder
+ crash pads voor frame, voorvork en achterbrug.

nu nog de KAt vervanger ff afwachten





en dan mist er nog wat......owja nu de DD nog 8-)
 
Ik kon toch niet wachten tot het mooie weer, gelijk ff twee plaatjes geschoten....(mobiele telefoon kwaliteit):

large


Dorsoduro staat de piesen (iets te vol getankt)

large


Nieuwe uitlaatjes *D

Het geluid is trouwens heel erg dik! 8-)
 
Ziet er fraai uit, hebben deze E keur ?? Zal graag ff real thing aanschouwen, ik woon in de buurt ;-)
 
Ik kon toch niet wachten tot het mooie weer, gelijk ff twee plaatjes geschoten....(mobiele telefoon kwaliteit):

[afbeelding]

Dorsoduro staat de piesen (iets te vol getankt)

[afbeelding]

Nieuwe uitlaatjes *D

Het geluid is trouwens heel erg dik! 8-)
ziet er goed uit, soundje oke?





en bedankt hé, dit moedigt me echt aan tot langer wachten met aflveren van de nieuwe DD...;-) wie is er jaloers, ik?
 
Laatst bewerkt:
Ik kon toch niet wachten tot het mooie weer, gelijk ff twee plaatjes geschoten....(mobiele telefoon kwaliteit):

[afbeelding]

Dorsoduro staat de piesen (iets te vol getankt)

[afbeelding]

Nieuwe uitlaatjes *D

Het geluid is trouwens heel erg dik! 8-)

Heel strak!!!

Zou ze persoonlijk zelf 10 cm inkorten. Niet dat dit misstaat hoor... dont get me wrong!
 
Jup, ze hebben e-keur! Er zit een certificaat bij. Er staat ook..special developed for Aprilia op. Alleen heb ik de decibelkillers er direct uitgehaald, waardoor de e-keur vervalt. Heavys, je woont toch in IJsselstein? Ik kom wel een x bij je langs rijden ;). Jij hebt er leo's onder toch? Ik ben ook benieuwd hoe die klinken...!
 
Heb ook mn DD van vandaag. Een witte met een lekkere carbon leovinci onder. Foto's volgen eerst nog eens goed poetsen!!!! Er zit ook een memjet injctieregeling op we gaan dit dan eens allemaal testen en iets laten weten.
Ik heb wel nog een vraagje. Het gel zadel van de DD loont dit de mooite om die aan te schaffen?
 
Laatst bewerkt:
@zl900 200 km op een tank is volgens mij nog niemand hier gelukt. 140 km is realistischer. Van problemen weet ik alleen iets van een sensor (zie dit forum), verder volgens mij niets structureels.

@Lwin Zien er fraai uit en klinken volgens mij nog beter. Wil deze ook wel eens horen als het wat mooier weer is (ik woon dichtbij genoeg;-))
 
Heb ook mn DD van vandaag. Een witte met een lekkere carbon leovinci onder. Foto's volgen eerst nog eens goed poetsen!!!! Er zit ook een memjet injctieregeling op we gaan dit dan eens allemaal testen en iets laten weten.
Ik heb wel nog een vraagje. Het gel zadel van de DD loont dit de mooite om die aan te schaffen?

:Y Ik vind van wel! Zit n staat beter *O*
 
Iemand nog interesse in een nieuw setje Arrow pijpen voor DD?? Zelfde als die ik eronder heb. Voor foto's zie mijn eerdere posts. Ik kan er voor een heel mooi prijsje aan komen. P.m. me maar als je interesse hebt. De prijs bij de dealer ligt rond de €900,- als ik het goed heb.
 
juist gelezen op site van motorfreaks

DD 1200 in produktie nog dit jaar, 130 pk en 120 NM koppel, vandaar waarschijnlijk dat ze DD 750 dit jaar met 1000 euro hebben verlaagd
full
 
Jup, ze hebben e-keur! Er zit een certificaat bij. Er staat ook..special developed for Aprilia op. Alleen heb ik de decibelkillers er direct uitgehaald, waardoor de e-keur vervalt. Heavys, je woont toch in IJsselstein? Ik kom wel een x bij je langs rijden ;). Jij hebt er leo's onder toch? Ik ben ook benieuwd hoe die klinken...!


nee, ik heb geen Leo's onder de DD.

Ik twijfel erg tussen de ZARD, Arrow en Spark dit alles om verschillende redenen varierend van prijs tot looks
 
nee, ik heb geen Leo's onder de DD.

Ik twijfel erg tussen de ZARD, Arrow en Spark dit alles om verschillende redenen varierend van prijs tot looks

Zelf zou ik voor de Zards kiezen daar ben ik wel uit als ik slip ons zou kopen, die vind ik namelijk het mooist aansluiten bij de lijnen van de DD :Y . Het geluid heb ik wel gehoord op een you tube filmpje maar zou deze wel eens in het echie willen horen. Heeft iemand ze al hier op MF? :9~



(hoewel ik die van MIVV ook wel erg mooi/apart vind....)
 
Laatst bewerkt:
juist gelezen op site van motorfreaks

D 1200 in produktie nog dit jaar, 130 pk en 120 NM koppel, vandaar waarschijnlijk dat ze DD 750 dit jaar met 1000 euro hebben verlaagd

Leuke cijfertjes, zal helemaal heftig rijden zijn, ben dan wel benieuwd naar de actieradius van deze uitvoering...... :+
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkingstest in Motorrad 03/2010 magazine tussen :
Dorsoduro SMV 750 en de Hypermotard 796
en wie komt er als beste uit de test met eent totaal van 624 punten; jawel de Dorsoduro *O*
De Ducati Hypermotard 796 scoorde totaal 602 punten.

full
 
Vergelijkingstest in Motorrad 03/2010 magazine tussen :
Dorsoduro SMV 750 en de Hypermotard 796
en wie komt er als beste uit de test met eent totaal van 624 punten; jawel de Dorsoduro *O*
De Ducati Hypermotard 796 scoorde totaal 602 punten.

[afbeelding]

Ja en die extra punten scoord de Dorsoduro zeker omdat die wel ABS zeker?
 
Zelf zou ik voor de Zards kiezen daar ben ik wel uit als ik slip ons zou kopen, die vind ik namelijk het mooist aansluiten bij de lijnen van de DD :Y . Het geluid heb ik wel gehoord op een you tube filmpje maar zou deze wel eens in het echie willen horen. Heeft iemand ze al hier op MF? :9~



(hoewel ik die van MIVV ook wel erg mooi/apart vind....)

Klopt de ZARD ziet er goed uit, en het geluid op YouTube klinkt ook niet verkeerd.

Het voordeel van de ZARD is dat ik deze voor inkoops prijs heb, maar de Arrow is ook erug mooi en de Akra gewoon te duur (alleen door de naam)
 
Klopt de ZARD ziet er goed uit, en het geluid op YouTube klinkt ook niet verkeerd.

Het voordeel van de ZARD is dat ik deze voor inkoops prijs heb, maar de Arrow is ook erug mooi en de Akra gewoon te duur (alleen door de naam)
je hebt een pm'tje :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan