Aprilia SMV 750 Dorsoduro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je voorlopig geen last meer van ! Hij heeft zijn wallpaper inmiddels vervangen voor een ktm 990 plaatje.



Dan heb ik al helemaal geen reden om jaloers te zijn O-) aan/uit injectie is n drama op die dingen :W
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand de Factory al live mogen aanschouwen ergens bij n dealer? Heeft iemand uberhaupt al de 2010 Dorso ergens gezien :?
 
Heeft iemand de Factory al live mogen aanschouwen ergens bij n dealer? Heeft iemand uberhaupt al de 2010 Dorso ergens gezien :?

MotorOost Rijssen heeft er vorige week (KW11) eentje binnengekregen. Zelf ga ik dinsdagmiddag even een kijkje nemen. Ben wel benieuwd hoe dat carbon er t.o.v. de rest eruitziet.
 
MotorOost Rijssen heeft er vorige week (KW11) eentje binnengekregen. Zelf ga ik dinsdagmiddag even een kijkje nemen. Ben wel benieuwd hoe dat carbon er t.o.v. de rest eruitziet.


Wat ik zo op internet zie lijkt het me geen gezicht. Ben al niete zo fan van al die carbonnen kappen enz.
Zijn de remklauwen nou wel of niet hetzelfde (afgezien van de naam die er op staat)
 
Wat ik zo op internet zie lijkt het me geen gezicht. Ben al niete zo fan van al die carbonnen kappen enz.
Zijn de remklauwen nou wel of niet hetzelfde (afgezien van de naam die er op staat)

De remklauwen van de Factory zien er echt anders uit tov. de normale versie;
de bevestigingspunten en rewklauwcontour en natuurlijk de naam Brembo :Y
full
 
" Op de voorremklauwen staat Aprilia maar ze komen uit de Brembo fabriek." Deze tekst komt uit een artikel van de DD op de site van Motorfreaks.nl Zie rubriek "testen 2009" Aprilia SMV 750 Dorsoduro
 
In Milaan op de beurs gezien. De factory is mooi :9~ De normale in het groen is ook erg leuk.

Ik ben ook nie zo van de carbon maar dat rode frame daarentegen :9~ en wil die groene ook wel eens live aanschouwen :Y

ps ik bel jou dinsdag ff, kwam er deze week niet van :/
 
Vraagie, als ik jou kant op kom voor een kracht kuurtje, is het dan niet makkelijker om het voortandwiel te vervangen door een kleiner exemplaar?

dat kan ik voor je doen, maar makkelijker is het niet. Met een groter achtertandwiel loopt de ketting veel mooier rond dan met een klein tandwiel voor. De hoek van de schakels komt niet lekker uit op een kleiner voortandwiel.
 
dat kan ik voor je doen, maar makkelijker is het niet. Met een groter achtertandwiel loopt de ketting veel mooier rond dan met een klein tandwiel voor. De hoek van de schakels komt niet lekker uit op een kleiner voortandwiel.

Ja, zoiets had ik al in gedachte, is de winst wel het zelfde?
 
Ja, zoiets had ik al in gedachte, is de winst wel het zelfde?

de "winst" in trekkracht is zelf te bepalen ,et de keuze van je achtertandwiel. Met 2 a 3 tanden er achter bij kan je nog normaal de snelweg op. Wil je alleen maar wheelies doen dan zet je er 6 tanden bij achter. Het kan zo gek als je zelf wil.
 
de "winst" in trekkracht is zelf te bepalen ,et de keuze van je achtertandwiel. Met 2 a 3 tanden er achter bij kan je nog normaal de snelweg op. Wil je alleen maar wheelies doen dan zet je er 6 tanden bij achter. Het kan zo gek als je zelf wil.

Wil het zelfde als voor 1 tand minder. Dus 2 a 3 er achter bij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan