aprilia sportcity cube300 MY10

bmwr1200rt

MF'er
25 jan 2010
134
5
Wat is het verschil tussen Aprilia sportcity cube 300 en Aprilia sportcity cube 300 MY10.

Bij voorbaat dank
 
Naar mijn mening staat MY 10 voor "model year 2010"

motorisch niets verandert ,alleen andere kleurencombi's.

Correct me if i'm wrong.
 
hey ,opabert dat is een tijd geleden, nog veel je scooter gebruikt ?
hoeveel kilometer staat er nu op, nog steeds tevreden met de cube?
 
Nee ken ni zo goed meer tegen de kou.
10000km, staat er op. Jahoor nog steeds duiveltje.
Misschien wordt eens tijd voor nieuwe ;)
 
met verwarming en overkapping.
als hij net de 10000 km beurt gehad heeft zou ik nog even 5000 erbij rijden.
het is bijna lente.
 
Ahoi cube liefhebbers, al een tijdje volg ik de gedachtewisseling over de cube 300. Ik zie dat er een enthousiaste schare verzameld is. Ik ben nog aan het nadenken over vervanging van mijn huidige scoot (Runnertje). Door de sneeuw heb ik het piekeren opgeschort, maar intussen zie ik de stoeptegels weer door de laatste resten sneeuw. Eindelijk. Het kan dus weer.
Ik ben benieuwd hoe my2010 er in werkelijkheid uit ziet. En ik hoop dat de ruimte onder de seat nu wel voldoende is voor een helm... Ik geloof dat dat wat mij betreft werkelijk het enige puntje van kritiek is, als ik jullie berichten lees.
 
Een intergraalhelm zal nogsteeds niet passen denk ik.
En ook over die toerenteller heb ik mijn twijfels. Dat stond ook bij de Cube toen die nog niet uit was nl.
Maar wie weet....
 
Hm ja, die toerenteller. Die zit er niet op volgens mij, ondanks de wervende tekst van Aprilia.
Ik vond nog een plaatje, eens kijken of dat toegevoegd kan worden.
full
 
Wie kent een handelaar die een Cube 300 heeft staan om een proefrit mee te maken? Liefst in Nrd Ned. Een gebruikt exemplaar mag ook, het gaat om de rij-indrukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan