Aprilia SR Max 300cc

vandaag de v-snaar vervangen, na 15.000 km nog helemaal niks aan te zien , was niet eens smaller als de nieuwe, gelijk maar dr pulleys erin gedaan, die snaar kan dus ook wel 20.000 km mee
 
Beste leden, zijn er nog liefhebbers voor een SR-MAX 300 uit 2012? Actuele km-stand is 17345 km. Motor staat nagenoeg altijd te wachten in de garage, gaat weg omdat we een 2de autootje willen aanschaffen. Er is tijdens de eerste grote beurt (meen 10000 km) een sport-pouli gemonteerd. Maakt opzich niet heel veel verschil maar trekt net iets prettiger op. Wat mag mijn scooter nog opbrengen? Ziet er verder prima uit, moet alleen even een beetje gepoetst worden, geen schade, ook niet aan het kunststof. Kleurstelling is rood-zwart overigens. Zelf ben ik eigenaar sinds 2013 en heb hem met een km-stand van 1200 gekocht bij motorcentrum Rijen.
 
Ik lees veel over gewicht rollen aanpassen.

Mijne staat niks op.

Snaar is goed.

Heeft alleen een dip bij de 7200 toeren.

Daarna kruipt die.

Wat zou er dan qua gewicht in moeten?
Overweeg malossi vario.

Ga tevens ook koplamp modificatie doen.

Grootlicht eruit en uk dim licht terug plaatsen met led 6500k lampen erin.

Tevens moet ik nog malossi filter doen. En pas meteen de luchtfilter modificatie toe.

En de uitlaat ga ik nog veranderen. Twijfel tussen leovinci malossi of g&g.

Iemand tips of trucs nog over houd me aanbevolen.

Heb zelf al navigatie cq telefoonhouder gemaakt achter me scherm. Handvatverwarming en alarm met gps geinstalleerd.
 
Ikzelf vond mn G&G geweldig mooi. Kijk maar naar de foto's die ik vorige zomer heb geplaatst.
Een malossi vario scheelt alles. Dan heb je echt n andere scoot.
De Engelse lichtunit heb ik ook gedaan. Toch mis je soms ff n groot licht bundel.
Daarom wil ik voor mn 500 projectors laten inbouwen
 
Ikzelf vond mn G&G geweldig mooi. Kijk maar naar de foto's die ik vorige zomer heb geplaatst.
Een malossi vario scheelt alles. Dan heb je echt n andere scoot.
De Engelse lichtunit heb ik ook gedaan. Toch mis je soms ff n groot licht bundel.
Daarom wil ik voor mn 500 projectors laten inbouwen
Projectors hoe dan? En welke
 
Ik wacht nu al meer dan 4 maand op een achterlicht van mijn motorscoooter. Ben vorig jaar aangereden door een andere motor, geld van verzekering gekregen en toen onderdelen laten bestellen door motorzaak. Echter het achterlicht word maar niet geleverd door importeur, onderdeel moet uit Italië komen. Kan iemand mij hier misschien verder helpen, wil voor de winter voorbij is graag alles weer compleet hebben. Het betreft een achterlicht van een Aprilia SR 300 max / Gilera Nexus 300. Heb dit ook al geplaatst bij te koop gevraagd maar hier is denk ik beter.
 
Als ik dindsdag middag bij Tensen scooters (officiële dealer ) onderdelen bestel, kan ik ze vrijdag altijd ophalen.
Hij besteld direct bij de fabriek. Kan waarschijnlijk ook zien wat fabriek op voorraad heeft.
 
Nou heb totaal 2,5 week kunnen genieten van me fijne scooter.

Onderweg naar werk. Zag een automobilist me over het hoofd uit een zijstraat. Ik kon niet meer uitwijken of remmen.

Resultaat scooter totaal loss. En ik ook.

Enkel been heup pols en ribben gebroken plus genoeg verbrijzeld.

Volgens artsen 6 maanden revalideren minmaal.

Stom koekblik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan