Aprilia SR Max 300cc

Dat is mooi Ferry.
Bij Roke ?
Wel eerst even zitten en rijden ?

wel jammer,
dan ken ik um nie meer zien / zitten :X ( geintje )
 
Laatst bewerkt:
Rijden niet maar daar ben ik ook niet ongerust over ;) maar wel ff kijken en zitten.
Anders rij ik naar je huis als ik m heb, kan je ff zitten ;)
 
Jij wil mij niet achterop hebben haha

Mooi man,
jij bent heel enthousiast en hebt wat je zocht.
Geen overjarig ding maar het nieuwste model.

Motorisch, krijg je er geen spijt van.
Nu nog even al die nachtjes slapen.
 
Ik zal rondom foto's maken :)

Ben zelf erg benieuwd, ook al omdat die Nexus 250 zo tegenviel. Dat kwam ook omdat die er niet gloedjenieuw eruit zag en hij tussen n hoop scooters stond.

Iemand die weet of er n 12 volt sigarettenlader in de kuip zit? Ik zag op youtube wel bij de nexus 500, dat er eentje achterop onder t zadel zat, maar voorop nog niks gezien.

Ook hoop ik dat de ruit groter is èn ik vind de spiegels niet mooi en onbruikbaar. Misschien mn Honda spiegels erop?
 
Laatst bewerkt:
Proficiat Ferry, we horen het wel van je als je hem hebt. Hier nog wat plaatjes:


full

full

full

full

full

full
 
Thanks! Wel apart dat dit de enige foto's zijn, stuk of 12-16 in totaal. Blijkbaar is die nog nergens uit, want ook op youtube staat niks. Verbaast me dat die al zo snel naar nederland komt.

's Kijken waar en hoe ik mn smartphone met tomtom ga bevestigen. Desnoods n zuignap op de toerenteller of binnenkant kuip.

Mijn hemel wat is die scoot toch adembenemend mooi zeg!! Ken geen mooiere :)
 
Laatst bewerkt:
lekker weertje hier in Santo Domingo gisteren avond,
filmpje opgenomen van de onweer en bliksem,
bliksem slaat in een telefoon toren vlakbij,
op het eind van het filmpje.


Rijden ze daar ook allemaal zonder helmd e.d?
Ben op het moment nog even in turkije, had hier vorige week nog een motorfiets gehuurd
supermoto_200cc_dirt_bike.jpg


Dan vraag je om een helm, krijg je zoiets:
862431.jpg


En iedereen rijd hier als een wezenloze, lees: overal door rood, constant toeteren zonder helm en veelste hard.
Heb m uiteindelijk na 2 gestresste uren in turks verkeer maar weer teruggebracht.
 
Ik kan echt behoorlijk goed rijden, maar in Turkije zou ik geen motor of auto huren nee...levensgevaarlijk.


A3, de 500 voor je vrouw? Zo...stoere meid hoor :) Wat rijdt ze nu dan?
De 500 nexus was wel fors duurder, z'n 3500 meer.

Ik zie trouwens dat op die Piaggio mp3's wèl die prachtige uitlaat zit die vroeger ook op de nexus 500 zat. Die zou wel s fraai op de max kunnen staan. Zou die gewoon passen?
deze dus

gilera_nexus_500_4.jpg
 
Laatst bewerkt:
A3, de 500 voor je vrouw? Zo...stoere meid hoor :) Wat rijdt ze nu dan?
De 500 nexus was wel fors duurder, z'n 3500 meer.

[afbeelding]

Ze rijdt nu een witte scarabeo 300. Alles went, zelfs een ........... scarabeo 300. ;) Ze wil meer vermogen, komt zeker omdat ik een Suzuki 1250 Bandit rij.
Dus mocht er iemand interesse hebben in een witte scarabeo 300 bj 2010 met 5200 km?????

Gr. Arno
 
Ik zie trouwens dat op die Piaggio mp3's wèl die prachtige uitlaat zit die vroeger ook op de nexus 500 zat. Die zou wel s fraai op de max kunnen staan. Zou die gewoon passen?
deze dus
[afbeelding]


Hi Ferry ,behalve dat je behoorlijk goed kan rijden(geintje ) ,ben je ook nog en beetje handig ?
De Nexus van mij heeft een uitlaatpijp diameter van net geen 38 mm, mijn majesty 250 heeft een uitlaatdiameter van net geen 32 mm ,dus de 300 zal er een beetje tussen hangen , dus dat gaat niet lukken man .

Gefeliciteerd met je bijna aanschaf ,als je hem hebt moeten we een keer "meet en greet ",kunnen we ze een keer naast elkaar zetten met de rolmaat in de aanslag ,want volgens mij zijn ze het zelfde ,op de achtertrein en de aandrijfing na dan .

Ed
 
Een 300cc pijp scheelt niet heel veel met een 250cc pijp.
Die 4/500cc pijp die je erop wilt hebben past in ieder geval voor geen meter.

Ps. Met een lasapparaat kan alles.
 
En iedereen rijd hier als een wezenloze, lees: overal door rood, constant toeteren zonder helm en veelste hard.
Heb m uiteindelijk na 2 gestresste uren in turks verkeer maar weer teruggebracht.
Officieel moeten ze daar ook een helm op, maar zo goed als niemand doet dat daar. Overigens moet je altijd heel voorzichtig zijn in die landen, de politie kiest daar in de meeste gevallen voor de eigen bevolking als je daar in het verkeer iets gebeurd. En meestal willen wij kaaskoppen liever geen contact met de politie daar...
 
Laatst bewerkt:
hier in de Dominikaanse Republiek in de hoofdstad Santo Domingo{5 keer amsterdam}
zie in sommige wijken de grootste en mooiste auto's die er zijn, erg veel terrein auto's
alleen maar de allergrootste {geen wegenbelasting}
wat motoren betreft zie ik bijna alleen maar 100cc of 125 cc
het verkeer is een komplete chaos vooral in arme wijken vallen de auto's vrijwel uit mekaar.
en grote rook wolken uit de vrachtauto's soms zonder licht s'nachts, in arme wijken zie ik alleen maar motorfietsjes zonder nummerplaat en ik zie ook vaak auto's zonder nummerplaat rond rijden.
 
nee die weet dit niet, die zit even een paar honderd kilometer verder , richting Haiti.
daarom heb ik haar er maar niet te groot opgezet. {ze zou het niet goed vinden}

wanneer komt de eerste SR MAX bij de dealers ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan