Aprilia SRV 850 met touchdown

ah, een mogelijke kandidaat. :+

Je zult verbaasd staan hoe groot de groep is die bij echt bochtige wegen maar wat loopt te harken en te klooien. Mooi-weerrijders, Babyboomers al dan niet op dikke motoren.

Dan heb je inderdaad voldoende aan een PCX.

Zo rijden geeft mij meer voldoening dan met mijn eerdere dikke motoren.

Vind 't zelf ook leuk om met mijn standaard cbr600f uit 1991 'meer dan redelijk' mee te kunnen komen op het circuit met het nieuwe spul en met de woon-werk T-Max een beetje te dollen met "snellere" motorrijders, maar er gaat toch niets boven het gevoel van de 1200cc 2-cilinder Corsaro power op zijn tijd. Al vind ik voor het supersnelle stuurwerk mijn ZX-6R uit 2005 ook nog steeds errug vermakelijk :]

Waar kan deze kandidaat zich melden? O-) :+
 
Vind 't zelf ook leuk om met mijn standaard cbr600f uit 1991 'meer dan redelijk' mee te kunnen komen op het circuit met het nieuwe spul en met de woon-werk T-Max een beetje te dollen met "snellere" motorrijders, maar er gaat toch niets boven het gevoel van de 1200cc 2-cilinder Corsaro power op zijn tijd. Al vind ik voor het supersnelle stuurwerk mijn ZX-6R uit 2005 ook nog steeds errug vermakelijk :]

Waar kan deze kandidaat zich melden? O-) :+

Voor deze uitleg kon dat bij de dijk bij Amerongen... :+
 
Trouwens nog steeds geen rondje gereden op de SRV850; zou een leuke opvolger kunnen zijn voor de T-max, ALS-ie minstens net zo goed stuurt.
 
Voor deze uitleg kon dat bij de dijk bij Amerongen... :+


Kijken of ik dan deze PCX125-killer kan regelen:

full


De oplettende kijker ziet dat er zelfs slicks onder zitten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan