Aprilia SRV850

Je vraagprijs is inderdaad heel netjes voor deze, vrijwel nieuwe Tmax 530, incl. de opties/aanpassingen, komt daar voor NL nog wel wat invoer/bpm kosten bij.
Je weet dat je op een nieuwe (dure) MS het eerste jaar de meeste afschrijving hebt, in jouw geval een paar duizend want het bedrag van die extra opties ben je zo wie zo kwijt.
Maar voor een bod van negenduizend is dat reëel en, zelfs voor een NL-er, aantrekkelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen een zeer recente zwarte Aprilia SRV 850 ABS gekocht
Zondag heb ik hem normaal
Van zodra hij in mijn bezit is, zal ik hier foto's plaatsen


Plannen op korte termijn:

J.costa vario of andere
misschien andere koppeling
Volledige lijn van Arrow of akrapovic demper
Donker windscherm
Rode wheelstripes
rapidbike module en afstelling op testbank
Eventueel andere tandwielverhouding
GPS
 
Proficiat.

Was eerst ook van plan dit model te kopen maar heb het (gelukkig voor mij) niet gedaan.
Heb nog altijd mijn tmax 530 full option (hoe lang nog ??????? haha)

Veel succes er mee.
 
Ondertussen een zeer recente zwarte Aprilia SRV 850 ABS gekocht
Zondag heb ik hem normaal
Van zodra hij in mijn bezit is, zal ik hier foto's plaatsen


Plannen op korte termijn:

J.costa vario of andere
misschien andere koppeling
Volledige lijn van Arrow of akrapovic demper
Donker windscherm
Rode wheelstripes
rapidbike module en afstelling op testbank
Eventueel andere tandwielverhouding
GPS


leuk ik heb sinds enkele maanden de gilera gp800 gekocht en ben hetzelfde en meer van plan.
ik heb het een en ander al gekocht en ben met de rest bezig.
die rapid bike als je gedult hebt tot de zomer dan is die overbodig voor je en kun je het veel goed koper af.
zie mijn berichten
alhier.
kunnen we elkaar een beetje volgen.
maksor die heeft een dure koppeling voor goedkoop in de aanbieding.
zie link.
die jcosta kost 280 euro bij holland motorsport.
ik ga hem maandag voormijzelf ophalen(is inmiddels binnen)ze kunnen hem uiteraard ook opsturen.
ik ben zelf ook voor de tandwielen aan het kijken grotere achtertandwiel.
rapidbike evo kost meer dan 500 euro en dan moet die nog geplaatst en afgestelt worden.
bij heutse motoren in limburg kun je vanaf medio mei april de scooter laten afstellen via zijn eigen software.
hetzelfde als de rapid bike en meer(denk ook aan injectie toeren etc)voor 350 euro.
hij heeft ook een scooter testbank.(doet namelijk ook aan racing).
ik ben ook andere cylinders aan het overwegen.
doel is 0-100 maximaal 4sec en een gps snelheid van minsten 200.
maar dit kun je ook in de gilera gp800 topic lezen.
gr sossa

Yonni in "DR pulley bestellen"

Maksor in "Gilera GP 800"
 
Laatst bewerkt:
Ik zou toch de rapidbike overwegen omdat je hem telkens kan meenemen naar de volgende moto.
je moet enkel de bekabeling veranderen.
Ik heb op elke moto dat ik al gehad heb een power commander gestoken.
Ik had veel beter van in begin zo'n rapidbike gekocht en altijd overgeplaatst.
Bij verkoop van de moto geven ze je toch geen euro meer omdat het er op staat.

Als ik met de aprilia nog eens tot bij de dealer moet rijden in nederland voor de ECU af te stellen ben ik bijna evenveel kwijt als dat ik hier bij de deur de Rapidbike module laat plaatsen.

Waarom voor J.costa gekozen en niet voor de polini en malossi vario?
Ik zou de J.costa nemen omdat hij overal goede commentaar krijgt op andere modellen.
Buiten een paar filmpjes op youtube vind ik niet echt iets terug van zo'n vario op een GP 800

Heeft iemand enig idee of het nodig is van een andere koppiling te plaatsen met de aanpassingen die ik van plan ben?
 
oh neen......die topkoffer op deze sportieve motorscooter.

Ik persoonlijk zou toch opteren voor een rugzak....maar ja....elk zijn ding.

Succes
 
Was geen verwijt hoor....is puur een persoonlijke mening.

Anders wel een topmachine en in het zwart het mooist.
 
En deze zomer zouden we een trip doen van 3-4 dagen en dan is zo'n topkoffer wel handig.
Zeker als de vrouw er allachter mee op moet...
Nu kan het zoeken beginnen naar alle onderdelen
 
ik ga met de motorbeurs ook een topkoffer halen voor de gp800 met achterremlicht van givi.
handig voor het vrouwtje achterop en als ik alleen rijd kan hij lekker thuis blijven.
het is handig om die optie/keus te hebben.
trouwens mooie motor heb je daar.
van welke kant van het land kom je.
wie weet maken we van de zomer samen een tripje?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van Geraardsbergen

Het meeste is ondertussen al besteld.
Volledige lijn van arrow ( zwart met carbon eindstuk )
J-costa vario
Hit clutch
BMC luchtfilter
rode wheelstripes

Als alles erop staat, wordt hij dan geprogrammeerd

Nog steeds niet mee gereden door het slechte weer
 
Laatst bewerkt:
ok we houden elkaar wel op de hoogte.
ik heb alle spullen wel.
maar als ik in mijn agenda kijkt dan zie ik nog
geen gaatje om het te laten plaatsen.
zodra dit is gebeurt dan ga ik denk ik contact op nemen
met dezelfde dealer in belgie als jij doet.
om naar zijn mogelijkheden te vragen en mogelijk dan een afspraak te maken.
 
Morgen gaat mijn Aprilia eindelijk binnen.
Het wordt dan toch geen herprogrammatie van de centrale maar een module van Jet Prime.
Verder wordt ook de volledige uitlaat van arrow, Jcosta vario, Dr pulley Hit Clutch, BMC luchtfilter en gasklephuis van 43mm gemonteerd.
Hopelijk zal dit al een mooie winst geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan