Beste forumleden,
Ik heb sinds een sportieve rit in de Ardennen een erg rokende motor.
Bij het rijden van de motor laat ik een werkelijk rookgordijn achter, dit was hiervoor absoluut niet zo.
Rook heeft de zelfde kleur als het altijd is geweest(wit).
De bougie is heel erg zwart(zie foto).
Motor start nog steeds met 1 kick, tijdens het rijden zelf ook geen storingen te melden.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met mogelijk (relatief) simpele oplossing, voordat ik het hele blok uit elkaar haal.
Handige informatie:
Kilometerstand 11500, totale blok revisie op 10000(ook lagers vervangen). Zit een ital kit 140cc op, met een powervalve en een polini 34mm vlakschuif carburateur. Lagers vervangen
Ik heb sinds een sportieve rit in de Ardennen een erg rokende motor.
Bij het rijden van de motor laat ik een werkelijk rookgordijn achter, dit was hiervoor absoluut niet zo.
Rook heeft de zelfde kleur als het altijd is geweest(wit).
De bougie is heel erg zwart(zie foto).
Motor start nog steeds met 1 kick, tijdens het rijden zelf ook geen storingen te melden.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met mogelijk (relatief) simpele oplossing, voordat ik het hele blok uit elkaar haal.
Handige informatie:
Kilometerstand 11500, totale blok revisie op 10000(ook lagers vervangen). Zit een ital kit 140cc op, met een powervalve en een polini 34mm vlakschuif carburateur. Lagers vervangen