Aprilia SXV deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij kost hij wat duurder hoor
de eerste sxv koste idd zoveel maar na 2007 zijn de prijzen omhoog gegaan en liggen volgens mij rond de 11.200
maar goed kan me ook vergissen!
wat moet je eigenlijk hebben voor de akra? alleen de uitlaat en demper misschien wat beter voor het circuit ivm db killer?
 
volgens mij kost hij wat duurder hoor
de eerste sxv koste idd zoveel maar na 2007 zijn de prijzen omhoog gegaan en liggen volgens mij rond de 11.200
maar goed kan me ook vergissen!
wat moet je eigenlijk hebben voor de akra? alleen de uitlaat en demper misschien wat beter voor het circuit ivm db killer?
Ik wil voor de akra minimaal 550,- hebben, er zit nog geen krasje op.
Heeft mij toen 1250,- gekost -O-
 
Laatst bewerkt:
vraagje voor de wedstrijdmannen... de 2 bouten van de remklauw hoe worden deze geborgd? ik wou ze vervangen door 2 imbuus bouten en dan een gaatje in boren maar deze zijn moeilijk aan te komen.. iemand tips?


gewoon op de vlakke kant van een van de zes kanten een gat erin jassen
 
Jullie zitten al over t maximum toch? :P Zou gelijk ff een mooie post maken met hoop info in t begin scheelt een hoop vragen die al 10x gesteld zijn.
 
Jullie zitten al over t maximum toch? :P Zou gelijk ff een mooie post maken met hoop info in t begin scheelt een hoop vragen die al 10x gesteld zijn.

Zou 't helpen denk je? soms lezen ze er zelfs overheen als het al op dezelfde blz gesteld is :N

Maarja, kan altijd proberen :Y

Dus Neogenix, begin jij een nieuw sxv topic??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan