Aprilia SXV deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Aprillia rijders.... ik heb een vraagje zal vast niet de eerste zijn maar goed:

Zijn er nog problemen met de SXV ? ik bedoel dus technische mankementen ?

Ben aan het overwegen om een SXV te kopen voor straat/circuit gebruik maar heb een keer wat dingen gehoord maar wil toch is ff checken wat de ervaringen zijn... *D
 
2006/2007 heeft mankementen gehad, als deze al zijn verholpen niks aan de hand. 2008 is niks mis mee. Check ook anders even de verschillende SXV sites.
 
Hallo,

Ben bezig met wat aanpassingen aan mijn SXV van 2006 waaronder grotere tank (bedankt Koekeroe), aangepaste uitlaat, groter achtertandwiel, etc. Kan iemand mij zeggen waar ik het beste/goedkoopste onderdelen vandaan kan halen:
* Achtertandwiel 42 en/of eventueel voortandwiel (nu zit er 16 / 46 op) dus wil wat meer topsnelheid
* Stickers voor grotere tank (moeten poreuze stickers zijn ivm benzinedampen door kunststof tank?)
* Handvaten en stuurgewichten voor uiteinden (eventueel handkappen)
* Olie (15 W 60 toch?) en filter
* Kleine kentekenplaat houder
* Overige slijtage onderdelen (iemand nog suggesties, wat wordt bijvoorbeeld bij een kleine beurt gedaan?)

Bedankt alvast! :)
 
scalvini.. phoe ja ik hoop 't wel.. eerst kijken of ik het er voor over heb..

eerst een goed pak!
 
Het is niet dat er een andere beter is maar ik zat met de 550 en open luchtfilter enz gewoon in de problemen met het geluid. en het is mij het niet waard om 1 minuut straftijd op te lopen. maar mocht iemand intresse hebben haar ik het graag.
 
gister naar valkenswaard geweest, waarbij ik besloten heb volgend jaar zoizo 1 wedstrijd mee te gaan rijden om te kijken hoe me dit bevalt, mocht dit bevallen ga ik dus ook alleen nog maar wedstrijden rijden en geen weg meer. puur alleen al om het feit dat ik het risico om men rijbewijs kwijt te raken te groot is!
dus verwacht dat er volgend jaar een deel van mijn sxv gaat worden verkocht, waaronder men carbon spulletjes....
 
vraagje, van mijn sxv is in de uitlaat iets aan het rammelen geslagen
is er iets van bekend dat als ik hem open zou maken ik een aanpassing
zou kunnen maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan