Aprilia SXV deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
mannen,

heb nog geen goed nieuws

maar wel foto's.

groet
full
 
Laatst bewerkt:
Nou om de stilte maar te doorbreken.

wie is er van plan om komende maanden de nodige gadgets/ upgrade's op zijn SXV door te voeren.

ik heb voorlopig nog geen plannen omdat ik mijn bike nog niet terug heb.

-O-
 
ik ben van plan men motor te gaan down graden....

vast een kleine interesse peiling in mijn carbon kappen set en ander poser spul... wss volgend jaar in de verkoop -O- misschien gaat alles volgend seizoen wel de deur uit

ga de fiets bijna 99% zeker race only gebruiken met ingang van volgend seizoen om dan in het onk te gaan kijken. *O*
moet iig nog een slipper clutch, slicks en een extra stel velgen hebben en een stel sponsors :+
dus hopelijk tot volgend jaar bij de onk!
 
ik ben van plan men motor te gaan down graden....

vast een kleine interesse peiling in mijn carbon kappen set en ander poser spul... wss volgend jaar in de verkoop -O- misschien gaat alles volgend seizoen wel de deur uit

ga de fiets bijna 99% zeker race only gebruiken met ingang van volgend seizoen om dan in het onk te gaan kijken. *O*
moet iig nog een slipper clutch, slicks en een extra stel velgen hebben en een stel sponsors :+
dus hopelijk tot volgend jaar bij de onk!

Ik heb wellicht wel interesse. Wil mijn SXV uit 2006 hier en daar beetje aanpassen dus zeg maar wat je in de aanbieding hebt.
Andere optie...ruilen met bijleg...scheelt een hoop overzetten...
 
ik ben van plan men motor te gaan down graden....

vast een kleine interesse peiling in mijn carbon kappen set en ander poser spul... wss volgend jaar in de verkoop -O- misschien gaat alles volgend seizoen wel de deur uit

ga de fiets bijna 99% zeker race only gebruiken met ingang van volgend seizoen om dan in het onk te gaan kijken. *O*
moet iig nog een slipper clutch, slicks en een extra stel velgen hebben en een stel sponsors :+
dus hopelijk tot volgend jaar bij de onk!

Je weet dat ik nog een setje wielen heb ;) maar ben er nog niet over uit om ze weg te doen.. je weet maar nooit.
 
@ neogenix... heb genoeg op ons vaste baatnje gereden om te oefenen :Y het enige wat nog moet komen is het lef in het offroad gedeeldte, maar daar is het deze winter wel tijd voor!

@deniss... denk niet dat ik jou 2006 wil hebben, heb deze nieuw gekocht en staan nog maar 5000 km op weet wat er mee gebeurd is en loopt perfect!
zit mommenteel te twijfelen om alles eraf te doen of niet :X

@alco ik weet je te vinden :W

nog ff 1 vraagje ben een tijd geleden wat fotos tegengekomen van van den bosch met een opvangbakje op het onstekingsdeksel gemaakt... heeft iemand hier nog wat foto's van? wil hem namelijk ook zo gana maken, en jah..... in het carbon :9~
 
nog ff 1 vraagje ben een tijd geleden wat fotos tegengekomen van van den bosch met een opvangbakje op het onstekingsdeksel gemaakt... heeft iemand hier nog wat foto's van? wil hem namelijk ook zo gana maken, en jah..... in het carbon :9~~
Het waterresevoir is om te bouwen naar opvangtankje.
Die gebruik je toch niet meer met wetstrijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan