Aprilia SXV deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
whoehoe nummer 2 alweer!

zou je graag al wat fotos van de mijne geven voor de beginpost....maar helaas heb ik men sxv een weekje uitgesteld '(
 
Oké bedankt, dan moet er nog een leren pak bij :p .
Brielle ligt onder Rotterdam vlakbij zee.. het is ongeveer 1 uur en een kwartier rijen ofzo naar antwerpen.
Thanks voor de site met die motoroveralls! denk dat ik zo'n ding koop en niet met die lossen delen..
Kan niet w8en op morgen! Dan mag ik eindelijk mijn sxv ophalen bij motoport wateringen :).
Gaan jullie trouwens veel offroad, of is dat af te raden met de sxv??
 
He Ossie
Ik heb nog een gebruikte AKAPOVIC open demper met demontabele Db killer.
Van voor tot achter andere bochten van titaniumnieuwprijs 1250,-Euro.
Je mag hem voor 750,- hebben :Y
Alles zit er bij zefs gebruiksaanwijzing hoe je je originele moet demonteren en de nieuwe moet monteren.
De doorlaat is 1/3 groter dan de originele bochten en het leverd je al 7PK meer op zonder een mepping :Y
Ik woon niet zo ver an Hoogerheide vandaan op het sicuit eiland Tholen :+
Groetjes
full
 
@ koekeroe, Thanks! maar ze belde vanochtend op dat ik hem vandaag nog niet kan halen :s .
De motor liep nog niet echt lkkr vertelde ze, dus ik w8 maar af.
Het duurt nou al 2 weken dat wachten :( .

@ Jacappi, Ik vind het een mooie uitlaat man, maar ik vind die dubbele pijp nou eenmaal beter staan.. Ik zou het liefst die gpr uitlaat willen, maar daar moet ik zoziezo nog ff voor sparen.. Ik heb een beetje teveel geld uitgeven de afgelopen dagen/weken :s
Iig bedankt!
Ik heb nog vrienden wonen in Steenbergen en omstreken dus daar ben ik deze zomer wel te vinden.. misschien zie ik je dan!
 
@ koekeroe, Thanks! maar ze belde vanochtend op dat ik hem vandaag nog niet kan halen :s .
De motor liep nog niet echt lkkr vertelde ze, dus ik w8 maar af.
Het duurt nou al 2 weken dat wachten :( .

@ Jacappi, Ik vind het een mooie uitlaat man, maar ik vind die dubbele pijp nou eenmaal beter staan.. Ik zou het liefst die gpr uitlaat willen, maar daar moet ik zoziezo nog ff voor sparen.. Ik heb een beetje teveel geld uitgeven de afgelopen dagen/weken :s
Iig bedankt!
Ik heb nog vrienden wonen in Steenbergen en omstreken dus daar ben ik deze zomer wel te vinden.. misschien zie ik je dan!
ik geef je een goede raad :Y
zoek meteen een andere appie dealerd :Y
 
@ koekeroe, Thanks! maar ze belde vanochtend op dat ik hem vandaag nog niet kan halen :s .
De motor liep nog niet echt lkkr vertelde ze, dus ik w8 maar af.
Het duurt nou al 2 weken dat wachten :( .

@ Jacappi, Ik vind het een mooie uitlaat man, maar ik vind die dubbele pijp nou eenmaal beter staan.. Ik zou het liefst die gpr uitlaat willen, maar daar moet ik zoziezo nog ff voor sparen.. Ik heb een beetje teveel geld uitgeven de afgelopen dagen/weken :s
Iig bedankt!
Ik heb nog vrienden wonen in Steenbergen en omstreken dus daar ben ik deze zomer wel te vinden.. misschien zie ik je dan!

duurt het w88 al 2 weken? waarop moest je w88 dan? op de motor zelf, of dat ze hem niet goed lopend kregen??? :?
 
Bij m,n vorige dealer toen ik voor een SXV ging kijken had er net iemand een gekocht ze stuurden hem er zo op weg zonder de restrikties eruit te halen en er een fatsoenlijke mepping in te doen.
Hij kwam binnen een kwartier terug balend met de opmerking "heb je me een brommer aangesmeerd" :( hij haald de 120Km/h niet eens :(
Ik was er gelijk uitgekeken en hij gaf toch al veel te weinig terug voor m,n rsv van 2004
 
Laatst bewerkt:
soww heb net ff men aprilia mogen aanshouwen.... en geluisterd :9~ :} *O*
sowww wat kwam daar een geluid uit zeg!!!!! niet normaal gewoon
kwam een hard maar super gaaf geluid uit!!!!!!! *O*


:} cwalker ..... THANX voor de uitlaat :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan