Aprilia terug in de MotoGP

Bitaktus_Snellus

MF veteraan
16 jan 2004
14.897
99
Roden
B_VFYZ1WcAEkMcc.jpg:large


B_VDO41WcAA-mSF.jpg:large


Nog een lange weg te gaan, maar Bautista heeft er gelukkig zin in. Melandri lijkt minder enthousiast na de laatste tests. :X

zie ook: Aprilia (@ApriliaOfficial) | Twitter
 
Laatst bewerkt:
Mooie livera, maar hier geld naar mijn mening hetzelfde als bij de Suzuki; namelijk ik mis er nog een grote sponsornaam op. Was gaaf geweest als er geen tabaksverbod zou zijn, dan had je tenminste nog M&S op de Aprilia en Rizla op de Suzuki kunnen hebben staan.

Kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen begint in ieder geval.
 
Mooie livera, maar hier geld naar mijn mening hetzelfde als bij de Suzuki; namelijk ik mis er nog een grote sponsornaam op. Was gaaf geweest als er geen tabaksverbod zou zijn, dan had je tenminste nog M&S op de Aprilia en Rizla op de Suzuki kunnen hebben staan.
Tabak is uit (en het mag niet meer), het racen wordt nu gesponsord door energy dranken en Rizzla zou nog steeds kunnen, zijn vloeitjes ;)
Kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen begint in ieder geval.
:^
 
Laatst bewerkt:
't Is bekend dat tabak niet meer is toegestaan. Alhoewel dat anders zoals bij Ducati in de MotoGP of anders wel Scuderia Ferrari in de Formule 1 gebeurt, zij het op een verkapte manier. Laatstgenoemde wordt nog steeds gesponsord bijvoorbeeld door Philip Morris, wat het moederbedrijf van Marlboro is. Zou me niks verbazen als dit bij Ducati ook het geval is.

Maar wat zou naar jullie mening er mooi op staan!?
 
Mooie motor en kleuren :}

Maar toch vond/vind ik de Cube van jaren geleden nog steeds één van de mooiste Motogp machines *O* :}
 
't Is bekend dat tabak niet meer is toegestaan. Alhoewel dat anders zoals bij Ducati in de MotoGP of anders wel Scuderia Ferrari in de Formule 1 gebeurt, zij het op een verkapte manier. Laatstgenoemde wordt nog steeds gesponsord bijvoorbeeld door Philip Morris, wat het moederbedrijf van Marlboro is. Zou me niks verbazen als dit bij Ducati ook het geval is.

Maar wat zou naar jullie mening er mooi op staan!?
Vond dit een mooie kleurstelling..

full
 
Dat was inderdaad ook een erg gave fiets. Doet me gelijk denken aan Edwards die ermee de fik in vloog.

Jammer inderdaad dat dat de manier is waarop de meeste mensen zich hem herinneren ( de Cube en niet Edwards ) ... was volgens mij in de "waterval"op de Sachsenring.
 
Het is inderdaad niet de mooiste reden om de RS Cube te herinneren. Kan wel kloppen ja dat dat in de Waterval was. Die WSBK livery met Alitalia is inderdaad wel gaaf ja om te zien. Verwacht alleen niet dat ze in de MotoGP met die kleurstelling gaan rijden, maar zeg nooit nooit uiteraard.
 
Je kan Melandri nou niet bepaald slecht noemen, het is eerder weer een. Kwestie van gewenning aan de MotoGP motoren. Hoelang is hij er tussenuit geweest!? En daarnaast hoeveel rijders zijn er succesvol overgestapt van de SBK naar de MotoGP?
 
Je kan Melandri nou niet bepaald slecht noemen, het is eerder weer een. Kwestie van gewenning aan de MotoGP motoren. Hoelang is hij er tussenuit geweest!? En daarnaast hoeveel rijders zijn er succesvol overgestapt van de SBK naar de MotoGP?

Melandri is juist een MotoGP coureur die een uitstapje naar de SBK heeft gedaan ;)

Maar hij lijkt veel tijd nodig te hebben om te wennen aan nieuw materiaal en dat is niet handig als je genoodzaakt bent elk seizoen van materiaal te wisselen, volgens mij is Aprilia wel geduldig met hem en weten beide partijen waar ze aan begonnen zijn, de motor is ook nog lang niet waar hij moet zijn, volgend jaar is het hopelijk een heel ander verhaal.
 
Laatst bewerkt:
Je kan Melandri nou niet bepaald slecht noemen, het is eerder weer een. Kwestie van gewenning aan de MotoGP motoren. Hoelang is hij er tussenuit geweest!? En daarnaast hoeveel rijders zijn er succesvol overgestapt van de SBK naar de MotoGP?
Voor MotoGP begrippen is het een matige rijder, is door jongere garde gewoon ingehaald. Als je 1,5 sec per ronde langzamer gaat dan Bautista, is het echt niet alleen gewenning maar mis je ook pure snelheid. De toptalenten rijden doorgaans nooit in het SBK, stromen allemaal van Moto3 naar Moto2 en uiteindelijk door naar de MotoGP. Dus logisch dat SBK rijders doorgaans niet slagen in de MotoGP, is gewoon een andere niveau.
 
Voor MotoGP begrippen is het een matige rijder, is door jongere garde gewoon ingehaald. Als je 1,5 sec per ronde langzamer gaat dan Bautista, is het echt niet alleen gewenning maar mis je ook pure snelheid. De toptalenten rijden doorgaans nooit in het SBK, stromen allemaal van Moto3 naar Moto2 en uiteindelijk door naar de MotoGP. Dus logisch dat SBK rijders doorgaans niet slagen in de MotoGP, is gewoon een andere niveau.


Ik meen mij te herinneren dat Melandri 2x vice wereldkampioen in de motogp/500cc is geworden en dat op een niet officiële fabrieksfiets.

Dan ben je geen matige rijder, lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan