Bitaktus_Snellus
MF veteraan
Nog een lange weg te gaan, maar Bautista heeft er gelukkig zin in. Melandri lijkt minder enthousiast na de laatste tests.
zie ook: Aprilia (@ApriliaOfficial) | Twitter
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tabak is uit (en het mag niet meer), het racen wordt nu gesponsord door energy dranken en Rizzla zou nog steeds kunnen, zijn vloeitjesMooie livera, maar hier geld naar mijn mening hetzelfde als bij de Suzuki; namelijk ik mis er nog een grote sponsornaam op. Was gaaf geweest als er geen tabaksverbod zou zijn, dan had je tenminste nog M&S op de Aprilia en Rizla op de Suzuki kunnen hebben staan.
Kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen begint in ieder geval.
Mooie motor en kleuren
Maar toch vond/vind ik de Cube van jaren geleden nog steeds één van de mooiste Motogp machines
Vond dit een mooie kleurstelling..'t Is bekend dat tabak niet meer is toegestaan. Alhoewel dat anders zoals bij Ducati in de MotoGP of anders wel Scuderia Ferrari in de Formule 1 gebeurt, zij het op een verkapte manier. Laatstgenoemde wordt nog steeds gesponsord bijvoorbeeld door Philip Morris, wat het moederbedrijf van Marlboro is. Zou me niks verbazen als dit bij Ducati ook het geval is.
Maar wat zou naar jullie mening er mooi op staan!?
En 1 van de slechtste
Dat was inderdaad ook een erg gave fiets. Doet me gelijk denken aan Edwards die ermee de fik in vloog.
Het is inderdaad niet de mooiste reden om de RS Cube te herinneren. Kan wel kloppen ja dat dat in de Waterval was. Die WSBK livery met Alitalia is inderdaad wel gaaf ja om te zien. Verwacht alleen niet dat ze in de MotoGP met die kleurstelling gaan rijden, maar zeg nooit nooit uiteraard.
BarbecubeMooie motor en kleuren
Maar toch vond/vind ik de Cube van jaren geleden nog steeds één van de mooiste Motogp machines
Ongeveer dezelfde kleurstelling maar dan zonder reclame
En in de buurt van de open Honda's gefinisht, was zo slecht nog niet van Bautista. Jammer dat ze geen goede 2e rijder hebben.En het eerste puntje is binnen. Niet geheel verrassend binnen gehaald door Bautista en niet door Melandri.
Je kan Melandri nou niet bepaald slecht noemen, het is eerder weer een. Kwestie van gewenning aan de MotoGP motoren. Hoelang is hij er tussenuit geweest!? En daarnaast hoeveel rijders zijn er succesvol overgestapt van de SBK naar de MotoGP?
Voor MotoGP begrippen is het een matige rijder, is door jongere garde gewoon ingehaald. Als je 1,5 sec per ronde langzamer gaat dan Bautista, is het echt niet alleen gewenning maar mis je ook pure snelheid. De toptalenten rijden doorgaans nooit in het SBK, stromen allemaal van Moto3 naar Moto2 en uiteindelijk door naar de MotoGP. Dus logisch dat SBK rijders doorgaans niet slagen in de MotoGP, is gewoon een andere niveau.Je kan Melandri nou niet bepaald slecht noemen, het is eerder weer een. Kwestie van gewenning aan de MotoGP motoren. Hoelang is hij er tussenuit geweest!? En daarnaast hoeveel rijders zijn er succesvol overgestapt van de SBK naar de MotoGP?
Voor MotoGP begrippen is het een matige rijder, is door jongere garde gewoon ingehaald. Als je 1,5 sec per ronde langzamer gaat dan Bautista, is het echt niet alleen gewenning maar mis je ook pure snelheid. De toptalenten rijden doorgaans nooit in het SBK, stromen allemaal van Moto3 naar Moto2 en uiteindelijk door naar de MotoGP. Dus logisch dat SBK rijders doorgaans niet slagen in de MotoGP, is gewoon een andere niveau.