NIWA in zwaagdijk heeft ze staan. In het echt zijn ze mooier dan op de foto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze gezien bij Motoport in Hillegom. Leuk model, alleen het zadel wat er standaard opzit is te small en te hard voor mij. Plus van de opties voor een nieuwe motor is het degene met op papier het minst vermogen. Dat moet ik merken tijdens een proefrit.NIWA in zwaagdijk heeft ze staan. In het echt zijn ze mooier dan op de foto.
Die was meer dan prima.Hoe beviel de proefrit?
Met een volgeladen Supertenere (+270kg) ging ik de Jafferau naar beneden langs de skipiste track...
Ik heb gewoon het contact uit gezet... (een supertenere laat het ABS niet gewoon uitschakelen )
De Tuareg is duidelijk beter waar het asfalt ophoudt. Maar ik kan over de V85TT echt niks slechts berichten. 23.000 probleemloze, erg leuke kilometers mee gereden.Gaaf man. Wat trok je over de streep? V85 is ook niet verkeerd.
Ik vind het een interessante fiets. Nu nog zien wat de ervaringen op de langere termijn zijn mbt betrouwbaarheid en onderdelenvoorzieningIk ben al aardig gewend aan die voorkant, begin hem zelfs mooi te vinden. De rest was al mooi
Ik vind het een interessante fiets. Nu nog zien wat de ervaringen op de langere termijn zijn mbt betrouwbaarheid en onderdelenvoorziening
Ik zag op YT ook iemand met een lek bij de waterpomp na 5000 mijl kwestie van een nieuwe pakking. Normaal gesproken zit er een ontluchting in de tankdop, bij de Aprilia blijkbaar niet. Toch weer een probleempje met de elektronica gelukkig laat hij je onderweg niet staan.ik hoop dat de betrouwbaarheid zo goed is dat ik er nooit hoef achter te komen hoe goed/slecht de onderdelenvoorziening is.
Af fabriek zat er bij de mijne een dichting fout. De dealer heeft dat meteen verholpen - die dichting was alvast op 1 dag leverbaar.
Toen ik vertrok voor het 1000km onderhoud, herkende de "immobilizer" de eigen sleutel niet meer. Kan je toch nog vertrekken mits ingave van de "personal code". Maar de error blijft wel op het TFT schermpje staan. Tijdens het onderhoud hebben ze dan de sleutel opnieuw "aangeleerd".
Sindsdien geen probleem meer.
Bijna 6000km op de teller. Geen olieverbruik vastgesteld, met de caveat dat het bijzonder moeilijk is om het oliepeil te meten (rare dip-stick).
Waar ze niet van houdt, is de tank vullen tot aan de rand en haar daarna in de zon parkeren. Dan begint ze nadien te stotteren.
Oplossing, extra ontluchten door de tankdop los te draaien. En in de toekomst: tank niet meer vullen tot aan de rand...
Als je gelijk doorrijdt dan is het een optie om het wel te doen als je een keer twijfelt over "hoe en wanneer de volgende tankbeurt?"Staat ook in de handleiding om de bak niet tot aan de rand te vullen. We zullen het nooit meer doen.
Die dichtingen, er schort iets aan de quality control in Noale.