Te koop aangeboden:
Aangezien ik meer op de Street Triple R van mijn vrouw rij gaat de Tuono in de verkoop.
Aprilia Tuono 1000 RR uit 2009
KM stand 42.000
Recent een grote beurt gehad bestaande uit: olie plus oliefilter, rem en-koppelingsvloeistof, nieuwe voorband, klepspeling gecontroleerd, bougies vervangen en injectoren preventief gereinigd. Tandwielen en ketting nog zgan.
De motor is zonder te overdrijven, bijna als nieuw, de staat van de motor komt niet overeen met de kilometerstand!! Er is geen kras te bespeuren en niet-nauwelijks gebruikssporen. Kom langs voor een bezichtiging om het zelf te zien. In 2009 gebruikte Aprilia nog de betrouwbare en krachtige Rotax blokken, hogere kilometerstanden zijn geen probleem voor deze motoren. Het enige zwakke punt was destijds de dynamo die eigenlijk te licht was voor de motor en kans had op doorbranden, dat is bij deze preventief opgelost door het plaatsen van een sterkere Carmo dynamo. Eventuele vragen kunnen per PM.
Komt met:
- Powercommander 5 afgesteld op de Dyno (138pk, uitdraai aanwezig)
- Akrapovic SP titanium dempers met E-keur, DB-killers aanwezig
- Originele dempers
- Titax rem-koppelingshendel
- Iets hoger ruitje waardoor snelwegritten prima te doen zijn
- Origineel ruitje
- Duo zadel met handgrepen
- Gear indicator
- Carmo dynamo
De Tuono staat in Assen.
Vraagprijs:4850,- 4700.-
Zonder Akrapovic dempers:4450,- 4250,-
EDIT: Nieuwe Foto's
Aangezien ik meer op de Street Triple R van mijn vrouw rij gaat de Tuono in de verkoop.
Aprilia Tuono 1000 RR uit 2009
KM stand 42.000
Recent een grote beurt gehad bestaande uit: olie plus oliefilter, rem en-koppelingsvloeistof, nieuwe voorband, klepspeling gecontroleerd, bougies vervangen en injectoren preventief gereinigd. Tandwielen en ketting nog zgan.
De motor is zonder te overdrijven, bijna als nieuw, de staat van de motor komt niet overeen met de kilometerstand!! Er is geen kras te bespeuren en niet-nauwelijks gebruikssporen. Kom langs voor een bezichtiging om het zelf te zien. In 2009 gebruikte Aprilia nog de betrouwbare en krachtige Rotax blokken, hogere kilometerstanden zijn geen probleem voor deze motoren. Het enige zwakke punt was destijds de dynamo die eigenlijk te licht was voor de motor en kans had op doorbranden, dat is bij deze preventief opgelost door het plaatsen van een sterkere Carmo dynamo. Eventuele vragen kunnen per PM.
Komt met:
- Powercommander 5 afgesteld op de Dyno (138pk, uitdraai aanwezig)
- Akrapovic SP titanium dempers met E-keur, DB-killers aanwezig
- Originele dempers
- Titax rem-koppelingshendel
- Iets hoger ruitje waardoor snelwegritten prima te doen zijn
- Origineel ruitje
- Duo zadel met handgrepen
- Gear indicator
- Carmo dynamo
De Tuono staat in Assen.
Vraagprijs:
Zonder Akrapovic dempers:
EDIT: Nieuwe Foto's
Laatst bewerkt: