Aprilia Tuono 1000 RR '09

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorrit

MF veteraan
23 sep 2005
7.643
553
Groningen
Te koop aangeboden:

Aangezien ik meer op de Street Triple R van mijn vrouw rij gaat de Tuono in de verkoop.

Aprilia Tuono 1000 RR uit 2009
KM stand 42.000


Recent een grote beurt gehad bestaande uit: olie plus oliefilter, rem en-koppelingsvloeistof, nieuwe voorband, klepspeling gecontroleerd, bougies vervangen en injectoren preventief gereinigd. Tandwielen en ketting nog zgan.

De motor is zonder te overdrijven, bijna als nieuw, de staat van de motor komt niet overeen met de kilometerstand!! Er is geen kras te bespeuren en niet-nauwelijks gebruikssporen. Kom langs voor een bezichtiging om het zelf te zien. In 2009 gebruikte Aprilia nog de betrouwbare en krachtige Rotax blokken, hogere kilometerstanden zijn geen probleem voor deze motoren. Het enige zwakke punt was destijds de dynamo die eigenlijk te licht was voor de motor en kans had op doorbranden, dat is bij deze preventief opgelost door het plaatsen van een sterkere Carmo dynamo. Eventuele vragen kunnen per PM.

Komt met:

- Powercommander 5 afgesteld op de Dyno (138pk, uitdraai aanwezig)
- Akrapovic SP titanium dempers met E-keur, DB-killers aanwezig
- Originele dempers
- Titax rem-koppelingshendel
- Iets hoger ruitje waardoor snelwegritten prima te doen zijn
- Origineel ruitje
- Duo zadel met handgrepen
- Gear indicator
- Carmo dynamo

De Tuono staat in Assen.

Vraagprijs: 4850,- 4700.-

Zonder Akrapovic dempers: 4450,- 4250,-




XzZjH9r.jpg


1sUxRKv.jpg


E7Fqs9C.jpg


b7W5CDF.jpg


y2pwbdn.jpg


azh8EYI.jpg




7kfQQqo.jpg


QEvZERT.jpg


fQTqBrX.jpg


ovlmTrd.jpg


QsGjjab.jpg



EDIT: Nieuwe Foto's
 
Laatst bewerkt:
“Aangezien ik meer op de Street Triple R van mijn vrouw rij”

vanwaar de voorkeur voor de Triumph?

Die pak ik toch wat makkelijker voor woon/werk en zie ik meer als een gebruiksvoorwerp dat de Tuono wat een Italiaans raspaard is. De Tuono wordt na elk ritje schoongemaakt en vind ik het vervolgens zonde om er weer mee te rijden :')
 
Prachtig ding dit! Geholpen door de foto's natuurlijk, maar hé, daar moet 'ie wel mooi voor zijn :)

Je hebt er geen zak aan, maar als je deze 1,5 jaar geleden te koop had staan dan nam ik 'em zo van je over. Ik vind die grijze ook steeds mooier worden. Hele nette kleurstelling :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan