Aprilia

Rossandri

MF'er
18 mei 2004
132
0
in de buurt van Eindhoven
Heb een aprilia RS 125 te koop, de meest ideale motorfiets voor jongeren die vastzitten aan het 25kW-rijbewijs... Wie interesse heeft, zijn hier enkele details.

bj: 2002
aantal km: 13.000
kleur: superbike (matzwart, oranje en rood)
verder ziet hij er perfect uit en heeft hij net een nieuwe achterband (nog geen 400 km) en ketting en tandwielen (moet ik er zelfs nog opzetten, dus echt nieuw). Heeft me nooit in de steek gelaten en je kunt goed hard met een RS. Ideaal voor in de ardennen of andere plekjes waar je lekkere bochten hebt!!!
Interesse??? mail me of bel, rossi46_rulez@hotmail.com of 06-24944746

Groet Jarno
 
Laatst bewerkt:
full
 
en euh 1 zuiger vervangen kost ook niet zoveel moeite en geld
lijkt mij hoor heb het 1x gedaan bij zo'n ding
 
idd, het gaat niet om honderden euro's. Volgens mij rond de 150 euro, als je het zelf plaatst! Dus dat zijn niet echt de kosten! Wie is er nog op zoek, meld je maar bij mij!!!
 
ik heb exact dezelfde lol


wel met maar 2300km erop :9 en ik zal maar zwijgen wat ik ervoor betaald heb hehe.

ik post ff omdat die zuiger toch wel dringend mag vervangen worden, 14k max zou ik met een zuiger doen
 
ik heb exact dezelfde lol


wel met maar 2300km erop :9 en ik zal maar zwijgen wat ik ervoor betaald heb hehe.

ik post ff omdat die zuiger toch wel dringend mag vervangen worden, 14k max zou ik met een zuiger doen

Idd, meestal word aangeraden bij 12k dat al te doen. Just to be safe. Cilindertjes zijn duuuuuuur. Zuigertje kost rond de 100-150 euro.
 
mmm, ik had gehoord dat het eigenlijk ongeveer bij 16.000 kon... Maar ja, ik zal eens kijken, maar ik heb er net een nieuwe achterband en ketting en tandwielen op gegooid, dus ik denk niet dat ik de zuiger nog ga vervangen. Rij toch niet meer in de winter...
 
Terug
Bovenaan Onderaan