Apriliadag in Nijmegen?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Tijdje geleden hoorde ik dat er komende maandag een Apriliadag is in Nijmegen. Veel modellen waar een proefrit op gereden kan worden.
Ik ben er ook iets van tegen gekomen ergens op het net.
Ik kan het alleen niet meer terugvinden.
Geschiedenis heb ik niet meer, dus dat is helaas.

Wie o wie weet er iets van???
 
Wil je een mille? Is wel vrij hoog hoor })

Ik denk over beenverlenging na :+
Als ik op zone ga zitten die op de zijstandaard staat,en me linkervoet op de grond, dan bungelt het andere voetje ergens ter hoogte van het stepje. Gaat hem niet worden dus.

Eigenlijk had ik gisteren bedacht dat ik maar zo'n minibike moet kopen.
Helemaal mijn maat, maar daar mag ik niet mee de snelweg op. Wordt de Horkenlijn gebeld, krijg ik een bekeuring wegens in gevaar brengen van mede- weggebruikers die naar dat maffe schepsel kijken op een minibike op de snelweg en dan allemaal boem gaan doen...of zoiets :z

Maare...het lijkt me wel weer een leuke dagbesteding...fietsen kijken
 
Ik denk over beenverlenging na :+
Als ik op zone ga zitten die op de zijstandaard staat,en me linkervoet op de grond, dan bungelt het andere voetje ergens ter hoogte van het stepje. Gaat hem niet worden dus.

Eigenlijk had ik gisteren bedacht dat ik maar zo'n minibike moet kopen.
Helemaal mijn maat, maar daar mag ik niet mee de snelweg op. Wordt de Horkenlijn gebeld, krijg ik een bekeuring wegens in gevaar brengen van mede- weggebruikers die naar dat maffe schepsel kijken op een minibike op de snelweg en dan allemaal boem gaan doen...of zoiets :z

Maare...het lijkt me wel weer een leuke dagbesteding...fietsen kijken

Of iemand met erg lange benen meenemen die achterop gaat zitten :?
 
Of iemand met erg lange benen meenemen die achterop gaat zitten :?

En dan?...Gaat die persoon zitten met beide voeten op de grond en de fiets recht...
bungel IK met twee voeten boven de vloer :?
 
lijkt me lastig als jij af wilt stappen

Dan moet die lange achterop eerst de fiets op de zijstandaard laten zakken... })

Maar ondertussen weet ik nog niet hoe en wat over die dag '(
 
Is het niet bij Motorport in Druten :? Die organiseren steeds van die dagen.
* Druten is namelijk wel vlak bij Nijmegen.
 
Guzzi & Aprillia demo-dag op 2e pinksterdag (20 mei). Organisatie: Teo Lamers Motorrijwielen uit Nijmegen i.s.m. beide importeurs.

Van half elf tot vier uur.
Vooraf aanmelden op 024-371 11 11 of sales@tlm.nl

Van Aprillia staan er de:
ETV 1000 Capo Nord, RSV Mille, RST 1000 Futura, RSV Mille R, SL Falco Streetfighter, Regaso 650, Atlantic en de RS 250.

Moto Guzzi:
California EV, EV Touring, California Stone, V11 Le Mans, V11 Sport en de V11 Scura.
 
wat een "apriliadag".....volgens mij heb tie gewoon een paar motoren ergens vandaan geplukt voor een toerritje (voorinschrijving ook nog) van 4 km. Komen we daar, blijkt het al afgelopen (waren aan late kant) maar ook nog eens optochtproefrit, blechhh.
Enne, meneer wilt u mijn R1 hebben? dan wil ik graag van u een rsvMille. Sorry, maar u heb een jappanner, daar "doen" wij niks mee......ik vind dat bij een apriliadag ook Aprilia truck en aprilia mensen aaanwezig moeten zijn, en dat je gewoon kan opstappen en een stukkie kan gaan rijden. DUS........
 
Vond de route Apeldoorn - Nijmegen "binnendoor" van Unstable toch anders dan ik me had voorgesteld :P
 
Vond de route Apeldoorn - Nijmegen "binnendoor" van Unstable toch anders dan ik me had voorgesteld :P

Terug hebben we een hele leuke gereden...binnendoor, echt binnendoor }) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan