Aprillia Scarabeo 500

ze waren toen bij de verhuizing van tricolore vianen naar piaggio breda met 2000 euro korting te koop
van 6990 voor 4990 euro.
verbruik is dacht ik ook redelijk bescheiden.
 
Gefeliciteerd! Ik geloof je als je zegt dat het prima rijdt.

Volgens mij past de uitlaat voor een beverly 500 niet op de beo. In het Beverly 500 topic is daar een jaar of wat geleden iemand druk mee geweest, zonder succes.
 
ahaaa ik heb dat topic redelijk doorgelezen dacht ik, gaat ik dit nog eens doen. op de foto lijkt het een hetzelfde qwa blok en aansluitingen.
ik bedoel trouwens een slip on akra/leovince, geen hele.
 
Laatst bewerkt:
Zo, sinds gister een Scarabeo 500 op naam staan. Model 2010 met 1249 km op de klok, blauwe uitvoering. Wat zijn die dingen snel.

Nu nog kijken voor een ander pijpje, zou een Akrapovic voor een Beverley 500 nou gewoon passen?
ik zag op de Italiaanse Ebay ook een Leovince4road nieuw in doos met bocht voor 180 eurie, speciaal voor Beo 500. Iemand ervaring met Aftermarkt uitlaten op een Beo?

180 euro is niet duur,maar persoonlijk vindt ik de originele juist mooi,die Beo bij Hoekstra
staat voor de nieuwprijs;anders geef je'm een toch belletje om de pijp om te ruilen met een kleine vergoeding van jouw kant,
 
maar is het eindstuk niet gewoon 1, dus echt alleen de demper ?
bij motoport wateringen staat een beverly, ga daar wel eens kijken en vragen
 
Lib9t.jpg


voor de liefhebber, schaalmodel *:)

Miniaturen en Modelbouw - Miniatuurshop
 
Laatst bewerkt:
Zo net mijn slip-on Akrapovic er opgezet. Das een beter geluid, 1 dbkiller eruit gehaald.
Jammer dat er nu niet gereden kan worden :]
Een slipon van een Beverly is exact hetzelfde trouwens, zodra de sneeuw weg is ff een foto maken.

Akrapovic type S-PI4SO1-HRSS past dus op een Scarabeo 500, mits je de klemband om je uitlaat hebt zitten fabrieksaf.
 
Laatst bewerkt:
Gister voor het eerst kunnen rijden met de Akra, 1 db killer verwijderd. Het kan aan mijn kinderlijke blijheid liggen hoor, maarrruuuhhh hij lijkt feller te zijn en het geluid is werkelijk waar heerlijk.
het gewicht van de pijp is inderdaad de helft minder, die standaard pijp is loeizwaar.
foto,s volgen.

Ben ik hier nu nog de enige Scarbeo rijder, leuk een scarabeo privee topic *O* :W _O-
 
Laatst bewerkt:
Gedode overvaller uit Eindhoven van juwelier in Duerne, staat op een foto op telegraaf.nl zittend op een zwarte scarabeo 500.
 
Dan kan de politie die ook even checken, zal ook wel gejat zijn want zo rollen die mannen.

Als je zijn vriendjes en buurtgenoten hoort in Gestel pffffff goeie jongen dit, goeie jongen dat, je moet toch iets als je geen werk hebt.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval minder van dit soort personen zonder zelfreflectie, zelfkritiek met criminele inslag en cultuur waarin alles altijd aan een ander ligt, maar goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan