Arai Condor Helm + 2 vizieren

Real-One

MF'er
12 apr 2005
125
0
Leeuwarden
Nog een helm te koop van Arai type Condor met 2 vizieren.

- doorzichtig met pinlock
- zilver zonder pinlock
- Arai opberghoes

De maat is S (55 - 56 cm)
Ook deze is 10 maanden oud en zo goed als nieuw.. Kassabon is aanwezig.!
img1591u.jpg

img1592w.jpg


vraagprijs 300
 
Laatst bewerkt:
Zou je het zwarte vizier eventueel ook los willen verkopen? Heb sinds vorige week overigens dezelfde helm...
 
:+ grappige foto die laatste....

wel een mooi helmpje... maar toch nog te duur voor mij en de maat ben ik niet zeker van.


Wel een wholesale voor je. Hoezo te gevaarlijk :?
Succes...
 
Haha ja bling bling he.. Als ze zwarte vizier weg is is de helm goedkoper ;) je zou eens langs een zaak moeten gaan en een Arai helm passen en kijken welke maat het is, weet je het zeker.. Ik rij veel te hard op de motor da's niet goed, misschien dat ik in de toekomst een tour motor koop ofso met een normale pak..
 
Laatst bewerkt:
Voor 70 euro mag de viezier wel weg..

Ok. Dan laat ik hem aan mij voorbij gaan. Met verzendkosten (Leeuwarden is net ff te ver voor mij) kan ik dan voor een klein beetje meer beter een nieuwe halen bij Termaat.

Succes met de verkoop...gaat wel lukken met deze mooie spullekes!
 
Kawing,

Vizier is binnen! Ziet er keurig uit.... Direct ook "kickje" voor de mooie helm en andere 2 vizieren!

Grtz, Dave.
 
Ik heb ook een Condor, fijne helm...
Maar denk je niet dat je te duur bent?
Een niet nader genoemde motorzaak in Nijmegen bied deze helm aan voor €389,-
Dat is inderdaad zonder de extra visiertjes.

Deze helm is toch al 10 maanden oud, dus tweedehands.
Klopt trouwens wel dat de vizieren ook vrij prijzig zijn, dat wel, maar deze zijn bij diezelfde zaak ook een aantal afgeprijst, van €75,- naar €35,- voor ex showmodellen.
Pinlock komt uit rond de €35,-

Als je het dan uittelt valt het op zich nog wel mee. 389+70(viezieren)+70(pinlocks)=€529,-
scheelt toch wel bijna €200,- (sorry, dat had ik dan weer niet verwacht ;) )

Eigenlijk niets te duur dus. Nee, ik heb geen interesse, al voorzien.

Gr. Vier
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Mooie helm, maar heb al een fijne arai .... maaruhh wat wil je voor het zilveren vizier hebben??
(is een type L tóch?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan