Arai RX-7 GP Randy Mamola silver

bmwokkie

MF'er
20 mrt 2006
133
0
weert
Te koop zeer mooie Arai RX-7 GP,incl extra vizier.Maat xl..De nieuwe RX-7 GP beschikt over eigenschappen die je op geen enkele andere racehelm tegen komt. Dat is het resultaat van de drang naar perfectie, waar Arai bekend om is. Een streven waarbij de omvangrijke kennis, de ervaring en alle knowhow van Arai in praktijk wordt gebracht.

De stabiliteit van de nieuwe RX-7 GP is verbeterd dankzij een instelbare vleugel. Deze Air Wing vermindert turbulentie, verlaagt de luchtweerstand en gaat het schudden van de helm tegen. De nieuwe Type 10 diffuser verbetert de luchtstroming in de helm bovendien aanmerkelijk. Daardoor functioneert de ventilatie nog efficienter, terwijl ook het geluidsniveau in de helm beduidend lager ligt.

Geheel nieuw is ook de PB-SNC buitenschaal. Bij deze constructie is de van Super Fibre gefabriceerde SNC (Structural Net Composite) buitenschaal voorzien van een zogenaamde Peripheral Belt, een gordel die de van huis uit al bijzonder robuuste buitenschaal nog sterker en stijver maakt. Met de RX-7 GP zet Arai dus wederom de standaard in de topklasse van de helmscene!

prijs 250 euro....
full
 
Ik wil je 200 euro bieden,maar wil hem wel komen passen,opsturen doe ik niet aan met helmen.Laat het me maar weten wat je er van vind. Groeten,Coert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan