Arbeidsongeschiktheidsverzekering

Bonki 106

Die hard MF'er
20 jan 2004
613
0
Son
Wie weet er welke verzekeringsmaatschappij een Arbeidsongeschiktheidsverzekering voor zelfstandigen aan kan bieden waarbij het deelnemen aan motorraces geen belemmering vormt.

Door de deelname aan de CUP en ZAC loop je natuurlijk het risico om (tijdelijk) arbeidsongeschikt te raken. Voor degene die in loondienst zijn is dat niet zo'n probleem, maar hoe hebben de (kleine) ondernemers onder ons dit geregeld?

Ik heb hiervoor momenteel een offerte van Interpolis en er werd gezegd dat het deelnemen aan motorraces waarschijnlijk uitgesloten is.

Wie heeft hier reeds ervaring mee?

GSXRoeten,

Roland #106
 
Hoi, ben zelf als zelfstandige verzekerd bij Centraal Beheer, en ook nog bij verzekerd bij de Verzekeringsmaatschappij van Amerika, ben als KNMV cupper al een paar keer arbeidsongeschikt geweest (kniebanden af en gebroken enkel)
Alles prima geregeld en zo mijn geld gekregen, uiteindelijk werk ik liever dan dat ik ziek 't huis zit. Als je telefoonnummers wilt kun je me mailen op:2go4speed@12move.nl
Groeten!
Op woensdag 13 oktober 2004 21:59 schreef Bonki 106 het volgende:
Wie weet er welke verzekeringsmaatschappij een Arbeidsongeschiktheidsverzekering voor zelfstandigen aan kan bieden waarbij het deelnemen aan motorraces geen belemmering vormt.

Door de deelname aan de CUP en ZAC loop je natuurlijk het risico om (tijdelijk) arbeidsongeschikt te raken. Voor degene die in loondienst zijn is dat niet zo'n probleem, maar hoe hebben de (kleine) ondernemers onder ons dit geregeld?

Ik heb hiervoor momenteel een offerte van Interpolis en er werd gezegd dat het deelnemen aan motorraces waarschijnlijk uitgesloten is.

Wie heeft hier reeds ervaring mee?

GSXRoeten,

Roland #106
[/quote]
 
hoi Roland, hier de link naar het filmpje Te koop Racer R1. wel even reageren in mijn topic, dan ga ik weer naar boven. Grz Toon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan