ardennen - luxemburg - eifel

Nee joh gewoon gaan en dan naar Luxemburg, hebben wij 2 weken geleden ook gedaan, Belgie gewoon als door rij land gebruiken, dan moet je de snelste route naar Luxemburg nemen, hebben wij ook gedaan alleen dan geen snelweg ;).

Geen moment spijt van gehad dat de Ardennen niet doorging achteraf....Luxemburg is FANTASTISCH!!! De wegen, de ruimte, het uitzicht!!!!


Het was een trip voor mijn moeders verjaardag, mijn vriendin en ik zouden daar dan gebruik van maken om vanuit omgeving Malmedy ook wat rondjes te rijden richting Eifel en Luxemburg. De motor mee was dus meer bonus dan het doel op zich.

We nemen de tegoedbon en hopen dat we dan volgend jaar alsnog weg kunnen.

De ardennen heb ik trouwens geen hekel aan met rijden. Je moet alleen de wegen goed uitzoeken. Luxemburg is gewoon fantastisch, daar hoef je niks uit te zoeken. Gewoon rijden en het komt vanzelf goed.
 
Het was een trip voor mijn moeders verjaardag, mijn vriendin en ik zouden daar dan gebruik van maken om vanuit omgeving Malmedy ook wat rondjes te rijden richting Eifel en Luxemburg. De motor mee was dus meer bonus dan het doel op zich.

We nemen de tegoedbon en hopen dat we dan volgend jaar alsnog weg kunnen.

De ardennen heb ik trouwens geen hekel aan met rijden. Je moet alleen de wegen goed uitzoeken. Luxemburg is gewoon fantastisch, daar hoef je niks uit te zoeken. Gewoon rijden en het komt vanzelf goed.

O dan begrijp ik het.

Ik heb ook geen hekel aan de Ardennen, maar het is zo'n verschil tov Luxemburg idd.

Rond Malmedy, zo zijn we terug gereden naar langs Baraque de Michel oid maar ook dat is top!
 
O dan begrijp ik het.

Ik heb ook geen hekel aan de Ardennen, maar het is zo'n verschil tov Luxemburg idd.

Rond Malmedy, zo zijn we terug gereden naar langs Baraque de Michel oid maar ook dat is top!

Luxemburg kent mooie natuur en goed asfalt maar is een doods land, ik persoonlijk vind het het meest dode kille land van Europa. Ik ken de Ardennen op mijn duimpje en ken heel veel wegen met prima asfalt. En het is er zoveel gezelliger, dat vind je bijv. ook in Frankrijk. Helaas begint de flitspaal terror er nu ook langzaam door te dringen evenals geluidscontroles. Maar ik kom er veel en graag, altijd vakantiegevoel.
 
en je bent er in een paar minuten dus is het voor ons (toktok) niet zo moeilijk om de keuze te maken naar de arden
de fl.palen heb ik dit jaar al op verschillende plaatsen zien staan zijn namelijk mobiele en groot van afmeting
maar luxb blijft toch de favoriet
 
Ik kom graag in Ardennen-Eiffel en Lux. Maar zoals het er nu allemaal is, dan hoef ik effe niet.
Nog 1 gelukje dat 't nu naseizoen is, en daarom toch weinig plannen heb die kant uit.
Hoop volgend voorjaar is de lucht weer opgeklaard. Dat is einde 'corona-gedoe'.:(
Nee joh gewoon gaan en dan naar Luxemburg, hebben wij 2 weken geleden ook gedaan, Belgie gewoon als door rij land gebruiken, dan moet je de snelste route naar Luxemburg nemen, hebben wij ook gedaan alleen dan geen snelweg ;).
Het begint op een hindernis-race te lijken............................. :X
Luxemburg kent mooie natuur en goed asfalt maar is een doods land, ik persoonlijk vind het het meest dode kille land van Europa.
Ga eens een keer in Denemarken kijken..............🥴
 
Ik kom graag in Ardennen-Eiffel en Lux. Maar zoals het er nu allemaal is, dan hoef ik effe niet.
Nog 1 gelukje dat 't nu naseizoen is, en daarom toch weinig plannen heb die kant uit.
Hoop volgend voorjaar is de lucht weer opgeklaard. Dat is einde 'corona-gedoe'.:(

Het begint op een hindernis-race te lijken............................. :X

Ga eens een keer in Denemarken kijken..............🥴

Denemarken?? Waar ligt dat?
 
Denemarken op de motor is saaaaiiiiiii, met het gezin op vakantie daar is dan wel weer goed te doen, maar dat is gelukkig persoonlijk. Ik hou wel van de rust daar, dus ik zou zeggen........

Denemarken is doodsaai, dus blijf maar lekker weg daar.O-)
 
Ik kom graag in Ardennen-Eiffel en Lux. Maar zoals het er nu allemaal is, dan hoef ik effe niet.
Nog 1 gelukje dat 't nu naseizoen is, en daarom toch weinig plannen heb die kant uit.
Hoop volgend voorjaar is de lucht weer opgeklaard. Dat is einde 'corona-gedoe'.:(

Het begint op een hindernis-race te lijken............................. :X

Ga eens een keer in Denemarken kijken..............🥴

Mooie wegen maar nog vlakker dan Nederland, Denemarken is geen aanrader.

O ik snap hem al ja Denemarken is echt saai.

Frankrijk mss Normandië of Vogezen?
 
Zelf een paar weken geleden terug van de Vogezen en een route langs de Ardeche in Frankrijk. Was echt heel mooi, maar wel al twee boetes binnen. Dus ze flitsen niet alleen meer van voor.
 
Zelf een paar weken geleden terug van de Vogezen en een route langs de Ardeche in Frankrijk. Was echt heel mooi, maar wel al twee boetes binnen. Dus ze flitsen niet alleen meer van voor.

Balen is dat hé !
Voortaan daar alleen maar in de bochten te hard rijden :]
 
Zelf een paar weken geleden terug van de Vogezen en een route langs de Ardeche in Frankrijk. Was echt heel mooi, maar wel al twee boetes binnen. Dus ze flitsen niet alleen meer van voor.

Dat is al een tijdje niet meer zo...
Twee jaar terug al eens een uit de Vogezen gehad, die was eerder thuis dan ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan