Ardennen

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Ik ga in Augustus een weekie naar de Ardennen.
Ik ben er twee jaar geleden ook al een keer geweest dus ik weet wat me te wachten staat.
Maar zijn er nog mensen met tips n tricks?
Weggetjes die ik niet mag missen, bier dat ik zeker moet proeven etc. etc. etc.

Standplaats = Spa
 
Recumbent kun jij die jongen eens de weg uitleggen van dat belgenritje ;)
 
Meeste wegen zijn wel leuk in de Ardennen. Kwaliteit is vaak niet al te best, helemaal op de kleine (leuke!) weggetjes moet je goed opletten.
 
'k vond datdat vorige keer toch goed meeviel hoor, die kwaliteit van de baan. Misschien dat we enkel de goeie banen er hebben uitgenomen natuurlijk :)
 
Circuit Francorchamps natuurlijk, helaas kan je er tegenwoordig niet zomaar over heen rijden, en crashen, zoals ik.
Maar het weggetje er omheen is ook leuk, wel kort.
Maar in de buurt van Trois-ponts,en richting Coo is leuk.
Anders moet je eens kijken of je ook nog naar Luxemburg kan rijden, erg mooie wegen met perfect asfalt.
 
Circuit Francorchamps natuurlijk, helaas kan je er tegenwoordig niet zomaar over heen rijden, en crashen, zoals ik.
Maar het weggetje er omheen is ook leuk, wel kort.
Maar in de buurt van Trois-ponts,en richting Coo is leuk.
Anders moet je eens kijken of je ook nog naar Luxemburg kan rijden, erg mooie wegen met perfect asfalt.


De weg naar Stavelot (ook daar in de buurt) is ook mooi en bij Coo (de watervallen) kun je lekker een terras pakken en het kabelbaantje, blijft altijd grappig.


CAT
 
De weg naar Stavelot (ook daar in de buurt) is ook mooi en bij Coo (de watervallen) kun je lekker een terras pakken en het kabelbaantje, blijft altijd grappig.


CAT

Stavelot komt me bekend voor van de vorige keer, ik zal alle andere tips ook in mijn lange termijn geheugen opslaan ;) .
Vorige keer kon ik niet op het circuit aangezien er toen een of andere 24 uurs race was.
 
De Nationale van La Roche naar Houffalize (persoonlijk record 8'50" }) )

Uitkijken voor linkerbocht in binnenkomen La Roche (die met al die verf op van bumpers en motoren }) )

Vlakbij Houffalize is het dorpje Achouffe daar is de brouwerij van La Chouffe (best wel niet te ver meer rijden,is gemeen spul)
 
Uitkijken voor linkerbocht in binnenkomen La Roche (die met al die verf op van bumpers en motoren }) )

Deze?
10991
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:43 schreef Miss GSF het volgende:
Schop

En de logica van jouw twee bovenstaande posten is?

Ga fijn een stukkie rijden zeg, ipv deze onzin uit te halen.
Omhoog schoppen doe je maar als het echt nodig is :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan