Ardennenoffensief

GAAF!!! Ben vaker in de Ardennen geweest. Je krijgt een gratis lesje slalom (kuilen omzeilen) en gratis manuele therapie voor je nek als je toch door een gat in de weg rijdt |(
Je vraagt je af: betalen de Belgen wel wegenbelasting??

Wij van Plastic Power (ik spreek alvast uit dat ik niet alleen kom) willen ook wel mee!!

Turnhout om 09.00 uur?? Pfoe... dan nu alvast maar een voorovernachting boeken bij een hotelletje met garage!
 
Zou dolgraag meewillen maar ik denk dat ik met 25 KW alleen maar in de weg zou zitten.
Ik zie het al voor me, topsnelheid 150 en geen ervaring om bochten erg snel te nemen, zou iedereen na 50 km een kwartier op me moeten wachten. Balen zeg, lijkt mij echt fantastisch, maar je over twee jaar dan maar ?
 
Ardennenoffensief: 1 dag
Wanneer: April 2002,
Vertrek: Turnhout,
Tijdstip: 9u00 - 9u30,
Afstand: 480-500 Km,
Max. deelnemers: 15-19 personen,
Route: Turnhout-circuit Zolder-Luik-Spa-circuit Francorchamps-La Roche-Durbuy-Luik-Turnhout en nog veel plaatskes tussenin.
Count me in.

Uhm dat van 15 a 19 personen wordt moeilijk zo te zien :P
 
Ardennenoffensief: 1 dag
Wanneer: April 2002,
Vertrek: Turnhout,
Tijdstip: 9u00 - 9u30,
Afstand: 480-500 Km,
Max. deelnemers: 15-19 personen,
Route: Turnhout-circuit Zolder-Luik-Spa-circuit Francorchamps-La Roche-Durbuy-Luik-Turnhout en nog veel plaatskes tussenin.
Maar eerst nog die verrekte winter :r

Groeten, :]

Zorg ik wel dat ik rond 10 uur bij Zolder ben, scheelt een stuk omrijden!
Maar ik wil ook wel mee dus :] :] :]
 
Stand van zaken:

Turnhout-Ardennen-Turnhout, 540 km

Tja, vrij lang. Misschien moeilijk te doen voor onze noorderburen?
Kunnen eventueel vertrekken vanaf het circuit van Zolder. Er is daar ook een kamping.

Eventueel op een weekdag organiseren ivm de drukte op de wegen (toeristen). Zat te denken aan koniginnedag (30-04), is bij ons geen feestdag.

Deelnemers: max 15 motos

:]
 
Ik wil er ook wel bij zijn. Staat de route op papier (dwz wegnummers en plaatsnamen)? Heb een routerol voor op m\'n fiets, dus kan als het moet ook wel een groepje van een man of 5 a 6 achter me aan hebben.
 
Ik wil er ook wel bij zijn. Staat de route op papier (dwz wegnummers en plaatsnamen)? Heb een routerol voor op m\'n fiets, dus kan als het moet ook wel een groepje van een man of 5 a 6 achter me aan hebben.
Wordt aan gewerkt.
Heb je een foto van die routerol?
 
Het is misschien goed om samen te komen in Zolder omdat daar een camping is. Nu enkel nog een goede dag vinden (voor mij liefst het weekend) en alles komt op zijn pootjes...
Wel spijtig dat er maar max. 15 deelnemers mogen zijn, ik denk dat het zeker met 20 ook zal gaan. :)
 
Op dinsdag 05 februari 2002 21:33 schreef The Sniper het volgende:
... ik denk dat het zeker met 20 ook zal gaan.

Dat gaat zeker, het is alleen afhankelijk van het aantal groepjes waarin je de groep opdeelt. Als je met een stevig tempo door de Ardennen gaat rijden, is een groepje van 6 a 7 man/vrouw het maximale. Ik wil me in ieder geval wel als voorrijder opwerpen. Met 3 voorrijders moet 20 personen geen probleem zijn.

Ik vind Koninginnedag in ieder geval een goede datum. Als onze zuiderburen bereidt zijn een vrije dag op te nemen, dan zet ik 30 april in m\'n agenda.
 
uhhmmm...camping? dan moet er dus een tentje mee? en dan de volgende dag door de ardennen jagen met een tentje achterop (denk nie dat dat verstandig is op een R1)

Ik ga dus als ik blijf slapen van te voren in een jeugdherberg. Overigens moet de moto ook een mooie plek krijgen i.v.m. diefstal.
 
hihihi, dan gaan wij wat anders doen, he Mayocity
Zeker wel!!!
Ze vinden ons terug op de betere wegen in de Heimat.
misc.php


 
Laatst bewerkt:
Misschien dat we een voor-overnachting kunnen regele?! want 9uur is wel erg vroeg!

9 uur vroeg? Ik weet niet van waar je moet komen, maar iedereen die niet in de noordelijke provincies woont kan er gemakkelijk met 2 uur rijden zijn.

Vertrek liever \'s morgens vroeg dan dat ik \'s avond laat thuis kom.
 
De datum is er!

Ardennenoffensief: 1 dag
Wanneer: 30 April 2002,
Vertrek: Turnhout, 9u00,
Zolder, 10u00,
Afstand: ongeveer 540 Km,
Max. deelnemers: 15-19 personen, of meerdere groepjes van 5 man,
Route: Turnhout-circuit Zolder-Luik-Spa-Lac de Gileppe-Malmedy-La Roche-Durbuy-Luik-Turnhout en nog veel plaatskes tussenin.

Groeten,

:]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan