Ardennenoffensief

Rec

MF veteraan
14 nov 2001
1.435
6
Diepenbeek, België
Iemand interesse in een sportieve rondrit door de Ardennen volgend seizoen?
Eventueel suggesties, 1 of 2 dagen, afstanden, (vb. vanaf Turnhout +- 480 km),...
:]
 
overnachten bij poohbeer is GEEN goed idee
Poohbeer huurt namelijk zelf maar klein kamertje van ze broer he. Jullie daar nog eens bij in proppen :? Think not! :)
 
nee, midden in de winter!! lekker met ijzel e.d. en dat de dagen lekker kort zijn.

Ik neem aan dat we het doen als het lekker weer is. Graatje of 20 in de lente. Ach was het maar weer zover.
 
Het is goed voor de rij ervaring....ben zondag teruggekomen van 3 weken Schotland, veel motor gereden, helaas niet op mijn ouwe cbr maar op een 99 bmw rs1100 (van een maat die daar woont)
 
Planning ergens in de lente bij rond de 15-20 graden.
480 km is gemakkelijk te doen op 1 dag. Voor 2 dagen zou men een grotere afstand kunnen doen, maar dit is toekomst muziek.
Nu ik gezien heb dat er interesse is, is het de moeite om verdere voorbereidingen te doen.
Haal het topic wel weer op in het voorjaar.
:]
 
Goed plan, lijkt me erg leuk! Heb dan gelijk een bezemploeg om achterop te gaan als mijn motor in een afgrond ligt omdat ik de bocht verkeerd beoordeeld heb (Gut, kon er klaarblijkelijk niet met 250 doorheen }) )
 
Ardennenoffensief: 1 dag
Wanneer: April 2002,
Vertrek: Turnhout,
Tijdstip: 9u00 - 9u30,
Afstand: 480-500 Km,
Max. deelnemers: 15-19 personen,
Route: Turnhout-circuit Zolder-Luik-Spa-circuit Francorchamps-La Roche-Durbuy-Luik-Turnhout en nog veel plaatskes tussenin.
Maar eerst nog die verrekte winter :r

Groeten, :]
 
Schroef het max aantal deelnemers maar op tot 50 ofzo gezien de gemiddelde opkomst op M-F meetings
:+ :+ :+ :+ :+
 
Wow.. 9:00 aanvang.. motte wel wel vroeg opstaan dus...

En hoe gaan we het regelen met ons zelf te voederen?
 
Damn, 9 uur in Turnhout, en dat vanuit Friesland haha. :P

Of ik ga de dag ervoor er al heen, of \'s ochtends HEEL vroeg weg, en dan volgas richting Belgie. :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan