Ardennenrit op 15 augustus

RunnerX

MF veteraan
22 sep 2003
1.029
0
Herk de stad
aangezien ik geen respons krijg op de mail naar de forum admin van "wat is waar te doen", waar ik vriendelijk in vraag of ik dit zonder problemen mag posten: dit topic:

2fast4u.be Ardennenrit

Op Zondag 15 augustus trekken we met zen allen de ardennen in. De rondrit is ongeveer 300 km.
Iedereen krijgt een roadbook en het is de bedoeling in kleinere groepjes te rijden op eigen tempo (dus geen begeleide rondrit, alhoewel we natuurlijk meerijden).

De vertrekplaats is naast "Guido" zijn thuis.
Dancing The Sound
Tieltseweg 76
3202 Rillaar

We komen samen om 13u smiddags, en we hopen te vertrekken tegen half twee. Vooraleer we vertrekken krijgen jullie enkele korte intructies (5min) van hoe er in een groep gereden moet worden.

Er zijn 3 stops voorzien in het roadbook, alsook 2 tankstops (indien nodig). De middagstop is in Coo, en er zal een wagen staan waar je broodjes en drank kan verkrijgen. 1 drankje is zowieso inbegrepen tijdens deze middagstop.

Prijzen:
Deelname & roadbook = 5€ (1 drankje inbegrepen)
Broodje = 2€
Extra drankje = 1€

Inschrijven:
Inschrijven is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (op die manier weten we ongeveer hoeveel roadbooks en broodjes we nodig hebben). Mail hiervoor naar info@2fast4u.be met de vermelding van je nickname, broodje (ja/nee) en wat van drankje je wil (cola/limo/water)
Ook niet-leden zijn welkom uiteraard, en de prijs is hetzelfde voor duo.
Betalen gebeurd ter plaatse.

Routebeschrijving tot The Sound:
  • Neem de autosnelweg E314 Leuven - Hasselt
  • Neem afrit 23 Tielt-Winge
  • Ga rechts richting Scherpenheuvel
  • Op het einde van de weg links richting Aarschot
  • Aan de kerk in Rillaar naar links
  • The Sound bevind zich iets verder aan de rechterkant
Route.gif


meer info: www.2fast4u.be

ardennenrit.jpg
 
Laatst bewerkt:
ohja er word ook afgesproken aan Zolder Circuit op de eerste parking om 12:15, voor degene die denken de weg niet te vinden.
 
't zal er zeker goed uitzien(as't weer meevalt toch) dit proberen we ieder jaar opnieuw te doen, maar inderdaad hebben we regelmatig iets te doen, 'k er aleen nie over uitbreiden om problemen met mf te voorkomen, beetje concurentie :+
 
Het ziet er leuk uit RunnerX, maar uit ervaring weet ik dat om die tijd vertrekken erg laat is voor 300 mooie km's incl. stops, vooral als het in groepjes gaat en sommige Ollanders weer terug moeten naar huis... ;)
 
[edit viccie: ff url uit de titel gehaald ;) ]


aangezien ik geen respons krijg op de mail naar de forum admin van "wat is waar te doen", waar ik vriendelijk in vraag of ik dit zonder problemen mag posten: dit topic:

zoals je misschien wel opgevallen is hadden we wat probleempjes met de servers waardoor de mail niet beschikbaar was (waar overigens ook een topic over was :P ).
Mocht je weer es willen mailen ergens over kun je het beste naar het crewadres mailen, die namen achter de verschillende fora staan er namelijk alleen voor de sier ;)

Veel plezier met je ritje :)
 
mja een uur of 6 's avonds zijn we terug.
'k weet het 't mocht iets vroeger ma daar is't nu te laat voor om dat te wijzigen.
de 16de is voor iedereen een vrije dag(voor nederland ook??)


///
merci viccie :)
'k zal erop letten(y)
 
Geen vrije dag in NL hoor?
Wat is er de 16e dan in Belgie?

Jammer, heb helaas geen kans om mee te doen (verbouwing)...
Had het wel leuk gevonden.
 
Ik zou met wat ZX-12'en zaterdag naar de Ardennen rijden, maar wij hebben afgelast vanwege de slechte weersvooruitzichten.

Zondag ziet er beter uit. Duimen voor mooi weer. Misschien haak ik ook nog aan, maar dat weet ik dan pas op het laatste moment.

In ieder geval veel plezier jullie.
 
bedankt jonges, het weer zou zaterdag beter zijn, en zondag nog beter.
'k heb een schitterende zon besteld, hopelijk leveren ze hem zondag.

't is hier OLVH (onze liever hemelvaart), gewoon verlof dus,klinkt beter :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan