Arggg Afslaan voor stoplicht

Tyl

Dutch ProClass 1000 #56
7 mrt 2004
26.439
46
Zeewolde
En jawel hoor. Vandaag is het dus gebeurd.

Kom richting een kruispunt rijden.
Stoplicht staat op rood. En ga tussen de auto's door.

Stoplicht springt op groen. Paf motor slaat af |( |(

Neee, wat voelde ik me kut. Helemaal omdat je eerst weer naar zijn vrij moet voordat ie weer wilt starten.

Toen die eenmaal weer aan was. Als een malloot weggereden en niet omgekeken :( :(
 
heb ik ook al ooit voorgehad in maas toen ik greon ging halen O-) had mijn grootlicht opstaan op de rs250 en plots viel 'm uit,geen spanning meer |(
 
Afslaan heb ik nooit gehad, wel dat ie in de neutraal schiet ipv ze 2 :(
 
Denk dat we het bijna allemaal wel eens gehad hebben.

Ik vind het zo lullig als je voor een auto staat die dan moet wachten omdat jij voorgekropen bent.

[me]De Highlander kan gelukkig zijn motor ook starten wanneer die in zijn 1 staat[/me]
 
Afslaan heb ik nooit gehad, wel dat ie in de neutraal schiet ipv ze 2 :(

dat ook ja B|
denk je leuk op de trekken voor dat leuke chickie bij het stoplicht, komt er alleen een klereherrie uit zonder dat je harder gaat B|
 
Denk dat we het bijna allemaal wel eens gehad hebben.

Ik vind het zo lullig als je voor een auto staat die dan moet wachten omdat jij voorgekropen bent.

[me]De Highlander kan gelukkig zijn motor ook starten wanneer die in zijn 1 staat[/me]

Wat geeft het :P
Niemand ziet je rood aangelopen harses en je ben anoniem en kan alleen maar hopen dat je niet herkend wordt als je er weer in de buurt ben.
"Dat is die ***** die.....

dat ook ja B|
denk je leuk op de trekken voor dat leuke chickie bij het stoplicht, komt er alleen een klereherrie uit zonder dat je harder gaat B|
Voor een kippetje trek ik niet ;)
 
En jawel hoor. Vandaag is het dus gebeurd.

Kom richting een kruispunt rijden.
Stoplicht staat op rood. En ga tussen de auto's door.

Stoplicht springt op groen. Paf motor slaat af |( |(

Neee, wat voelde ik me kut. Helemaal omdat je eerst weer naar zijn vrij moet voordat ie weer wilt starten.

Toen die eenmaal weer aan was. Als een malloot weggereden en niet omgekeken :( :(

Naar zijn vrij moest? koppeling in starten en gassen hier hoor.
Ja het is mij ook al 1 keer gebeurd O-)
 
eerst helemaal terug naar z'n vrij voordattie start? Bij mij kun je ook de koppeling inknijpen tijdens het starten. Het gaat er maar om dattie niet meteen wegpeerd (beveiliging he)


MAzzl,

Roland
 
Is me nog nooit tussen auto's gebeurd als ik de rij heb ingehaald, maar iets soortgelijks komt me wel bekend voor.

Goh, de reacties in dit onderwerp vind ik erg positief, zeker na dat negatieve gezeik van sommigen in het topic over iemand die van achteren aangereden is toen de motor afsloeg. Toppie, luitjes! :) Fouten maken is menselijk. Hij die zonder fouten is make de eerste ehhh....wheelie of zo? :+ (Vrije vertaling naar het heden.)
 
Goh, de reacties in dit onderwerp vind ik erg positief, zeker na dat negatieve gezeik van sommigen in het topic over iemand die van achteren aangereden is toen de motor afsloeg.

Ja maar dan ben je ook een kneus van de bovenste plank.








:+ (geintje dus he)
 
Volgensmij moet je elke motor gewoon kunnen starten als deze in de versnelling staat.
stel hij valt uit op de snelweg met 150km/h, dan kun je toch niet ff naar zn vrij en weer terug naar 6? :)
 
Volgensmij moet je elke motor gewoon kunnen starten als deze in de versnelling staat.
stel hij valt uit op de snelweg met 150km/h, dan kun je toch niet ff naar zn vrij en weer terug naar 6? :)

Als mijn motor uit zou vallen in zijn zesde versnelling terwijl ik 150 rij dan ga ik me meer zorgen maken om andere dingen dan om hem weer aan de praat te krijgen. Hij slaat natuurlijk niet voor niks af dan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan