Arie Vos naar TK-Honda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja de foto was van Interloper. Ik hoorde van zijn broer dat ie een foto gemaakt had van Vos op de Honda en heb Interloper toen doordrongen van de nieuwswaarde van de foto.
 
Ocharme, Ed knijpt em toch wel. Zomaar ineens een nieuw onderschrift:

Arie Vos gisteren tijdens de gewraakte circuitdag op een CBR600RR.
Foto: www.motor-forum.nl member Interloper

Misschien eerst Interloper eens om toestemming vragen en tot nader order die foto niet gebruiken?
 
Arie had nooit bij Mile Pajic weg moeten gaan. Zo zie je maar, geld is ook niet alles. Hoop voor Arie en Yamaha dat ze er verstandig mee omgaan.
 
Ocharme, Ed knijpt em toch wel. Zomaar ineens een nieuw onderschrift:Misschien eerst Interloper eens om toestemming vragen en tot nader order die foto niet gebruiken?
Als jij dat denkt dan moet je dat vooral doen. Ter verduidelijking: we zouden ook zonder de naam van Interloper de foto kunnen gebruiken, daar deze op een openbaar forum is gepubliceerd. Enkel Motor-forum als bronvermelding was in deze voldoende geweest, maar aangezien wij het wel zo netjes vinden om ere wie ere toekomt te geven, is de naam Interloper vermeld.
 
Yep, dat denkt ik inderdaad. Ter verduidelijking: Wanneer jij zelf de maker bent van de foto valt deze foto onder jouw copyright. Een ander mag deze foto dus niet zomaar gebruiken - intellectueel eigendom. Dat een ander die foto plaatst op jullie forum doet daar niks aan af. Als iemand een Windows XP ISO post op MF, dan mogen jullie die ISO ook niet zomaar op Motorfreaks posten 'omdat 'ie op MF stond'.

Mail hier maar ff heen, om toestemming te vragen: remkobijma (at) hotmail (punt) com
 
Laatst bewerkt:
He kinderen....Dit gaat toch over ONK en Arie Vos of niet???

Volgens mij is door het uitvallen van Barry (enkelbreuk), Jan Hanson Nederlands Kampioen SS600 geworden zonder verder in actie te komen he...???? :?

Hanson komt denk ik ook niet meer in actie tijdens 2005 onk races :N
 
beetje jammer dit.... puur jat werk... beetje tekst van deze site... en aha.. hier nog een mooie fotoooo...

Gelukkig werken de 'echte' test sites met eigen materiaal
 
beetje jammer dit.... puur jat werk... beetje tekst van deze site... en aha.. hier nog een mooie fotoooo...

Gelukkig werken de 'echte' test sites met eigen materiaal
Als ik die Ed Kroket was,had ik de boel ge-delete en op vakantie gegaan,wat een blamage dit |(
 
Kobutex fiets??? :?

Ik denk dat Arie gewoon een TK Honda heeft besteld en dat ze hem zelf inzetten. Iedereen kan die bestellen hoor, half Honda-racend Europa heeft een TK-motor.
Klopt helemaal, volgens Arie..
Wat een scoop zeg, gejatte foto van Interloper erbij met eigen bronvermelding. Wel om toestemming gevraagd?
Geen scoop, gewoon nieuws..niet iedereen werd voorbij gereden was aanwezig op die circuitdag..
Jeetje man als je je al druk kan maken om zo'n foto.

Druk overdag zeker :r :r

Gewoon een leuk nieuwtje op een forum zoals dat hoort!
Ji begrijpt 't helemaal! ;)
wat een kutsite die freaks zeg,om zo met je info te pronken
..en jij begrijpt er helemaal nix van..
Je zal je brood er maar mee moeten verdienen......
..jij ook al niet..Tr@x, ik schat je hoger in ;)
beetje jammer dit.... puur jat werk... beetje tekst van deze site... en aha.. hier nog een mooie fotoooo...

Gelukkig werken de 'echte' test sites met eigen materiaal
..jij al helemaal niet, tekst is van een persbericht..commentaar van Arie komt van mij af..ik heb Arie gisteravond aan de telefoon gehad, jammer dat dat dan weer door 'echte' sites wordt gebruikt! :r
Als ik die Ed Kroket was,had ik de boel ge-delete en op vakantie gegaan,wat een blamage dit |(
_O- ..sorry hoor.. B| Hoewel dat idee van vakantie natuurlijk altijd goed is! 8-) :W
daar komt bij dat het op 24augustus was en niet 25 |(
Dankje! :} ;)
 
het was een dag van motorsportlifestyle...

weet je wat ik zo jammer vind, die strijd onderling, fora's x moet fora y niet, nieuwssite 1 tegen nieuwssite 2...

ik vind het jammer, samenwerken ... is beter...en dat gescheld naar me mekaar das echt zinloos, komen we niks mee verder in deze (motor)wereld.

:)
 
het was een dag van motorsportlifestyle...

weet je wat ik zo jammer vind, die strijd onderling, fora's x moet fora y niet, nieuwssite 1 tegen nieuwssite 2...

ik vind het jammer, samenwerken ... is beter...en dat gescheld naar me mekaar das echt zinloos, komen we niks mee verder in deze (motor)wereld.

:)
:Y
 
het was een dag van motorsportlifestyle...

weet je wat ik zo jammer vind, die strijd onderling, fora's x moet fora y niet, nieuwssite 1 tegen nieuwssite 2...

ik vind het jammer, samenwerken ... is beter...en dat gescheld naar me mekaar das echt zinloos, komen we niks mee verder in deze (motor)wereld.

:)



:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan