Arie Vos, nog een seizoen ONK of...

Aha, weer wat geleerd!
Ik neem aan dat als hij een wildcard krijgt hij ook over
de officiele WK pirelli's kan beschikken.

Hij moet iig de banden wel leasen ter plekke (hij moet dus een klap geld betalen om te kunnen rijden)maar of hij dan ook over dezelfde banden kan beschikken als de toppers weet ik niet.
 
Hij moet iig de banden wel leasen ter plekke (hij moet dus een klap geld betalen om te kunnen rijden)maar of hij dan ook over dezelfde banden kan beschikken als de toppers weet ik niet.
Iedereen krijgt dezelfde keuze banden. Er zijn ieder weekend ongeveer 3 keuzes in zowel de voor als achterband. Per race willen de types wel verschillen, maar iedereen krijgt dezelfde, daar ben ik zeker van.
Tot aan de race mag je 10 achterbanden en 8 voorbanden gebruiken. Aan de hand van stickers op de banden controleren ze of je daar niet overheen gaat.

Voor een weekend huur je de banden. Toen ik vorig jaar de WK in Assen reed ging het over 1500 Euro.
 
Maar.. rijdt Vos in ONK ook al op Pirelli? niet dacht ik he..
dan is het toch best wel lastig om ineens een weekend op pirelli's te gaan rijden? Heel die afstelling en shit verandert dan toch?
Moet ie eerst daar weer aan wennen enzo |(
 
Yep en kampioen Dutch Superbikes. Supersport was een mooi gevecht met Sebastian Legrelle (die het circuit kan dromen). Superbikes won hij op z'n sloffen.
full
 
Maar.. rijdt Vos in ONK ook al op Pirelli? niet dacht ik he..
dan is het toch best wel lastig om ineens een weekend op pirelli's te gaan rijden? Heel die afstelling en shit verandert dan toch?
Moet ie eerst daar weer aan wennen enzo |(

Wat voor merk en type dacht je dan dat hij mee reed???
 
GEWELDIG!! *O* *O* *O*

Moet nu wel gek lopen wil Arie niet promoveren naar de WK's!!


nou verkijk je er niet op hoor! ik had zaterdag Barry Veneman nog in de studio, maar het zal lastig worden om het wk te gaan rijden. WK budget is een STUK groter!
 
Verheugen jullie je ook al zo op de komende WSS race in Assen?
Vos en Veneman moeten toch in de top 10 kunnen rijden.
 
nou verkijk je er niet op hoor! ik had zaterdag Barry Veneman nog in de studio, maar het zal lastig worden om het wk te gaan rijden. WK budget is een STUK groter!

Yup, Ik had op het feestje na de overwinningen op zaterdag in Spa gehoord dat als hij bij ten kate wk wil rijden hij zich "in moest kopen" kost een slordige 400.000 euro :X Ik gun het hem wel van harte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan