Arie Vos, nog een seizoen ONK of...

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.525
1.870
Rotterdam
Van het weekend heeft Arie zich maar weer eens bewezen.
WK Supersport rijders Barry Veneman en Kai Borre Anderssen verslaan
op Assen, top!

Maar wat gaat Arie na dit seizoen doen, weer ONK of WK Supersport??
Ik hoop dat ie een op Ten Kate in het WK SS uit mag komen, maar
aangezien Sofuoglu net komt kijken krijgt ie denk ik zijn zitje niet,
misschien dat Charpentier naar de Superbike promoveerd en Vos zijn
zitje kan overnemen...

Dit hoop ik dus, maar wat denken jullie..?
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend heeft Arie zich maar weer eens bewezen.
WK Supersport rijders Barry Veneman en Kai Borre Anderssen verslaan
op Assen, top!

Maar wat gaat Arie na dit seizoen doen, weer ONK of WK Supersport??
Ik hoop dat ie een op Ten Kate in het WK SS uit mag komen, maar
aangezien Sofuoglu net komt kijken krijgt ie denk ik zijn zitje niet,
misschien dat Chapentier naar de Superbike promoveerd en Vos zijn
zitje kan overnemen...

Dit hoop ik dus, maar wat denken jullie..?
Ik deel je hoop maar denk dat het geen Ten Kate word maar op "eigen kracht" zal moeten gebeuren als hij de WK in wil.

Denk dat Charpentier na zijn blessure blijft waar hij zit (en zich bewezen heeft :} ) en aangezien Sofuoglu op voorspraak van Honda in het TK-team geschoven is boven Jurgen v/d Goorbergh zal die gezien de Turkse groeimarkt voor motoren ook nog wel een jaartje mogen blijven zitten :?
Denk dat ze bij Honda iets hebben van Who? Arie Vos? who the fuck is Arie Vos :? ...
Ik denk dus dat het om geld en marktaandeel gaat en dat Arie Vos in het TKR-team daarom geen echte kans krijgt ondanks dat hij in bloedvorm is, dat denk ik... '(
Een grote stunt op Assen zou zijn kansen natuurlijk geen kwaad doen })
 
Ik heb gehoord dat ie naast Toseland in de SBK s komt


full












































Shit was in mijn dromen :+ -O-
 
Sofuoglu er uit en Arie er in *O* *O* *O*
no way...

arie kan alleen in wss rijden in een satelite team want ten kate kan geen kant uit met zoveel druk van honda. ook zonde om na een jaartje kenan er al weer uit te donderen omdat het nu eindelijk erop begint te lijken dat die kerel ook kan racen.. duurde een half seizoen :Z maar dan heb je ook wat :9
 
Arie is inderdaad een maatje te groot voor de ONK's, maar ik denk weer net een maatje te klein om voor TK de WK's in te gaan. Volgens mij zijn ze inmiddels wel zelf bezig om met een eigen team in 2007 de WK SS in te gaan, wel op TK Honda's uiteraard.
 
Krijg Arie wel een Wildcard met de SBK op Assen??

Ik zeg hij moet zich voor het grote publiek in de kijker
rijden en hij zit gebakken voor volgend seizoen!
 
Krijg Arie wel een Wildcard met de SBK op Assen??

Ik zeg hij moet zich voor het grote publiek in de kijker
rijden en hij zit gebakken voor volgend seizoen!


waarom niet? gezien zijn resultaten die hij de afgelopen jaren heeft neer gezet, hij zonder meer recht heeft op een wildcard voor het sbk weekend. alleen de vraag is met wat.
want in nederland rijd hij zowel met de SS mee als bij de DSBK.
 
waarom niet? gezien zijn resultaten die hij de afgelopen jaren heeft neer gezet, hij zonder meer recht heeft op een wildcard voor het sbk weekend. alleen de vraag is met wat.
want in nederland rijd hij zowel met de SS mee als bij de DSBK.

Zal gewoon de SS zijn ,met zijn DSBK fiets gaat ie echt geen potten breken.
 
Idd, ik gok ook op de SS, maar natuurlijk wel getuned en geprepareerd
volgens het WK SS :9~


ik hoop dat hij volgend jaar WK mag rijden maar dat zal dan met zijn eigen vertrouwde team zijn vermoed ik. Tja en Assen... hmmm ergens tussen de positie 7 en 15 plaats ik hem. Dat is niet omdat ik Arie het niet gun maar dat veld is echt bere sterk. ook bij zijn inval beurt kom hij op de "echte" TK honda niet top tien rijden.. Dus ik verwacht geen wonderen. De tijden dat een wildcard rijder met circuit kennis en een beetje doorzettings vermogen naar de top 5 rijd liggen ver achter ons.
 
Ja maar tijdens zn invalbeurt kwam hij op een circuit wat hij niet goed kende. En veel kennen de nieuwe baan op assen nog niet dus ik denk dat ie verder naar voren zal zitten dan je denkt.
 
Op de Kawa pakte Arie een 6de of 7de plaats,paar jaar geleden.
Dat moet nu weer kunnen,beetje geluk iets hoger.
Op Assen zal Arie moeten vlammen,anders :N
 
Nou volgens mij gaat muggeridge weg.
Kan Carpentier naast Toseland in WSK. Dus komt er een zitje vrij in SS 600 en daar kan Arie Vos dan toch mooi op gaan rond knallen.
Carpentier heeft (als hij wereld kampioen wordt) niet echt veel meer te zoeken in WSS600 (en in mijn ogen ook niet als hij 2e of 3e wordt).
*D
 
waarom niet? gezien zijn resultaten die hij de afgelopen jaren heeft neer gezet, hij zonder meer recht heeft op een wildcard voor het sbk weekend. alleen de vraag is met wat.
want in nederland rijd hij zowel met de SS mee als bij de DSBK.

Met zijn SS-machine natuurlijk, die is al min of meer klaar voor het WK. Zijn DSBK-fiets is natuurlijk eigenlijk helemaal geen SBk-machine maar een Superstock-motor, daarmee vlammen is onmogelijk maar in de SS moet het hem toch lukken om in de top 15 te eindigen.
 
De tijden dat een wildcard rijder met circuit kennis en een beetje doorzettings vermogen naar de top 5 rijd liggen ver achter ons.
Is op Brands Hatch nog vrij gebruikelijk hoor.

(nu heeft Engeland ook wel een hele sterk nationaal kampioenschap, maar toch).
 
Ik ben ook bang dat Muggeridge weg moet. -O- -O- -O-
Hij heeft het weer niet laten zien dit jaar, helaas, en hij is ook al 32. Tijd voor vernieuwing bij ten Kate.
Ten Kate zal zelf heel graag een Nederlander (dus Arie Vos, dat is de beste op dit moment) in zijn team willen hebben, maar het is heel erg afhankelijk van wat Honda wil.
Charpentier door naar WSB en dan Arie Vos in WSS, hopelijk!
 
Daar ben ik niet zo zeker van, ik hoorde dat je in het WK meer mag
qua tuning en afstelling...


Nee hoor, regelementen zijn gelijk en de fiets van Arie doet niets tot weinig onder voor de officiele fietsen van tenkate.

Het enige verschil is dat ze in het WK met speciale banden rijden en of hij daar ook over kan beschikken ??
 
Nee hoor, regelementen zijn gelijk en de fiets van Arie doet niets tot weinig onder voor de officiele fietsen van tenkate.

Het enige verschil is dat ze in het WK met speciale banden rijden en of hij daar ook over kan beschikken ??

Aha, weer wat geleerd!
Ik neem aan dat als hij een wildcard krijgt hij ook over
de officiele WK pirelli's kan beschikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan