Arlen Ness 9685 Spear 2-delige racing combi maat 52

Status
Niet open voor verdere reacties.

idoo

MF'er
25 okt 2013
31
0
Nijmegen
Hierbij bied ik mijn Arlen Ness Spear combipak maat 52 aan omdat het mij helaas niet meer past. Ik heb het pak nieuw gekocht en slechts 2x gedragen. Op de foto’s is te zien dat het pak er dan ook als splinternieuw uit ziet. Dit betekent dat het natuurlijk geen beschadigingen bevat. De officiële Arlen Ness beschermhoes, kledinghanger en gebruikershandleiding krijg je er uiteraard bij.

Ophalen/bezichtigen in Nijmegen of verzenden.

Omschrijving

Protectie
Het pak is gemaakt van stevig en soepel rundleer met een dikte van 1,3 tot 1,6 mm. Het pak is voorzien van een magnesium protectoren op de schouders, ellebogen en knieën. Daarnaast heeft het pak ook afneembare kneesliders. De sportieve (afneembare) hump op de rug zorgt voor extra aerodynamica. Het pak is volledig CE gekeurd.

Comfort & Bewegingsvrijheid
Verder heeft het pak stretch panels in de schoudernaad, taillenaad, de binnenkant van de mouw en in het kruis die zorgen voor maximaal draagcomfort. Het kruis is voorzien van dubbele naden.
Bovendien is het pak voorzien van raw endings bij de arm- en beenuiteinden zodat het comfortabeler onder de handschoen en in de laars zit.

Ademende voering
Het pak is voorzien van een mesh voering die zorgt voor het vochtregulerend vermogen, zodat je droger blijft in het pak. Verder heeft het pak een connection rits zodat je de jas van de broek kan ritsen wanneer je bijvoorbeeld tijdens de rit eventjes op een terrasje wil gaan zitten.


Specificaties
  • Maat: maat 52 (lengte: 174 – 184 cm, gewicht: 75 – 85 kg)
  • Materiaal: soepel rundleer inzetstukken geperforeerd leder gedeelte van de billen en knieën.
  • Voering: ademende mesh voering (100% polyester)
  • Kleur: zwart en wit
Voorzieningen:
  • KEVLAR rekpanelen in de arm- en knieholtes voor maximale bewegingsvrijheid
  • Magnesium protectoren op schouders, elleboog en knie
  • CE protectoren op schouders en ellebogen
  • Verstelbare CE protectoren op de knie
  • Afneembare race hump
  • Veilige ritsverbinding op de heup
  • 1 binnenzak
Prijs: verlaagd van €400,- naar €350,- (nieuwprijs was €950,-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan