Arlen Ness DNA overall Rood/wit/zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

-BaSh-

MF veteraan
24 jul 2007
29.736
50
Den Haag
Heb hier een Arlen Ness DNA Overall aan de kast hangen die ik niet meer ga gebruiken ivm 2 motoren die beide niet rood zijn/worden dus vandaar te koop.

bij FC-Moto te koop voor 460E dus doe een goed bod, pak is als nieuw en maar 1 seizoen gedragen, altijd met thermo onderkleding en regelmatig schoongemaakt en ingevet.

full

full



het is maat 52, goed voor mensen rond de 1:80 en normaal postuur
 
Laatst bewerkt:
Heb hier een Arlen Ness DNA Overall aan de kast hangen die ik niet meer ga gebruiken ivm 2 motoren die beide niet rood zijn/worden dus vandaar te koop.

Staat er toch echt duidelijk, 't is allemaal niet zo moeilijk........... ;)
Succes met de verkoop.

Grtz
 
Nee thanks, heb zo'n vermoeden dat het een heel klein beetje aan de grote kant is voor mijn postuur(tje)............

Maar toch succes met de verkoop :W
 
Nee thanks, heb zo'n vermoeden dat het een heel klein beetje aan de grote kant is voor mijn postuur(tje)............

Maar toch succes met de verkoop :W
thx *D

hopelijk ben k em snel kwijt, heb al een paar leuke pakkies gezien nml :9
 
Als je nu een echte motor neemt, dus niet zo'n mieterig hondatje maar een echte groene Kawa, dan kan je het pak gewoon houden > rood + groen = is vloekt!
 
Laatst bewerkt:
Als je nu een echte motor neemt, dus niet zo'n mieterig hondatje maar een echte groene Kawa, dan kan je het pak gewoon houden > rood + groen = is vloekt!

goed idee, ga gelijk een kawa halen... en gelijk wat gereedschap want haal het natuurlijk nooit naar huis met zo'n rammelbak..

als je niks nuttigs te zeggen hebt kun je beter niks zeggen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan