Arlen ness Racelaarzen Shift 1064

Bazztiaan

MF'er
24 mrt 2009
121
0
Schijndel
Te koop zgan Arlen Ness racelaarzen maat 44.
Blauw/Wit/Zwart/Zilver
Laarzen zijn voorzien van Magnesium Sliders op de tenen en enkels.
Lederen Laars met Kunstofverstevigingen. Rits met zeer sterke klittenband sluiting.

Toplaars voor de sportieve rijder. Laarzen zijn super goed onderhouden, mankeert niets aan. Winkelwaarde €299,00

Doe een realistisch bod en begin 2010 met de mooiste laarzen van je vriendengroep! :Y





Eventueel ook nog Handschoenen, Spyke Combi en Spyke overall te koop, zie mijn andere advertenties.
 
Euh... verkeerde maat en kleur :+

Maareh... heb je ze gedragen? Hoe zit dat t.o.v. andere laarzen en ook de kwaliteit?

Ik heb gehoord dat de laarzen van A.N. nog 'B-merk' op dit moment zijn (handschoenen ook). Maar op zich lijkt de protectie ok als ook de laars zelf.

Ik zou het op prijs stellen als je wat antwoorden zou hebben :) (mag ook per PM)

Suc6 met de verkoop!

Greetz
Gerben
 
B-Merk?? Het zijn laarzen van 299.00. Kwaliteit, pasvorm en gebruikte materialen zijn gelijk aan de top Sidi's, Alpine stars en Daineses. Deze laarzen worden door Ramon Schouten in de race gedragen!
 
B-Merk?? Het zijn laarzen van 299.00. Kwaliteit, pasvorm en gebruikte materialen zijn gelijk aan de top Sidi's, Alpine stars en Daineses. Deze laarzen worden door Ramon Schouten in de race gedragen!

Dat het een B-merk is, heeft toch niets met de prijs te maken?

Voor een B-film betaal je in de bios ook de hoofdprijs...
 
Maar hou je er achteraf wel een rotgevoel aan over. ...
De laarzen HOEVEN niet weg. Draag ik ze gewoon nog een seizoen, kan je ze volgend jaar kopen voor minder. ;)
 
@TS
Ik heb ze gepast, zitten niet onaardig, maar ik ben Sidi's gewend, héél andere pasvorm.

Toch kon ik het niet ontkennen dat de A.N. boots mij een stap terug gevoel geven....
uiteindelijk gegaan voor Alpinestars Supertech R Black :)

WOW, wat een pasvorm, nog fijner, beter dan mijn 2 paar Sidi's :Y *persoonlijke ervaring natuurlijk

alpinestars_supertech%20r%20boots_2008_alpinestars_supertech_r_boots__73806.jpg


Groet
Gerben
 
Terug
Bovenaan Onderaan