Arnhemers verenigt U deeltje 56 ! ! Mooi weer komt eraan !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste model superduke vond ik ook erg leuk rijden, moto morini corsaro leek me ook leuk maar was weer net iets krapper dan de SD wat ik met mijn lengte niet echt kan gebruiken. Ik wilde toch een v-twin proberen, dus nu rij ik een 950sm. :]

Zijn alleen allemaal niet erg geschikt voor de minder lange mensch denk ik.
 
950 sm is ook een serieuze kandidaat. Ben vooral aan het kijken in de "allroad" hoek. Niet omdat je daar ook mee off-road kan. Daar heb ik n mtb voor. Maar omdat de zithouding mij erg goed bevalt.

Italiaanse motoren. Graag. Moto morini ook mooi, maar durf je dat aan?

V twin is altijd goed!
 
Ennuh, niet vergeten, woensdag avond een ritje doen he!

Al lijkt de weersverwachting telkens minder mooi te worden voor woensdag
 
950 sm is ook een serieuze kandidaat. Ben vooral aan het kijken in de "allroad" hoek. Niet omdat je daar ook mee off-road kan. Daar heb ik n mtb voor. Maar omdat de zithouding mij erg goed bevalt.

Italiaanse motoren. Graag. Moto morini ook mooi, maar durf je dat aan?

V twin is altijd goed!
Het is ook wel wat aparts. Heb er eigenlijk nog geen andere van zien rijden hier in de buurt, wel een paar 990SMT's. Een dorsoduro/tuono of hypermotard kan je ook nog overwegen als je toch voor een italiaan durft te gaan.

Weersvoorspelling valt nog wel mee voor woensdag toch? Tussen 14:00 en 17:00 wat minimale regen, en daarna nog 18 graden volgens buienradar. Ik blijf dit topic wel in de gaten houden, ff zien wat ze morgen weer voorspellen. :)
 
Even voorstellen, Ben David uit Arnhem. Ik rij zelf een ktm 950sm. Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb nu toch maar besloten om een acount aan te maken. Heb al meerdere motoren gehad de afgelopen 2 jaar. Dr 600/R1 1999 / xt 660 sm en nu de ktm 950. Ook lijkt me leuk om een ritje te doen met iemand van hier. mvg david
 
Goed bezig met dit topic.

Ik heb een route bedacht voor morgen. Al denk ik dat het met 114 km misschien een beetje lang is, al kan ikm makkelijk inkorten naar 95 km, doorrijden dan maar. Wil om 19:30 wel op pad gaan. Dus 19:15 getankt bij mc gelredome?
 
Ik vind het allemaal best, rij normaal altijd alleen en ben wat inspiratieloos geworden met mijn rondjes. Vandaar dat ik me toch maar eens heb gemeld hier. ;)

Hoop wel dat ik genoeg door rijd voor jullie doen, maar daar komen we vanzelf wel achter.
 
Nog even aangepast, naar 81 km, van Gelredome - Gelredome. Moet prima lukken in iets meer dan een uur, voor het donker thuis zeg maar. En als gewenst kunnen we altijd nog extra of anders rijden, of als iemand onderweg een goede weg weet, dan gewoon aangeven en pakken we die ook.

Ik heb zowiezo de minst snelle motor van iedereen op dit topic, zelfs als er iemand een 35 kW moet rijden vanwege rijbewijs, haha. Suzuki DR 650 SE met 43 pk, aan de krukas, als het niet gelogen is. DUs als er een pk of 35 aan het achterwiel zit is het veel.

Moet goed komen.
 
Als t weer morgen net zoals vandaag wordt, zitten we goed. Volgens de weerman moet t lukken. Plaatje van de route heb ik wel ja, morgen hier plaatsen?
 
Zal proberen om morgen ook even langs te waaien.
Gisteren nog 170km over dijkjes en binnenwegen gedaan met een groepje van Velp naar Culemborg en retour :Y.

1609770_510923319030763_7103702912576545357_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Koen witjes.. Focus staat momenteel te koop om MP idd.
@ lukepro Klopt ktm 950:)
probeer morgen ook aanwezig te zijn om een ritje te maken. Even kijken of dit allemaal lukt
@ tom. Wat voor merk/type banden heb jij onder je sm liggen
 
Dus wellicht vanavond 2x een KTM 950 SM? cool.

Die motor staat ook wel hoog op de lijst bij mij, dus wie weet straks nog een, al is een Hypermotard ook wel sweet.

Weerbericht ziet er nog steeds goed uit.
 
Als die net zo brult als mijn fiets dan wordt dat nog leuk ja, we gaan trouwens niet Duitsland in toch? Ik heb de db killers er nog niet in gehad namelijk, en dat was ik eigenlijk ook niet van plan. O-)

Banden zijn trouwens de dunlop sportsmart 2, bevallen mij erg goed tot nu toe. :)
 
David.. als jij wilt blijven burnen etc neem dan road banden voor veel km's lekker wat harder rubber slijtvaster. Als.je echt bochten wilt nemen zou ik voor michelin pilot power 2 ct of 3 ct gaan. (2 ct reedt altijd mee op mijn r6,r1. Super.klevers slijten wel erg hard.
 
Even voorstellen, Ben David uit Arnhem. Ik rij zelf een ktm 950sm. Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb nu toch maar besloten om een acount aan te maken. Heb al meerdere motoren gehad de afgelopen 2 jaar. Dr 600/R1 1999 / xt 660 sm en nu de ktm 950. Ook lijkt me leuk om een ritje te doen met iemand van hier. mvg david
Welkom david :W
 
Wordt nog twijfelgevalletje of ik kan komen. M'n vriend is de deur uit zonder sleutel en moet nog thuis komen vanaf z'n werk. Lullig als ie voor dichte deur staat.
Al ik er om half 8 niet ben, wacht dan niet op mij.
 
Nee niet de in, niet met de route zoals ik die bedacht heb. Wil niet zeggen dat t die route moet worden hoor. Als iemand anders een andere killer ritje weet mag die ook voor rijden.

Ik heb nog wel t een ander te doen vanavond, dus moet 19:30 wel echt vertrekken. Tot straks voor wie kan en komt. En tot de volgende keer voor wie t niet lukt
 
En weer thuis, was een leuk ritje met Thanas en The Mud. :)

Kwam er net wel achter waarom ik zo vaak mis schakelde tijdens de rit, het boutje wat mijn schakelpook op zn plek houdt was er bijna uit getrild dus er zat flinke speling op.. Morgen maar weer even vastzetten, iig blij dat ik hem niet verloren ben op die dijken. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan