* Arnhemmers verenigd U deel 54, Word snel weer beter Suus!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow, net ff bij de buurtsuper een beetje gescrabbelt :P :+ :+
full
 
Goed en fijn om te horen dat het beter gaat met suus :} :} Helemaal top :Y

Wel jammer dat we pas zo laat wat horen,aangezien er al heel wat vaker om gevraagd is..........
 
Laatst bewerkt:
Goed en fijn om te horen dat het beter gaat met suus :} :} Helemaal top :Y

Wel jammer dat we pas zo laat wat horen,aangezien er al heel wat vaker om gevraagd is..........
Ze heeft een tijd geleden via pm gereageerd omdat ze de vraag van mij in ieder geval gelezen had, van andere had ze die niet voorbij zien komen omdat ze nauwelijks op het MF kwam/komt. :)
 
Laatst bewerkt:
Lekkere bak met ruimte zeg :}
Kun je weer ff mee vooruit :)
Nog interieur plannen?

mooi bussie hoor daar past wel een beetje gereedschap en een motor in.

Zeker wat ruimte :9

Bedoeling is om m om te bouwen zodat die als camper gekeurd kan worden, maar de spullen van het racen + de motor moeten er nog wel in passen. :)

Nog ff kijken / passen / meten hoe dat allemaal kan...
 
motor verkocht vandaag:P eindelijk van af nu weer wat anders!

en een vraag ik heb begrepen dat suus heel lang aan het genezen is.. maar wat is er gebeurd heb het niet echt meegekregen als het in iedergeval niet onbeleefd is om te vragen:)
 
motor verkocht vandaag:P eindelijk van af nu weer wat anders!

en een vraag ik heb begrepen dat suus heel lang aan het genezen is.. maar wat is er gebeurd heb het niet echt meegekregen als het in iedergeval niet onbeleefd is om te vragen:)
Heeft Bobje hem van je gekocht en wat is/word je andere fiets dan?


Suus is (zoals in de openingspost staat) op het circuit van Assen na de GT bocht onderuitgegaan en met het hoofd op het asfalt terecht gekomen.
Ze heeft daar o.a. een hersenkneuzing opgelopen waar ze nu nog aan het herstellen is.
 
De Race bus ergens achtergelaten en een grotere bus met minder KMers meegenomen...
Opel Movano 2.8DTI, L2H3 :9
Daar moet wel wat moois van te maken zijn. =)

[afbeelding]
[afbeelding]

Met zo'n busje ben je ook zo in Italie. Die dingen lopen op de slofjes 200km/h.
Tenminste, die een zilvermetalickleur hebben wel. :Y
En ik kan het weten, ik zat er in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan