Arnhemmers Verenigt U Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer genoeg ploaties gepost dacht ik zo,andrs gaat zoeff straks nog overstag _O- _O- _O-
:N

Doe dan dees maar
suzuki_hayabusa_01_1024.jpg

Net zo lelijk aleen gaat ie ietsie harder....rechtuit :}
 
Ik begrijp het nu wel. Ik vraag me af of zo'n ding verloopt in de loop der tijd. Ik heb immers zo'n dual schakeling met een tweede versterker. Maar daar heb jij vast een goed antwoord op. Kun je het zelf meten met zo'n spanningzoekertje met van die Ledjes??
Ik ben zelf geen techneut, maar wat ik uit revisie verslagen op het forum weet is dat de bias inderdaad kan verlopen in de loop der tijd. Je kunt het zelf meten als je een scope of een erg goede nauwkeurige universeel meter hebt (dus geen ledjes ding, het gaat echt om mV's), maar dan is een service manual ook wel makkelijk, zodat je weet waar en hoe je moet meten. Anders bestaat de kans dat je versterker in rook op gaat.
 
Dat duurt gelukkig voor jou niet zo heel lang meer. *O*
Heb je al een afspraak gemaakt bij de RDW of mag je daar tegenwoordig er gewoon langs gaan en hopen dat het rustig is?
Ga van de week een afspraak maken,dan kan ik teminste een eendagskenteken aanvragen en kan ik er gewoon rijdend heen *O* *O* *O*

Hoef ik em teminste niet voor zo'n klein stukje op een aanhanger te knuppen O-)
 
Laatst bewerkt:
Ga van de week een afspraak maken,dan kan ik teminste een eendagskenteken aanvragen en kan ik er gewoon rijdend heen *O* *O* *O*

Hoef ik em teminste niet voor zo'n klein stukje op een aanhanger te knuppen O-)
Afspraak lijkt me ook handig gezien de drukte! 's-Morgens vroeg staan er voor de poort meestal rijen auto's met opleggers te wachten :/
 
werkgever heeft nu een 996 op het werk staan die die wil kopen.... iedereeen gaat overstag ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan