Arnhemmers Verenigt u Deel 2

  • Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik ben ook Arnemmur.

Kijk wel eens wat mee hier maar MF is me wat te groot om bij te houden.
Toch maar es posten omdat dit wel heel specifiek is :W

18 jaar rij ik al rond hier, zo'n 15-20000km/jaar.
Na enige cb's en een z650, 8 jaar rondgereden op een cbr600 ratbike.
Wellicht dat iemand die al eens gespot heeft.
Sinds 1 jaartje gsxr750k4-teveel-blauw, deze winter pekelfiets gpz500 zwart (naam: gebakje) erbij omdat ik het zonde vind de suzi door de pekel te halen.

Daar ik (te) graag aan het gas draai en bochtjes rij, heb ik de laatste 2 jaar meer km's op de nurburgring gemaakt dan in NL. Daar krijg ik geen preek van baksteen als ik weer eens wat te vlot rij ..

Denk dat ik baksteen al eens ontmoet heb..
Kan dat zijn dat jij dat bent baksteen ?
3x: westerv. th pennekamp, rontonde avira 3kwartier staan kleppen (alcholcontrole na voetbalmatch dld/nl), westerv brug ?
Dan begint jouw voornaam met J. ;)

GeR1ben is goed bekende, wellicht eens wat meer mensen ontmoeten van hier.
Wat is een goede gelegenheid ? Achterhoek-mega-meeting van Roy ?

Enfin, hoi, groeten en wellicht tot ziens.
 
Hoi, ik ben ook Arnemmur.

Kijk wel eens wat mee hier maar MF is me wat te groot om bij te houden.
Toch maar es posten omdat dit wel heel specifiek is :W

18 jaar rij ik al rond hier, zo'n 15-20000km/jaar.
Na enige cb's en een z650, 8 jaar rondgereden op een cbr600 ratbike.
Wellicht dat iemand die al eens gespot heeft.
Sinds 1 jaartje gsxr750k4-teveel-blauw, deze winter pekelfiets gpz500 zwart (naam: gebakje) erbij omdat ik het zonde vind de suzi door de pekel te halen.

Daar ik (te) graag aan het gas draai en bochtjes rij, heb ik de laatste 2 jaar meer km's op de nurburgring gemaakt dan in NL. Daar krijg ik geen preek van baksteen als ik weer eens wat te vlot rij ..

Denk dat ik baksteen al eens ontmoet heb..
Kan dat zijn dat jij dat bent baksteen ?
3x: westerv. th pennekamp, rontonde avira 3kwartier staan kleppen (alcholcontrole na voetbalmatch dld/nl), westerv brug ?
Dan begint jouw voornaam met J. ;)

GeR1ben is goed bekende, wellicht eens wat meer mensen ontmoeten van hier.
Wat is een goede gelegenheid ? Achterhoek-mega-meeting van Roy ?

Enfin, hoi, groeten en wellicht tot ziens.


Welkom Michiel :W ,wij kennen mekaar v/d ring ;) *O* *O*
 
Hoi, ik ben ook Arnemmur.

Kijk wel eens wat mee hier maar MF is me wat te groot om bij te houden.
Toch maar es posten omdat dit wel heel specifiek is :W
Welkom :W
Denk dat ik baksteen al eens ontmoet heb..
Kan dat zijn dat jij dat bent baksteen ?
3x: westerv. th pennekamp, rontonde avira 3kwartier staan kleppen (alcholcontrole na voetbalmatch dld/nl), westerv brug ?
Dan begint jouw voornaam met J. ;)
Voornaam van Baksteen begint niet met een J. :N [me]Schetterbekkie denkt eerder aan iemand van het VHT. ;)
[/me]


GeR1ben is goed bekende, wellicht eens wat meer mensen ontmoeten van hier.
Wat is een goede gelegenheid ? Achterhoek-mega-meeting van Roy ?

Enfin, hoi, groeten en wellicht tot ziens.
Heeft Roy dan alweer een meeting? En daar weet ik niets vanaf? :? :N -O-


PS Hoe was het etentje nou? [me]Schetterbekkie baalt nog steeds dat ze niet meekon. B| [/me]
 
Hoi, ik ben ook Arnemmur.

Kijk wel eens wat mee hier maar MF is me wat te groot om bij te houden.
Toch maar es posten omdat dit wel heel specifiek is :W

18 jaar rij ik al rond hier, zo'n 15-20000km/jaar.
Na enige cb's en een z650, 8 jaar rondgereden op een cbr600 ratbike.
Wellicht dat iemand die al eens gespot heeft.
Sinds 1 jaartje gsxr750k4-teveel-blauw, deze winter pekelfiets gpz500 zwart (naam: gebakje) erbij omdat ik het zonde vind de suzi door de pekel te halen.

Daar ik (te) graag aan het gas draai en bochtjes rij, heb ik de laatste 2 jaar meer km's op de nurburgring gemaakt dan in NL. Daar krijg ik geen preek van baksteen als ik weer eens wat te vlot rij ..

Denk dat ik baksteen al eens ontmoet heb..
Kan dat zijn dat jij dat bent baksteen ?
3x: westerv. th pennekamp, rontonde avira 3kwartier staan kleppen (alcholcontrole na voetbalmatch dld/nl), westerv brug ?
Dan begint jouw voornaam met J. ;)

GeR1ben is goed bekende, wellicht eens wat meer mensen ontmoeten van hier.
Wat is een goede gelegenheid ? Achterhoek-mega-meeting van Roy ?

Enfin, hoi, groeten en wellicht tot ziens.

Welkom :]
Baksteen is groot mr.Bean fan *O* *O*

Die domme Bean dan dus hè..?? ;)



Ik ben niet degene wiens naam met een J begint, dat is een gast met een redelijk bolle kop en daaraan aangepast lichaam geloof ik ?? O-) :?


We zullen elkaar nog wel eens tegenkomen, vroeger of later en ik ben gewoon herkenbaar aan een M-F stickertje achterop m'n helm ;)
 
:( Dacht net een droog momentje momentje te hebben, is het mijn eerste sneeuwrit geworden zonder te crashen.

KUTSNEEUW, zag weer niets door mijn vizier.
 
@400: hoi :W

@Roy: 'k zal kijken of dat lukt

@Baksteen: Buiten functie: Gezellig. In functie: Ik probeer het te vermijden.

@Ogma: niet zeuren, t bleef niet eens liggen. Vanaf 2e helft volgende week beter weer.
 
PS Hoe was het etentje nou? [me]Schetterbekkie baalt nog steeds dat ze niet meekon. B| [/me]

Met alleen Roy, z'n meissie, Ogma en mijzelf als opkomst was het een bescheiden etentje. Daarna naar Dollars en cafe Max geweest en daar wel mogen genieten van een knallend stukje live-muziek! Het was dus wel erg leuk!
 
full
 
scheint 1 van de aller eerste dames overallen in nederland te zijn!!!!!

echte spidi en niet eens zo duur, in verhouding met de heren dan..
 
ja klein beetje, dit is 42, heb ook een 40 aangehad sloot beter aan, alleen mij rug werd iets gebogen in de 40, en had echt moeite om hem over mn heupen heen te krijgen, zijn nog super nieuwe pakken, ik was de eerste die hem heeft gepast daar en wil er graag nog een backprotector ook bij

(en hoop stiekem wat zwaarder te worden)
 
ja klein beetje, dit is 42, heb ook een 40 aangehad sloot beter aan, alleen mij rug werd iets gebogen in de 40, en had echt moeite om hem over mn heupen heen te krijgen, zijn nog super nieuwe pakken, ik was de eerste die hem heeft gepast daar en wil er graag nog een backprotector ook bij

(en hoop stiekem wat zwaarder te worden)

Dat de rug gebogen word vind ik minder erg dan een los zittend pak. Je zit toch gebogen op de motor. En rug protector is zeker aan te raden.

(je bent de eerste vrouw/meisje die zwaarder wil worden...)

Ik heb hier 2 combi's en een overal voor het racen hangen... die overal zit zo strak:

full


(ik moet geholpen worden met uittrekken na een sessie knallen, te dikke bovenarmen dan _ O-)
 
zo zat de 40 bij mij ook, heb van die jammer genoeg geen foto, dat was een wit met zwarte... maar de verkoper zei als dat ik onder die geen backprotector meer aan zou kunnen doen, dus ja dan zit ik met een dillema

btw. dit was de eerste keer dat ik een leren pak aan had, en dat zat zo zekker he.... ben echt verkocht, nu nog ff centjes sparen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan