Arnhemmers Verenigt U Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij welke verzekeraar kon je je motor ook is weer voor een aantal maanden per jaar verzekeren??

Bij de KNMV kun je je verzekering 'opschorten' tot maximaal een jaar. Dus ja daar kun je je motor voor een paar maanden per jaar verzekeren... Met één kort belletje is alles geregeld. Echt super.
 
Wie kwam ik vanmiddag tegen op de Schuytgraaf?

2 motoren (Z1000 en B-King)? Maakte nog even kort praatje bij het stoplicht, kon alleen zo snel de nicknames niet verstaan........ een zou er in de Schuytgraag wonen, de ander in Velp GLD.

Was lekker weer om te sturen vandaag :]
 
Wie kwam ik vanmiddag tegen op de Schuytgraaf?

2 motoren (Z1000 en B-King)? Maakte nog even kort praatje bij het stoplicht, kon alleen zo snel de nicknames niet verstaan........ een zou er in de Schuytgraag wonen, de ander in Velp GLD.

Was lekker weer om te sturen vandaag :]


geen idee wie dat zijn
 
Wie kwam ik vanmiddag tegen op de Schuytgraaf?

2 motoren (Z1000 en B-King)? Maakte nog even kort praatje bij het stoplicht, kon alleen zo snel de nicknames niet verstaan........ een zou er in de Schuytgraag wonen, de ander in Velp GLD.

Was lekker weer om te sturen vandaag :]

Geen idee, maar de B-King reed ook over de Venlosingel en ik moet zeggen er kwam een zeer mooi geluid uit dat ding :9~
 
ja idd die! :}
weinig geld vond ik t. Mooie dingen hingen er. 8-)met mokkels of motoren er op? :+5 ZAC races (3x assen, 1x cpz, 1x zolder), ingeschreven/betaald en c-licentie cursus
04-04-09 - c-licentie
15-04-09 - Eerste ZAC Race, @ Assen
en daarna moet ik voor de data ff checken, maar binnekort heb ik site online. 8-) ;)

Heb jij al dagen in de planning? O-)
Allebei natuurlijk.

Nee nog geen dagen in de planning. X eind van t seizoen kijken op Zandvoort. Zie t wel.

Jij hebt r wel veel. Je gaat dus beetje amateur racen... hoe gaaf is dat. :}
 
Allebei natuurlijk.

Nee nog geen dagen in de
Och, uiteraard. Domme vraag. :+
Waarom kiezen als je het beiden kan hebben. *D

planning. X eind van t seizoen kijken op Zandvoort. Zie t wel.
Kan je iig ff wennen aan je race-fiets :] voor je daar een bult gas mee gaat geven op t circuit. })
Jij hebt r wel veel. Je gaat dus beetje amateur racen... hoe gaaf is dat. :}
er moeten er nog 3 bij als t ff kan. :X :$
en het liefst nog wat circuit-dagen. :$

Hoe gaaf dat is? geen idee, maar ik laat het je weten aan het einde van het seizoen. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan