Arnhemmers verenigt u deel 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ik vindt het heerlijk om daar moe van te zijn :Z
maakt dat ik goed slaap en vroeg gezien ik er ook vroeg uit moet


zag net baksteen nog hier op het winkel centrum *D

Ik zag jou ook *D

En miss stuntie in d'r zwarte bakkie omstreeks 15.00uur...

en een rode tweewieler, mogelijk Duc..iig tweecilinder gezien het geluid }) met dubbele demper en een sticker rechts in de hoek..dat was ergenhs tussen 16.00 en 18.00 uur...

Druk spotdagje vandaag... :+
 
Ik zag jou ook *D

En miss stuntie in d'r zwarte bakkie omstreeks 15.00uur...

en een rode tweewieler, mogelijk Duc..iig tweecilinder gezien het geluid }) met dubbele demper en een sticker rechts in de hoek..dat was ergenhs tussen 16.00 en 18.00 uur...

Druk spotdagje vandaag... :+

kan ik wel eens geweest zijn,die prachtige sound van mijn VTR :P



om 16:00 uur nog klein dijk rondje gedaan met miss stuntie :]
 
Ga jij eens terug naar de achterhoek als je niet door de taalbarriere komt.... O-)

Zit ik al... dat jullie niet normaal ABN kunnen typen :X

(De 1e fout die ik typ ga ik tot in den treuren op gewezen worden :P )

voorBLIJVEN...dat is een stuk moeilijker... }) :P

Als we dat wel doen krijgen we helemaal een dure prent thuis :P
 
Klopt idd was Devil
Was ff bij vriendin op bezoek en dat was Vrijdag
Alles oke verder billy bill

Alles verder OK jah.........

Mijn eigen fiets ligt gedeeltelijk uit elkaar (liggen wat onderdelen bij de spuiterij vanwege een crash |( :( ). Dus daar kan ik voorlopig niet op rijden, maar ik heb een leuke tijdelijke vervangfiets.

Mijn vader heeft een gloedjenieuwe Honda Varadero 1000XL gekocht en aangezien hij niet zo heel veel tijd heeft om dat ding in te rijden heb ik mijzelf maar als vrijwilliger aangeboden. Dus de eerste paar honderd kilometer rustig aan gedaan en daarna steeds verder opgebouwd qua toerental.....DAMN.....wat rijd zo'n ding lekker zeg!!

Ik las dat Ogma een duif tegen zijn schouder aan heeft gekregen en dat die duif daarna vrolijk verder vloog. Dat was op de Huisensedijk toch? Nou, volgens mij heb ik gisteren diezelfde duif aangereden, alleen was deze frontale botsing fataal (voor de duif). Overal veren, bloedspetters en stukjes vlees......en een kadavertje dat ergens tussen de kappen en de radiateur bleef hangen.........

Ik ben nu wel ziek thuis.....wacht eens ff:

eigen motor uit elkaar, een duif vermoord en nu zelf ziek thuis..........

:N nee.....het gaat nu ff niet OK :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan