Arnhemmers Verenigt U Deel 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vandaag weer een dagje gereden :] , morgen examen en dan zit het er alweer op *O* (of er moet een herexamen komen B| )

Vandaag beetje op t oefenterrein met toeters en bellen gereden, jammer dat dat niet in Eindhoven mag... :Z

Vrijdag lekker een weekje op vakantie naar de Franse zon, ben er wel aan toe eigenlijk. :9~
 
Brief van asielzoeker ... aan de burgermeester

full
 
Zo, vandaag weer een dagje gereden :] , morgen examen en dan zit het er alweer op *O* (of er moet een herexamen komen B| )

Vandaag beetje op t oefenterrein met toeters en bellen gereden, jammer dat dat niet in Eindhoven mag... :Z

Vrijdag lekker een weekje op vakantie naar de Franse zon, ben er wel aan toe eigenlijk. :9~~
Das de zelfde zon als hiero O-)

En natuurlijk ga je dat Examen halen , zet die Herexamen maar uit je hoofd :Y
Belankrijk is je Houding _O- _O-
En je pattex .. die ook
Gaat goedkomen :+
 
Zooow en nu een volgend deeltje openen ... anders ga ik een ranzige foto posten van een powerlifter die net even teveel kracht op zijn buikspieren heeft gezet bij het liften van een redelijk gewicht :+
 
Laatst bewerkt:
tanx ...en ja bah.. kan helemaal niet tegen bloed dus ik werd licht in het hoofd :r
hij hobbelt hier door het huis...kom ik tenminste hier aan de karweitjes toe... tuineren en schuren :r

Ach got...
Zo van dat jong kan toch z'n energie niet kwijt, dus zet ik em maar op een stoeltje en laat em schuren?!?!

:X :X :X

Zeker op de voet, in de gaten houden dat t niet gaat ontsteken.

Beterschap!
 
komt vanzelf een tijd dat de begrenzing eraf mag... ff volhouden nog :Y

'maargoed, ook met een 25 kw kun je hard gaan *O*

Kan nog veel leren op 25kw...voor hard bochten in heb je geen volvermogen nodig...
Ach nog minder als een jaar :)
 
Zo, vandaag weer een dagje gereden :] , morgen examen en dan zit het er alweer op *O* (of er moet een herexamen komen B| )

Vandaag beetje op t oefenterrein met toeters en bellen gereden, jammer dat dat niet in Eindhoven mag... :Z

Vrijdag lekker een weekje op vakantie naar de Franse zon, ben er wel aan toe eigenlijk. :9~~
SUCCES voor morgen!!
Komt wel goed toch?!

En alvast héél veel plezier in de Franse zon! Ik neem aan samen met je meisje?
 
Das de zelfde zon als hiero O-)

En natuurlijk ga je dat Examen halen , zet die Herexamen maar uit je hoofd :Y
Belankrijk is je Houding _O- _O-
En je pattex .. die ook
Gaat goedkomen :+


Sorry...... Zon... :X

Had stiekem al het gevoel dat ik het niet moest posten, omdat ik een opmerking van JOU verwachtte dat t dezelfde zon is, haha _O-

Houding ga ik in de gaten houden, en de Pattex zeer zeker...

pattex_biker.jpg
 
SUCCES voor morgen!!
Komt wel goed toch?!

En alvast héél veel plezier in de Franse zon! Ik neem aan samen met je meisje?

Gaat wel goedkomen denk ik ja, krijg eigenlijk maar weinig commentaar dat er dingen niet goed gaan. Maargoed, t blijft afwachten natuurlijk, heb er iig veel vertrouwen in. :Y

Vakantie is idd met mn meisje, dr ouders hebben een huisje gehuurd waar 13 personen terecht kunnen, en t was een beetje van: wie wil kan mee. Nou, wij dus! *O*
Dr oom en tante zijn dr ook met 2 nichtjes, word dus gezellig biertjes drinken en lekker eten! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan