Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Hallo Hani, ik kom uit presikhaaf, wil vandaag effe rondje toeren.
Effe accu terugplaatsen van winterslaap,blijft droog tot 15.00 dus ga even rondje doen?
 
Goedenavond mede Arnhemmers!

Mijn naam is Dennis 29 jaar ik kom oorspronkelijk uit Veendam (groningen) ik woon sinds een paar jaar in Arnhem en heb sinds kort weer een Motor, vroeger heb ik altijd een vtr firestorm gehad en reed ik veel ritjes met de mede Groningers van dit forum.
Na een aantal jaar geen motor te hebben gehad ben ik nu in het bezit van een suzuki SV1000S k5
Het lijkt mij heel erg leuk om nieuwe vrienden en kennissen hier te maken aangezien ik nog verder niemand ken hier in de buurt....
Mochten jullie binnenkort een ritje hebben of iets dergelijks dan lijkt me dat heel erg leuk!
 
Goedenavond mede Arnhemmers!

Mijn naam is Dennis 29 jaar ik kom oorspronkelijk uit Veendam (groningen) ik woon sinds een paar jaar in Arnhem en heb sinds kort weer een Motor, vroeger heb ik altijd een vtr firestorm gehad en reed ik veel ritjes met de mede Groningers van dit forum.
Na een aantal jaar geen motor te hebben gehad ben ik nu in het bezit van een suzuki SV1000S k5
Het lijkt mij heel erg leuk om nieuwe vrienden en kennissen hier te maken aangezien ik nog verder niemand ken hier in de buurt....
Mochten jullie binnenkort een ritje hebben of iets dergelijks dan lijkt me dat heel erg leuk!
Goedemorgen,

dit topic is zo goed als dood ;-). Vroeger werd er regelmatig afgesproken, maar tegenwoordig niet meer.
Volgens mij zijn er nog wel FB-groepen, maar dat weet ik niet zeker. Ik zelf doe daar niet veel mee.
 
Goedemorgen,

dit topic is zo goed als dood ;-). Vroeger werd er regelmatig afgesproken, maar tegenwoordig niet meer.
Volgens mij zijn er nog wel FB-groepen, maar dat weet ik niet zeker. Ik zelf doe daar niet veel mee.
Jammer....
Ja ik ken verder niemand op Facebook of mensen van die groep had gehoopt hier wat nieuwe contacten te krijgen!
 
Krijg mijn nieuwe motor zaterdag, kunnen gerust wel keer rijden hoor, mis zijn er meer uit omgeving die zoals eerder bij gelre dome zo af en toe kunnen afspreken in Arnhem?
 
Nog mensen uit Zevenaar ,Didam of Dieren hier actief toevallig?

Niet dat alle andere steden en dorpen stil hoeven te blijven maar was wel is benieuwd of er bekende zijn hier als oud Dierenaar en nu Didammer 😁

Hoe meer (bekende) reismaatjes hoe leuker en kende dit topic nog niet dus dacht ff een balletje opgooien
 

Bijlagen

  • 20230616_172323.jpg
    20230616_172323.jpg
    336 KB · Weergaven: 20
Nog mensen uit Zevenaar ,Didam of Dieren hier actief toevallig?

Niet dat alle andere steden en dorpen stil hoeven te blijven maar was wel is benieuwd of er bekende zijn hier als oud Dierenaar en nu Didammer 😁

Hoe meer (bekende) reismaatjes hoe leuker en kende dit topic nog niet dus dacht ff een balletje opgooien
Ik werk bij de Isolatieshop in Zevenaar en als chauffeur daar kom ik regelmatig in Didam en Dieren. (En de rest van het werkgebied van dit topic)
 
Beste mensen van het leuke leven,

Zojuist lees ik dat dit topic zo goed als dood is, maar ik lees ook interesse! Misschien zit er toch nog wat leven in 🤔
Ik ben niet zo van de Feesboek dus ik doe hier maar een poging.
Ik stel me even voor: ik ben Alireza, 28 jaar en vrijwel nieuw in de motorwereld. Ik rijd sinds kort op een Yamaha yzf r6 2002, ik rijd sportief, maar een snelheidsduivel kan je me niet noemen. De meeste mensen waar ik mee rijd wonen hier ver vandaan en daarom zoek ik mensen in en rondom Arnhem waar ik zo af en toe een rondje mee kan rijden. Ik wilde morgen een stukje rijden, dus ik hoor het graag als er mensen zijn die willen meeten!
 

Bijlagen

  • IMG_20230603_215621_050.jpg
    IMG_20230603_215621_050.jpg
    125 KB · Weergaven: 11
Hey dit topic had ik nog niet gezien. Ik werk in Arnhem en kom daar regelmatig met de motor ook :). Mocht er een keer een ritje gepland worden hou ik me ook aanbevolen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan