Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

lukepro3

MF veteraan
21 apr 2013
1.321
1
23
Arnhem
Iedereen bedankt voor het tourtje was opweg naar huis toen ik toevallig jullie zag staan, Daarom maar gelijk aangedsloten had alleen geen motorkleding aan doordat ik niet op forum had gekeken of er rit was :)

Thanas

Die hard MF'er
4 sep 2008
656
0
37
Arnhem
Motor rustig op zijn zij leggen, dan loopt de olie er niet uit. koppeling deksel loshalen, de bouten hoervan goed op volgorde houden. Zijn niet allemaal even lang. en de 5 bouten losdraaien. Oude platen eruit, nieuwe erin. Nieuwe pakking. Deksel erop. Klaar. Binnen t uur weer rijdend.

Oja, je hebt n kuip. Maar dit moet wel lukken hoor

Laatst bewerkt:

Maus75

MF veteraan
30 jan 2007
5.808
4
43
Arnhem
Iedereen bedankt voor het tourtje was opweg naar huis toen ik toevallig jullie zag staan, Daarom maar gelijk aangedsloten had alleen geen motorkleding aan doordat ik niet op forum had gekeken of er rit was :)
De volgende keer is het misschien wel verstandig om je even voor te stellen.
Mocht er toch wat gebeuren (ongelukje ofzo), dan weten de anderen iig wie je bent ;).

Verder ging het prima toch?!

lukepro3

MF veteraan
21 apr 2013
1.321
1
23
Arnhem
De volgende keer is het misschien wel verstandig om je even voor te stellen.
Mocht er toch wat gebeuren (ongelukje ofzo), dan weten de anderen iig wie je bent ;).

Verder ging het prima toch?!
ja inderdaad, maar kwam jullie met toeval tegen en had nou beetje twijfels of het nou het arnhem topic was of niet :)

The Mud

MF veteraan
22 aug 2004
3.811
2
30
Tolkamer (GLD)
Weet je hoe vaak ik mijn achterband moet oppompen om de Eiffel te halen :P ?

Enne Jamin kom ik nooit + zo'n snoephorloge lijkt me maar niks. Blijft de tijd steeds stilstaan voor zover ik heb begrepen. ;)
Nee voor mij alleen echt en anders niet O-)

Laatst bewerkt: