Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Hierbij willen wij ons even voorstellen op het forum.
Mijn partner Michelle (26 jaar jong) en ik (Henri 28 jaar) wonen sinds een 2-jaar in het prachtige Arnhem.

Michelle rijd op een Honda CBR600 F4i uit 2001 en ik op een Suzuki GSX-R 750SRAD uit 1998, en wij vinden het heerlijk om hier in de regio op de diverse dijkjes te rijden :] }) !

We zijn dan ook erg benieuwd of we mensen (hier uit de regio) zullen ontmoeten om gezamenlijk te rijden, of andere activiteiten te ondernemen.

full

full

full

full
 
Welkom Henri en Michelle.

Deze donderdag avond ga ik rijden. Verzamelplek is mcdonalds gelredome. 19:30 wil ik daar vertrekken. Dus iets daarvoor verzamelen.

Heb wel een idee voor n route.
 
Welkom in dit chat topic.
Er word bijna niet gereden laat staan amdere activiteiten haha.

Thanas.... die avonden ga je denk ik geen mensen voor vinden om die tijdstippen gok ik.
 
Wat is dan n goed tijdstip? Sta altijd open tot suggesties. Ben zo flexibel als een crossframe... Haha
 
Welkom Henri en Michelle.

Deze donderdag avond ga ik rijden. Verzamelplek is mcdonalds gelredome. 19:30 wil ik daar vertrekken. Dus iets daarvoor verzamelen.

Heb wel een idee voor n route.
Ik rij graag een keer mee, maar do. a.s. komt me slecht uit. Wordt waarschijnlijk na de vakantieperiode.
 
Laatst bewerkt:
Mijn gaskabel knapte vandaag om 17:45 telaat dus om naar een motorzaak te komen....
Iemand een tip voor mij? Zelf doen of laten doen? waar?
 
Als je t moet vragen, dan laten doen? ;) Maar een gaskabel zou dusdanig simpel kunnen zijn dat je t zelf ook wel moet kunnen. Als je een nieuwe koopt is het simpelweg vervangen, gewoon je tijd nemen en zorgvuldig werken. Gaskabel zelf is tientjes werk. Arbeidsloon kan wel aantikken en voor t vervangen zou je zo 100 kwijt kunnen zijn ofzo. Gewoon aan beginnen. Lukt t niet. Wellicht dat iemand uit dit chat topic je kan komen helpen.

Wel thuis gekomen dan zonder gaskabel of de motor ergens laten staan. Een motorzaak zal m dan ook moeten komen ophalen...
 
Laatst bewerkt:
dankje voor de reactie, zijn gaskabels universeel? want dat rondje aan het uiteinde krijg je anders nooit door de het rubber heen wat om de kabel zit?
 
Er bestaan universele. Bij een fietsenzaak of brommerzaak kan je die ook halen. Maar je zal dan waarschijnlijk een model specifieke moeten hebben. Die is kant en klaar. Universele is wel een optie, maar meer als tijdelijke vervanging om thuis te komen.
 
Laatst bewerkt:
Universeel zal gewoon noeten kunnen. Als je de motor ergens hebt moeten achterlaten omdat je geen gas meer kon geven ?oplossing is de stationair schroef draaien dat die hoger gaat lopen .

Weer wat kms gemaakt eerste ritje samen met mijn vriendin.
Op naar lekker weer!
 
Laatst bewerkt:
Die opmerking was te verwachten. Haha

Toch wil ik weer een Ducati, wat er ook over gezegd wordt. Mijn eerste echte motor was ook n Ducati. En die heeft t tot 83.000 km prima gedaan, toen verkocht.

Heeft t nog nut dat ik vanavond tot 19:30 bij mcdonalds gelredome wacht op iemand. Of is het vrij zeker dat ik vanavond solo rij?
 
Www.solomio.nl meld je hier eens aan haha.
Wilbwel keer meerijden maar kan noet eerder als zondag ivm werk. Zondag keus maken om het water of de weg op te faan.
Ijn er nog lui met vaarbewijs? En speeltje?

Dood topic. Waar zijn allen (schijn)heilige gebleven?
 
Www.solomio.nl meld je hier eens aan haha.
Wilbwel keer meerijden maar kan noet eerder als zondag ivm werk. Zondag keus maken om het water of de weg op te faan.
Ijn er nog lui met vaarbewijs? En speeltje?

Dood topic. Waar zijn allen (schijn)heilige gebleven?
 
Aja. Rijd al heel lang solo. Dus waarom niet nog n keertje he. Weet nog niet of ik zondag naasr assen ga. Zo niet, wil ik zeker rijden op zondag. Water op is ook erg leuk ja.
 
Www.solomio.nl meld je hier eens aan haha.
Wilbwel keer meerijden maar kan noet eerder als zondag ivm werk. Zondag keus maken om het water of de weg op te faan.
Ijn er nog lui met vaarbewijs? En speeltje?

Dood topic. Waar zijn allen (schijn)heilige gebleven?

Ben bezig met mijn vaarbewijs, dus ook nog geen speeltje... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan