Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Met de tijd.... das wel ruim begrip , meeste die dat zeggen hebben 10 jaren plan :p

Hup leren jij! Hoe meer vaarmaatjes des te meer fun! :D
 
Iemand naar assen morgen. Misschien ga ik met de motor. Dan ga ik tot zwolle binnendoor. Langs de ijssel. Vertrek dan rond 9;00. Tenzij mijn vader mee wil, dan wordt t de auto
 
Hierbij willen wij ons even voorstellen op het forum.
Mijn partner Michelle (26 jaar jong) en ik (Henri 28 jaar) wonen sinds een 2-jaar in het prachtige Arnhem.

Michelle rijd op een Honda CBR600 F4i uit 2001 en ik op een Suzuki GSX-R 750SRAD uit 1998, en wij vinden het heerlijk om hier in de regio op de diverse dijkjes te rijden :] }) !

We zijn dan ook erg benieuwd of we mensen (hier uit de regio) zullen ontmoeten om gezamenlijk te rijden, of andere activiteiten te ondernemen.

[afbeelding]
Welkom :W , mooi kleurtje die F4i, heb ik nog nooit gezien.
Is dat een originele NL kleurencombinatie :?
Aja. Rijd al heel lang solo. Dus waarom niet nog n keertje he. Weet nog niet of ik zondag naasr assen ga. Zo niet, wil ik zeker rijden op zondag. Water op is ook erg leuk ja.
Waar gaan we heen :] ?
 
Mwaoh toevallig tijdelijk ff deze ;) :
10358573_524408771015551_5251034709877366417_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanas... stap eens onder de douche haha niemand wilt achter je aan rijden :p.
Gister lekker wezen varen , heerlijk op het water! Water is nog wel erg koud!.
 
Douchen, waar is dat goed voor... Haha

Mud. Dat is een mooie bike. Maar tijdelijk is een geintje? Of alweer aan t kijken voor n ander?

Volgens knmi kan t morgen alweer regenen savonds. Dus vanavond maar een stuk rijden. Dus bij deze. Als iemand wil en kan....

Waar en wanneer afspreken? :X

Of hoef ik dat al niet meer te vragen?
 
Hi!

Als kersverse inwoonster van Bemmel wil ik me hier graag voorstellen;
Ik ben Karin, 28 jaartjes jong en rij een r6je :]

935875_630741850278765_1840549842_n.jpg
 
Eindelijk een knapperd in dot topic.
Welkom karing.
Thanas... hoelaat wil je rijden? 19:30 haha nee ik niet geen tijd.
 
Vind je mij niet knap meer dan Koen '( ?

Ik zou in het vervolg wel proberen om haar naam goed te spellen. Zo scoor je natuurlijk geen punten ;) .
 
Thank you!
Vanavond gaat 'm niet meer worden.. maar als er iets gepland staat voor volgend weekend ga ik gezellig mee :]
 
De opkomst van vandaag liet in aantallen te wensen over -O- .
Desalniettemin had Thanas weer een mooie route uitgestippeld *kuch*of ter plekke bedacht*kuch* en was het leuk om weer een stukkie te touren over mooie wegen waar ik zelden kom.

10308085_524959937627101_7246093769247996647_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha nu snap ik dat er niemand op komt dagen. Top speed van sm ligt te laag!.
Ga van het weekend miss wel mee even zien hoe het loopt.

@mud. Kzal slingers meenemen naar mijn date dan versier ik haar makkelijk!.
 
Mwaoh Thanas heeft de gang er altijd goed in en aangezien ik nog met zijwieltjes en zo'n oranje vlaggetje rijd, kan ik hem amper bijbenen :P

Hmz misschien in het weekend iets plannen Thanas en dat tijdig in de groep gooien want zo te lezen is er wel animo voor.

Ps @ Koen: En wat vind je vriendin daarvan :P ?
 
Het is niet eens n echte sm, heb nog een 19" voorwiel. Misschien dat t nog n keer n 17" wordt.

Ik wil ook graag in t weekend rijden, maar volgens mij blijft savonds de beste tijd. In t weekend met mooi weer moet je overdag de mooie wegen delen met autos, fietsers en wandelaars. Dan wordt het zondag avond. Mag ook vroeger dan 19:30 zijn. Bv 19:00.

Als iemand anders een rit plant voor t weekend zal ik n poging doen aan te sluiten

Maar voor nu:
Zondag 25-5-2015
19:30 vertrekken
P+R gelredome
Route. 111 km
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan