Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Goedemorgen,

Is er hier iemand die een motortrailer voor 2 motoren te leen/huur heeft voor zondag 9 juli?
Reactie mag per pb.

Ik hoor het graag.

Gr. Maurice.
 
Fijn trailertje hea maus ;).


Iedereen al in de wintermodus :Z

Jaa man :W




full
 
Er was een handelaar die 2500 euro er voor wilde geven, daarvoor ga ik 'm niet weg doen. Dus dan kan je zelf wel bepalen of het mogelijk interessant voor jou is :P
 
Er was een handelaar die 2500 euro er voor wilde geven, daarvoor ga ik 'm niet weg doen. Dus dan kan je zelf wel bepalen of het mogelijk interessant voor jou is :P

Niet te duur, Koentje zijn schoorsteen moet wel flink blijven roken ;)

Motor verkopen op MP is zowieso ruk, man wat een klootjes volk, die wil je nog niet aan je deur hebben :N
Misschien is het handiger om hem terug te bouwen, denk dat er meer interesse is in een normale gixxer dan met superbike kit.
 
Niet te duur, Koentje zijn schoorsteen moet wel flink blijven roken ;)

Motor verkopen op MP is zowieso ruk, man wat een klootjes volk, die wil je nog niet aan je deur hebben :N
Misschien is het handiger om hem terug te bouwen, denk dat er meer interesse is in een normale gixxer dan met superbike kit.

Je moet net die ene persoon tegenkomen die zoekt wat jij aanbied. Heb zelf ook eens een Hornet via MP verkocht en dat ging uiteindelijk prima. Ook een hoop onzinbiedingen maar uiteindelijk iemand die dat type motor zocht en toen voor een prima prijs verkocht. Het is soms alleen lastig de juiste persoon te vinden. Heb mijn SV ook maar bij de dealer voor weinig ingeruild omdat ik geen serieuze reacties kreeg op MP. Via MP kan 2 dagen of 2 maanden zijn voordat je iemand tegenkomt die serieus is en een redelijke prijs wil betalen. Als je er snel vanaf moet dan is een dealer ook prima, maar dat kost een hoop geld omdat de dealer ook zijn bedrijf moet laten draaien met het verschil in prijs.
 
Niet te duur, Koentje zijn schoorsteen moet wel flink blijven roken ;)

Motor verkopen op MP is zowieso ruk, man wat een klootjes volk, die wil je nog niet aan je deur hebben :N
Misschien is het handiger om hem terug te bouwen, denk dat er meer interesse is in een normale gixxer dan met superbike kit.
Ombouwen zit ik ook een beetje aan te denken, maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in :P
Zoals gezegd, er was een handelaar die mij 2500 euro bood, maar dat vind ik gewoon te weinig. Voor dat geld koop je een afgetrapte K2/K3 600 o.i.d.:P
Dit is pas mijn eerste motor die ik verkoop via marktplaats. Ooit mijn GSX400X verkocht, maar die stond op MF en Speurders. Uiteindelijk via via verkocht aan een jongedame uit Ede.
Maar die GSX trekt wel een bepaald soort volk aan ja, heb al diverse mailtjes in zwaar gebrekkig Nederlands gehad, en dan reageer je netjes, en dan hoor je niks meer (dat soort volk wil ik sowieso liever niet aan de deur, dus echt een ramp vond ik het ook niet ;))
 
Laatst bewerkt:
Niet te duur, Koentje zijn sschoorsteen moet wel flink blijven roken ;)

Motor verkopen op MP is zowieso ruk, man wat een klootjes volk, die wil je nog niet aan je deur hebben :N
.
Haha mario dat.heb je goed! Net de afrekening gehad, paar honderd kuub meer gas vebruikt sinds aanschaf gaskachel in de garage.





@tom 2500 van een handelaar is zo gek nog niet denk ik.
Supersports zijn lastig te verkopen zie dat HP Motoren k5 modellen aanbied voor zelfde geld met stuk minder km's (oké de kenners zullen daar niet snel kopen maar 70%motorijdend NL zit niet op het forum denk ik anders was hp er al lang niet meer denk ik.

Denk dat het een aantal mensen ook afschrik dat dekleppen controle beurt (40k) er aan zitten te komen, stellen hoeft maar zelden maarja angstige mensen heb je altijd.

Ik weet dat het een nette motor is die door een liefhebber wordt bereden en dat dat mannetje een rustige rijder is :P .

Welke sm wil je gaan kopen? beter doorsparen en die naast je gsx parkeren, vermogen ga je missen! Heb ik zelf ondervonden haha al was de 690 funbike!
 
Ja HP motoren, maar idd een kenner, of iemand bekend met internet zou daar niet zo snel naartoe gaan :P
Qua SM, ik denk dat het uiteindelijk 2 motoren gaan worden. Ik wil iets waar ik ook een beetje mee kan toeren of een keer naar het werk kan gaan rijden, maar dan wel iets speciaals. Dus b.v. een Yamaha XJR, en een lichte speelfiets voor binnendoor. Dus een wat meer hardcore SM (die wat ouder is) (geen SMC, die is nog buiten budget) of een Suzuki DRZ400SM
 
Haha mario dat.heb je goed! Net de afrekening gehad, paar honderd kuub meer gas vebruikt sinds aanschaf gaskachel in de garage.





@tom 2500 van een handelaar is zo gek nog niet denk ik.
Supersports zijn lastig te verkopen zie dat HP Motoren k5 modellen aanbied voor zelfde geld met stuk minder km's (oké de kenners zullen daar niet snel kopen maar 70%motorijdend NL zit niet op het forum denk ik anders was hp er al lang niet meer denk ik.

Denk dat het een aantal mensen ook afschrik dat dekleppen controle beurt (40k) er aan zitten te komen, stellen hoeft maar zelden maarja angstige mensen heb je altijd.

Ik weet dat het een nette motor is die door een liefhebber wordt bereden en dat dat mannetje een rustige rijder is :P .

Welke sm wil je gaan kopen? beter doorsparen en die naast je gsx parkeren, vermogen ga je missen! Heb ik zelf ondervonden haha al was de 690 funbike!

Alle motoren die ik heb gehad met plaatjes, nooit hoeven stellen, mijn ouwe cbr 600 nieuw gekocht en 60.000 mee gereden, nog steeds goed :)
De Blade moest met 24 maar check het wel een keer als ie tegen de 50 staat, als ik hem dan nog heb :)
 
Laatst bewerkt:
Van dood naar spring levend hahaha
Ik kijk nog regelmatig hier maar oef,wat is het stil geworden hier op mf in de laatste jaren
Wel jammer want het was leuk
 
Alle motoren die ik heb gehad met plaatjes, nooit hoeven stellen, mijn ouwe cbr 600 nieuw gekocht en 60.000 mee gereden, nog steeds goed :)
De Blade moest met 24 maar check het wel een keer als ie tegen de 50 staat, als ik hem dan nog heb :)

Wat is er mario? Leeftijd? Tijd voor een goldswing?



@oliesjeik. Vroegah! Bestond facebook niet... was altijd een aardige beztting hier.

Mis de plaatjes met halfnaakte vrouwen wel in dit topic :)
 
Wat is er mario? Leeftijd? Tijd voor een goldswing?

NOOIT :N , blijf zolang het kan ss rijden :Y komen er pijntjes dan CB1000R oid.






@oliesjeik. Vroegah! Bestond facebook niet... was altijd een aardige beztting hier.

Mis de plaatjes met halfnaakte vrouwen wel in dit topic :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan